Gå til innhold

Ja eller nei til EU?

Hva ville du stemt hvis det var EU-avstemning i morra?  

1 stemme

1. 1. Hva ville du stemt hvis det var EU-avstemning i morra?

• Ja
      19
    • Nei
      16
    • Blankt
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert nei. Er ikke i tvil

Skrevet

Definitivt nei før. Nå kan jeg mye mer om EU pga jobb, og ser hvor tett opp til EU vi legger oss uansett. Så nå er jeg antakelig ja, tror jeg....

Skrevet

Må jo prøve og rette litt opp i balansen her (Norge er jo tross alt ca 50-50 i dette spsm) - er definitivt ja.

Piglet

Skrevet
Må jo prøve og rette litt opp i balansen her (Norge er jo tross alt ca 50-50 i dette spsm) - er definitivt ja.

Piglet

Agree :Nikke:

Skrevet
Jeg er nei nei nei... hva er du?

HVORFOR er du nei, Lilleulv?? Kunne vært interessant å vite. Håper du ikke faller for fristelsen og komme opp med nasjonalistiske og fremmedfiendlige argumenter. Men det er du sikkert for klok til.

Gjest Valhalla
Skrevet
HVORFOR er du nei' date=' Lilleulv?? Kunne vært interessant å vite. Håper du ikke faller for fristelsen og komme opp med nasjonalistiske og fremmedfiendlige argumenter. Men det er du sikkert for klok til.[/quote']

Hva i all verden mener du med det. Det er helt ok å ha nasjonalistiske grunner til ikke å ville bli med, dere internasjonalister fornekter dere ikke *fnys*

Gjest Lilleulv
Skrevet

HVORFOR er du nei, Lilleulv?? Kunne vært interessant å vite. Håper du ikke faller for fristelsen og komme opp med nasjonalistiske og fremmedfiendlige argumenter. Men det er du sikkert for klok til.

Jeg tror ikke norge kommer til å ha mye å si om vi ble med i EU. Jeg er redd vi ville blitt overkjørt, og at de ville utnytta oss for oljen vår... Jeg føler også i EU at det blir litt sånn at de rike landene forsørger de fattige... I tillegg tror jeg det hadde blitt dyrere her, og norge er et dyrt nok land som det er. jeg vil ikke ha euro i norge!!

Synes vi har det greit som vi har det som selvstendig land i steden for en minoritet i en stor union...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Synes vi har det greit som vi har det som selvstendig land i steden for en minoritet i en stor union...

Slik som at vi slipper EU-kontroll på bil og følge EU-standarder på agurker?

Gjest Litjmæ
Skrevet

Ja.

Det er bedre å være med å bestemme og samarbeide om Europas framtid enn å stå utenfor men likevel bli påvirket av det meste som bestemmes der som det funker nå med EØS.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Nei! Jeg har vippet over mot ja, mest av solidariske grunner. Men som sagt så er jo EU faktisk et prosjekt som ingen kan si hvordan det egentlig går med i lengden. I og med at det er penger som styrer så og si alt så er jeg ikke så sikker på at grunnene for EU er, eller kan forbli så edle som de kan virke. Så det blir fortsatt nei på meg ja :)

Gjest Valhalla
Skrevet
Ja.

Det er bedre å være med å bestemme og samarbeide om Europas framtid enn å stå utenfor men likevel bli påvirket av det meste som bestemmes der som det funker nå med EØS.

Å vær stille din svenske! :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

hakke peiling.

er ik inni politikken...

hva er lurt? ;)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
hakke peiling.

er ik inni politikken...

hva er lurt? ;)

Engasjere seg i politikk, og gjøre seg opp en egen mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...