AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Del Skrevet 19. august 2017 Har i ca 1/2 uke hatt noen veldig ubehagelige "strekksmerter" i nedre del av magen,på hver side av livmoren.De er der konstant,dag og natt og uansett om jeg ligger eller sitter.Noen ganger stråler smertene ut til rumpa også,føles det som. Kan dette være ligamentsmerter? (er i uke 12).Når går dette over? Anonymkode: ebe0d...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #2 Del Skrevet 19. august 2017 Ja, det er mest sannsynlig ligamentsmerter. Det varierer veldig når det står. For noen når livmoren går over skambeinet, for andre ved fødsel. Anonymkode: 1fe7c...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #3 Del Skrevet 19. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er mest sannsynlig ligamentsmerter. Det varierer veldig når det står. For noen når livmoren går over skambeinet, for andre ved fødsel. Anonymkode: 1fe7c...fd6 Huff,om jeg skal ha det sånn frem til termin vil jeg bli helt gal.Får ikke sove om natten pga dette. Er det noe som kan hjelpe?Massasje eller trening?Varmepakning er kanskje ikke så bra å bruke mtp at fosteret kan bli overopphetet? Anonymkode: ebe0d...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #4 Del Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Huff,om jeg skal ha det sånn frem til termin vil jeg bli helt gal.Får ikke sove om natten pga dette. Er det noe som kan hjelpe?Massasje eller trening?Varmepakning er kanskje ikke så bra å bruke mtp at fosteret kan bli overopphetet? Anonymkode: ebe0d...e4d Hvis det er den eneste plagen du har i svangerskapet, så tror jeg du skal holde klagingen for deg selv Ligamentsmerter er typisk vondt når du gjør brå bevegelser og strekker på magen, ikke når du er i ro. Ville sjekket om det kan være en uvi du har fått, de oppfører seg mer slik du beskriver under svangerskap. Anonymkode: 15377...72e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #5 Del Skrevet 19. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er den eneste plagen du har i svangerskapet, så tror jeg du skal holde klagingen for deg selv Ligamentsmerter er typisk vondt når du gjør brå bevegelser og strekker på magen, ikke når du er i ro. Ville sjekket om det kan være en uvi du har fått, de oppfører seg mer slik du beskriver under svangerskap. Anonymkode: 15377...72e Jeg er nærmest konstant kvalm og kaster opp 3-4 ganger daglig,så dette var det siste jeg trengte.Det gjør vondt også når jeg ligger i ro. ts Anonymkode: ebe0d...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #6 Del Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nærmest konstant kvalm og kaster opp 3-4 ganger daglig,så dette var det siste jeg trengte.Det gjør vondt også når jeg ligger i ro. ts Anonymkode: ebe0d...e4d Har det på helt samme måte som deg, uke 12 i morgen og har vært gjennom en runde uvi i tillegg. Det som "hjelper" meg er på det verste ligger jeg bare i sengen med pute mellom bena og puster rolig. Slapper helt av. Det er ingenting annet å gjøre. Får det noen ganger når jeg er på farta, da stryker jeg liksom over magen. Jeg har kjent det over skambeinet og ved rompa som verst. Anonymkode: 1f7a8...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #7 Del Skrevet 19. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det på helt samme måte som deg, uke 12 i morgen og har vært gjennom en runde uvi i tillegg. Det som "hjelper" meg er på det verste ligger jeg bare i sengen med pute mellom bena og puster rolig. Slapper helt av. Det er ingenting annet å gjøre. Får det noen ganger når jeg er på farta, da stryker jeg liksom over magen. Jeg har kjent det over skambeinet og ved rompa som verst. Anonymkode: 1f7a8...64d Takk for tips,det skal jeg prøve:) Skal til legen på mandag for kontroll,så da får jeg også sjekket om det kan være UVI. ts Anonymkode: ebe0d...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #8 Del Skrevet 19. august 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips,det skal jeg prøve:) Skal til legen på mandag for kontroll,så da får jeg også sjekket om det kan være UVI. ts Anonymkode: ebe0d...e4d Det kan være lurt 😊 har også opplevd at salte drops redder meg i blant fra å spy, vet mange snakker om kjeks men det blir for tørt for meg. Anonymkode: 1f7a8...64d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #9 Del Skrevet 20. august 2017 Hvordan har det gått med smertene ts? Natt til i dag og i dag er jeg sterkt plaget selv. Anonymkode: 1f7a8...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #10 Del Skrevet 20. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har det gått med smertene ts? Natt til i dag og i dag er jeg sterkt plaget selv. Anonymkode: 1f7a8...64d I dag har det roet seg mye.Kjenner det litt, men ingenting mot slik det var i går.Jeg har ingen god forklaring på hvorfor det gikk over,dessverre.Men kanskje det hjalp at jeg lå mye i ro på sofaen i går. God bedring til deg ts Anonymkode: ebe0d...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 20. august 2017 #11 Del Skrevet 20. august 2017 Jeg skal til legen i morgen med smerter i magen. I min 7.uke. Klarer ikke stå før jeg blir kvalm av smertene. Går helt fint så lenge jeg sitter i ro. Håper det er ligamentsmerter og ingen ting annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #12 Del Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Cocosa skrev: Jeg skal til legen i morgen med smerter i magen. I min 7.uke. Klarer ikke stå før jeg blir kvalm av smertene. Går helt fint så lenge jeg sitter i ro. Håper det er ligamentsmerter og ingen ting annet. Jeg har aldri hatt det så sterkt. Men kan jo være at du har det slik. Hvis du ikke har blødd er man vel ganske trygg. Anonymkode: 1f7a8...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå