Gå til innhold

Om å degradere seg selv..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ekstremt dårlig selvtillit. Jeg får bekreftet gang på gang at jeg ikke er bra nok. Jeg føler at jeg ligger etter aldersmessig. Jeg lr ikke det som kreves av en 25 åring . Og at vi blir flere og flere mennesker på jorda gjør det ikke bedre heller.... og jeg har mistet drømmen min. Nå vet jeg ikke hva jeg vil med livet. Grunnen til at jeg mistet drømmen er fordi jeg ikke var bra nok. Alt ble liksom et tomt hull. Jeg skal eksistere og så dø. Hvem er jeg? Jeg visste hva jeg ville, jobbet mot målet og følte meg lykkelig. Men så viser det seg at jeg kanskje må gi opp.

og jeg leser så masse skrekkhistorier om folk sok blir syke. I 30 årene, 40 årene.... jeg føler fler og fler blir syke og jeg tror det er fordi det er for mange mennesker, det smitter over på en måte. Fordi det trengs flere og flere som jobber innen helse, og så sliter disse seg ut fordi arb.giver skal spare penger. Og så brenner disse seg ut og blir syke. Det jævla perfektpresset som er ute og går... :/ 

Anonymkode: c990f...648

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør få henvisning til en psykolog. 

• Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, Perle skrev:

Du bør få henvisning til en psykolog. 

Vurderes. Jeg er ofte trist... Føler jeg havner på helt feil veier. Jeg ser ingen fremtid lenger. Jeg feilet på veien min. Vet ikke om jeg skal legge det på is eller ikke.. Det er veldig deprimerende om jeg må det. Jeg sliter med å knytte relasjoner. Og det er ensomt. Skjønner ikke hvordan folk klarer å være så lykkelige. Mulig de bare er genetisk heldige. Og at dette er noe jeg bare må leve med.

Hukommelsen min svekkes også. Og jeg er redd det er forfallet. At kroppen min ikke lenger har kapasitet til å takle ting.. :(

Anonymkode: c990f...648

Skrevet

Anonymkode: bd474...422

Skrevet

Anonymkode: bd474...422

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...