Gå til innhold

Tinder date: Klem eller håndhilse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tinder date: Klem eller håndhilse ved første møte?

Anonymkode: df423...457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klemmer alltid, uansett hvordan jeg har møtt på vedkommende så lenge det er avtalt å møtes - gjør alt litt mindre kleint fra starten av. :-)

• Liker 2
Skrevet

Klem på første date er no go for meg. Klemmer er forbehold nære og kjære, ikke fremmede man bare har tastet litt med.

Anonymkode: 97ffe...1a7

• Liker 4
Skrevet

Tinderdate er no-go..

Anonymkode: d806d...92a

Skrevet

Men hva hvis en går for håndhils og den andre klem?

Anonymkode: 5ac55...1dc

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Må man gjøre noen av delene? Jeg hadde foretrukket ingenting fremfor håndhilsing, som jeg synes er veldig rart i en sånn situasjon. Selv liker jeg å bryte ned intimgrensene først som sist, men jeg forstår at klem kan bli litt for intimt for mange. Dersom man selv ikke har noen sterke preferanser er det smart å være litt årvåken for legge til merke til hva den andre personen strekker seg ut for. Men jeg mener, hvis man først er på Tinder så burde vel en liten klem ved første møte være ufarlig. :fnise:

Skrevet

Jeg er en klemmer. Håndhilsing er for formelt for en date.

• Liker 3
Skrevet

Klem, man er jo ikke på jobbintervju

• Liker 2
Skrevet

En "vanlig" klem bør vel være innafor. Om man er så redd for fysisk kontakt på date, så bør man gå litt i seg selv. Er ikke snakk om at man skal råkline eller ha sex etter en klem liksom. 

Anonymkode: 8de6c...363

• Liker 4
Skrevet

Jeg hater å bli klemt av folk jeg ikke kjenner. Så håndtrykk for min del. 

Jeg har vært på ganske mange nettdatingsdater i mitt liv (aldri tinder dog), og heldigvis aldri blitt utsatt for klemming. 

Anonymkode: 5470d...54d

Skrevet

For meg er det helt naturlig med en klem når jeg møter noen jeg har hatt litt kontakt med. Håndhilse blir for formelt.

Anonymkode: 0e2aa...771

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater å bli klemt av folk jeg ikke kjenner. Så håndtrykk for min del. 

Jeg har vært på ganske mange nettdatingsdater i mitt liv (aldri tinder dog), og heldigvis aldri blitt utsatt for klemming. 

Det oser med andre ord en rimelig stram "stay the fuck away from me" odør fra deg når du møter noen...

• Liker 7
Skrevet

Om man er usikker så tenker jeg det er helt innafor å spørre om det er ok med en klem når man møtes. Jeg har opplevd det en gang, og syns det var helt ok å bli spurt om. De andre har vel bare gitt klem direkte, og det har føltes helt greit.

Anonymkode: 0e2aa...771

Skrevet
Akkurat nå, Anonym90059005 skrev:

Det oser med andre ord en rimelig stram "stay the fuck away from me" odør fra deg når du møter noen...

Nei ;) Det er fullt mulig å møte folk med et stort, vennlig smil, og et varmt håndtrykk. Man MÅ ikke invadere folks persongrenser for å fremstå som vennlig. Tvert imot, vil jeg påstå. 

Skrevet

Jeg har vært på mange nettdater, og gir alltid klem. Synes å håndhilse blir for stivt. Nå er jeg en svært fysisk person, da jeg er i forhold og, så ønsket ikke mannen å gi meg en klem, så hadde jeg vel tenkt at vi ikke passet så godt sammen.

Anonymkode: c854d...6d3

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker å håndhilse når vi først møtes :) Jeg liker ikke så godt å klemme mennesker jeg aldri har møtt før. Så kan man heller ta klemmen på slutten av kvelden :) 

Anonymkode: 54ae0...752

Skrevet

Klem selvfølgelig 

Anonymkode: 2bd28...0f2

Skrevet

Spørs hvor mye man har snakka på forhånd og eksagte møteplassen. Sitter man på et bord å venter eller i baren så er håndhilsing best. Går man mot hverandre på gaten eller stedet man har avtalt å møtes eller en står utenfor å venter og en kommer gående så blir vel klem mest naturlig

Anonymkode: 05530...076

Skrevet

Ingen av delene takk.

Klem blir for intimt, mens håndhilse er for formelt til en date.

Den der klemmingen av fremmede, nei takk!

Anonymkode: 550c2...276

Skrevet (endret)

Går jo an å legge hånda på overarmen til den andre og nærme seg litt forsiktig, mens man håndhilser. Trekker den andre seg unna, klemmer man ikke. Da tar du overarmshånda og går over i et dobbelt håndtrykk.

Endret av T-Rex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...