Gjest NotNaomi Skrevet 18. august 2017 #21 Skrevet 18. august 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har noen spm: 1) Hvorfor ofte og hvor mye spiser de ca? 2) Hvor ofte må man ha sex med dem? 3) Har dere noen forslag til type menn som legger dassringen ned? 4) Hvor finner man en lydig mann som ikke slenger skitne sokker rundt? 5) Han bør ha naust og være handy, hvor finner jeg det? Snart er det jo dekkskifte på bil igjen, greit å spare de 300 kronene 6) Må man gi de oppmerksomhet noe særlig, tenker han holder seg opptatt om jeg feks anskaffer en PS4 samt har øl hjemme? Dette på sikt såklart 7) hvilken innetid bør man gi dem i helger? Takk for svar. Billettmerke: Desperarkvinne28 Anonymkode: bcc93...c90 Menn som spiser mye er livsnytere. Få for dem. Du har sex med dem så ofte du og han vil. Livsnytere vil nok ha sex ganske ofte. Sånn seks seks dager i uka. De trenger en hviledag. Dassringen legger du ned selv. No problem. Syns jeg da. Har aldri opplevd at de slenger sokker rundt? Lydige? Neinei. Da bør du ha hund :-) Det med naust er verre.Hm. Men bytte dekk kan de fleste. Du bør ho lære deg det du også :-) Ja,de bør få oppmerksomhet. Så klart. En klem og massasje. Og et oppriktig smil og gode blikk. Men ikke overdriv. De trenger "rom"som du sikkert også vil ha. De er ikke barn. Trenger ikke innetider. Men selv foretrekker jeg at han er i sengen på morgenen :-) Vel,det var svar fra meg. Bare hyggelig :-)
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #22 Skrevet 18. august 2017 En mann på foravtale er jo genialt. Kan jeg få en mann på halvfor? Kjekt å ha søndagsmorgen men mandagsmorgen vil jeg ikke ha noen mann i hus. Anonymkode: 71258...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #23 Skrevet 18. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En mann på foravtale er jo genialt. Kan jeg få en mann på halvfor? Kjekt å ha søndagsmorgen men mandagsmorgen vil jeg ikke ha noen mann i hus. Anonymkode: 71258...ffe Det er en søndagskjæreste- noe helt annet. For-avtale er over flere dager, evt mnd. Du må da selvsagt dekke hans basale behov Anonymkode: bcc93...c90
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #24 Skrevet 18. august 2017 Jeg ønsker meg heller et fenalår Anonymkode: f6969...f4a 1
Gjest Froning Skrevet 18. august 2017 #25 Skrevet 18. august 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et bøttekott jeg låser slemme menn inni. Evt naustet som alternativ nr 2 Anonymkode: bcc93...c90 Jaja.. Sexy😍 Jeg liker å leve farligt. IM IN!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #26 Skrevet 18. august 2017 2 minutter siden, Froning skrev: Jaja.. Sexy😍 Jeg liker å leve farligt. IM IN! Muligens må jeg innkalle deg til intervju?😊 Anonymkode: bcc93...c90
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #27 Skrevet 18. august 2017 Denne tråden er åpenbart lagd av en gutt. Man er ikke desperat fordi man ønsker en mann som legger ned doringen og skifter dekk. Men dere menn her inne på KG vil jo helst sitte i den utslitte sofaen deres med pc og playstation hele dagen og få servert grandiosa pizza og sitte som en zombie dag ut og dag inn og helst ikke bidra eller ha noe samliv, så for dere er det vel å ha høye krav denne listen her hahahah jaddaaa!!! Anonymkode: ca7b5...675 3
Horten Market Skrevet 18. august 2017 #28 Skrevet 18. august 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor henter jeg en slik en da, Thailand/Ukraina? Anonymkode: bcc93...c90 Norske kvinner finner sine leketøy i Gambia: Når norske kvinner kjøper sex
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #29 Skrevet 18. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er åpenbart lagd av en gutt. Man er ikke desperat fordi man ønsker en mann som legger ned doringen og skifter dekk. Men dere menn her inne på KG vil jo helst sitte i den utslitte sofaen deres med pc og playstation hele dagen og få servert grandiosa pizza og sitte som en zombie dag ut og dag inn og helst ikke bidra eller ha noe samliv, så for dere er det vel å ha høye krav denne listen her hahahah jaddaaa!!! Anonymkode: ca7b5...675 Haha morsomt. Men jeg er dame (TS). Anonymkode: bcc93...c90
Gjest NotNaomi Skrevet 18. august 2017 #30 Skrevet 18. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er åpenbart lagd av en gutt. Man er ikke desperat fordi man ønsker en mann som legger ned doringen og skifter dekk. Men dere menn her inne på KG vil jo helst sitte i den utslitte sofaen deres med pc og playstation hele dagen og få servert grandiosa pizza og sitte som en zombie dag ut og dag inn og helst ikke bidra eller ha noe samliv, så for dere er det vel å ha høye krav denne listen her hahahah jaddaaa!!! Anonymkode: ca7b5...675 Har du en dårlig natt?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #31 Skrevet 19. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men har noen spm: 1) Hvorfor ofte og hvor mye spiser de ca? 2) Hvor ofte må man ha sex med dem? 3) Har dere noen forslag til type menn som legger dassringen ned? 4) Hvor finner man en lydig mann som ikke slenger skitne sokker rundt? 5) Han bør ha naust og være handy, hvor finner jeg det? Snart er det jo dekkskifte på bil igjen, greit å spare de 300 kronene 6) Må man gi de oppmerksomhet noe særlig, tenker han holder seg opptatt om jeg feks anskaffer en PS4 samt har øl hjemme? Dette på sikt såklart 7) hvilken innetid bør man gi dem i helger? Takk for svar. Billettmerke: Desperarkvinne28 Anonymkode: bcc93...c90 Hvor finner man en lydig mann som du kan kontrollere? Glem å let etter kjæreste du. Ingen vil ha en slik kvinne Anonymkode: 07c26...3f6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #32 Skrevet 19. august 2017 3 timer siden, NotNaomi skrev: Har du en dårlig natt? Haha nei, men dette (sitat under) er grunnen til min kommentar. 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner man en lydig mann som du kan kontrollere? Glem å let etter kjæreste du. Ingen vil ha en slik kvinne Anonymkode: 07c26...3f6 Syntes du serr at den lista var kravstor ? For det første så er den jo ironisk, og for det andre så er det virkelig ikke kontrollerende eller mye å ønske av mannen at han kan skifte dekk, ikke slenger sokker rundt om kring , og helst legger ned dassringen etter seg. Han får jo både spille playstation, plenty alene tid, mat, sex, gå ut i helger osv. Dere menn tror virkelig at damer er en slags leke dere. Så jeg gjentar min forrige kommentar som du nettopp bekreftet i din kommentar: 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er åpenbart lagd av en gutt. Man er ikke desperat fordi man ønsker en mann som legger ned doringen og skifter dekk. Men dere menn her inne på KG vil jo helst sitte i den utslitte sofaen deres med pc og playstation hele dagen og få servert grandiosa pizza og sitte som en zombie dag ut og dag inn og helst ikke bidra eller ha noe samliv, så for dere er det vel å ha høye krav denne listen her hahahah jaddaaa!!! Anonymkode: ca7b5...675 Ikke rart dere er single! Anonymkode: ca7b5...675 1
Gjest Overrasket Skrevet 19. august 2017 #33 Skrevet 19. august 2017 (endret) 1) Hvorfor ofte og hvor mye spiser de ca? Maten ordner jeg selv, takk. Jeg har ingen interesse av den der gugga du lager av en TORO-pose og varmt vann. 2) Hvor ofte må man ha sex med dem? Så ofte du vil, og jeg vet hvordan jeg får sexlysten din på topp. 3) Har dere noen forslag til type menn som legger dassringen ned? Se her, kjernen til doringproblemet er at damer bruker så lang tid på badet at menn ikke engang har nok tid til å legge ned ringen. Mindre tid på badet -> flere doringer nede. 4) Hvor finner man en lydig mann som ikke slenger skitne sokker rundt? Nå har vi lært på KG at sokker har gått av moten, så her henger du nok ikke med i svingene. Sokker av moten -> ingen sokker slenger rundt. http://forum.kvinneguiden.no/topic/1127767-er-sokker-liksom-ikke-moderne-mer 5) Han bør ha naust og være handy, hvor finner jeg det? Snart er det jo dekkskifte på bil igjen, greit å spare de 300 kronene Tror du jeg trener ofte bare for å løfte, bære, flytte, styre og ståke med dine ting? Likestilling er ikke en sexstilling vet du, det betyr at du fikser dekkene selv. 6) Må man gi de oppmerksomhet noe særlig, tenker han holder seg opptatt om jeg feks anskaffer en PS4 samt har øl hjemme? Dette på sikt såklart En flaske rødvin eller en togbillett til utlandet, så kan du ha syklubben din for seg selv. 7) hvilken innetid bør man gi dem i helger? Hvis du mener inne i deg så trenger du ikke tidsbegrense deg fredag kveld til mandag morgen. Se pkt. 2. Endret 19. august 2017 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #35 Skrevet 19. august 2017 6 timer siden, Overrasket skrev: 1) Hvorfor ofte og hvor mye spiser de ca? Maten ordner jeg selv, takk. Jeg har ingen interesse av den der gugga du lager av en TORO-pose og varmt vann. 2) Hvor ofte må man ha sex med dem? Så ofte du vil, og jeg vet hvordan jeg får sexlysten din på topp. 3) Har dere noen forslag til type menn som legger dassringen ned? Se her, kjernen til doringproblemet er at damer bruker så lang tid på badet at menn ikke engang har nok tid til å legge ned ringen. Mindre tid på badet -> flere doringer nede. 4) Hvor finner man en lydig mann som ikke slenger skitne sokker rundt? Nå har vi lært på KG at sokker har gått av moten, så her henger du nok ikke med i svingene. Sokker av moten -> ingen sokker slenger rundt. http://forum.kvinneguiden.no/topic/1127767-er-sokker-liksom-ikke-moderne-mer 5) Han bør ha naust og være handy, hvor finner jeg det? Snart er det jo dekkskifte på bil igjen, greit å spare de 300 kronene Tror du jeg trener ofte bare for å løfte, bære, flytte, styre og ståke med dine ting? Likestilling er ikke en sexstilling vet du, det betyr at du fikser dekkene selv. 6) Må man gi de oppmerksomhet noe særlig, tenker han holder seg opptatt om jeg feks anskaffer en PS4 samt har øl hjemme? Dette på sikt såklart En flaske rødvin eller en togbillett til utlandet, så kan du ha syklubben din for seg selv. 7) hvilken innetid bør man gi dem i helger? Hvis du mener inne i deg så trenger du ikke tidsbegrense deg fredag kveld til mandag morgen. Se pkt. 2. Wow, du høres egentlig ut som en mann for meg!:) Anonymkode: bcc93...c90
Sykkelkopp Skrevet 19. august 2017 #36 Skrevet 19. august 2017 I en disney film med michael cera i hovedrollen
Gjest Overrasket Skrevet 19. august 2017 #38 Skrevet 19. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow, du høres egentlig ut som en mann for meg!:) Anonymkode: bcc93...c90 Da må du jo sende meg en sånn fin, koselig privat melding.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #39 Skrevet 21. august 2017 På 18.8.2017 den 23.49, Froning skrev: Stiller til disposisjon. Motkravet mitt er at du forteller nattahistorier og smører matpakke til meg. Forventer sjokoladekake en gang i uka. Pluss tre øl og fot massasje på tirsdager og fredager. Du er også pålagt å gi meg fem komplimenter hver dag. Timelønnen diskuterer vi på date nr 3. Synd for deg at jeg har kjæreste. Jeg er ei som smører matpakker og som har middagen ferdig hver dag. Lager kaker når det er ønskelig (flere ganger i uken), og massasje og flere komplimenter hver dag. På 19.8.2017 den 0.06, Horten Market skrev: Du mener toalettsetet. Vulgært språk kler ikke en kvinne på mannejakt. For øvrig skal lokket ligge nede, ikke bare ringen. Husker du det? Trekker du ned før lokket legges på, spres bakterier i hele baderommet. Denne er lett. Nærmest enhver mann vil bytte hjul på bilen med like stor glede som du har av å holde huset i orden. Helst skal lokket ligge på når man forlater toalettet og, og har man gjort stort fra seg så regner jeg med man bruker dobørsten for å rense opp nedi der. Ellers er det kjekt å ha et toalettet som er adskilt fra badet, eller to toalett og så et bad i tillegg. Anonymkode: a3e98...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #40 Skrevet 21. august 2017 På 19.8.2017 den 8.23, Overrasket skrev: Maten ordner jeg selv, takk. Jeg har ingen interesse av den der gugga du lager av en TORO-pose og varmt vann. Se her, kjernen til doringproblemet er at damer bruker så lang tid på badet at menn ikke engang har nok tid til å legge ned ringen. Mindre tid på badet -> flere doringer nede. Kvinner som ikke kan lage mat tyr til den løsningen der. Jeg elsker å lage mat så jeg lager mat fra bunnen av. TORO er bannlyst. Hvis man, som jeg skriver, har eget toalett, eller to separate toalett er ikke det der et problem. Anonymkode: a3e98...3cf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå