AHusky Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Heisann! Jeg opplever for første gang på 10 år at jeg har fått mensen 2 ganger på 1 måned, med bare 1 ukes mellomrom. Jeg går ikke på prevansjon, og dette kom veldig brått på. Jeg og samboer hadde ubeskyttet sex i løpet av denne uken, om det skulle ha noe å si for dette. Har ikke hatt noen til å fortelle meg så mye om akkurat dette temaet, så jeg lurer egentlig bare på om det er normalt å oppleve etter så mange år med regelmessig mensen? Er det noen som har hatt lignende hendelsee og funnet ut hva det kan være evt?
mapanda Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 https://nhi.no/symptomer/kirurgi/uregelmessige-blodninger-veiviser/
mapanda Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 Men ikke bli hysterisk av dette, la det gå til neste gang, eller om det skjer flere ganger. Kan det være lurt å rådføre seg med en lege eller en helsesøster for å finne ut hvor problemet ligger. Kan også ta en blodprøve for å finne ut om det er forstyrrelser med hormonene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå