Gå til innhold

Hey, kanskje DU vet ?????


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mor t 2

vet du hvor på nettet jeg kan finne teksten til 3 busserulls sin sang "stakkers meg som er fylt 40" ? skulle ha fått fatt i teksten til den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er vel ikke noe galt i å være ivrig etter noe. Leste gjennom innleggene til mor t 2 nå. Vet at hun har skrevet noen innlegg om det samme. Synes hun fikk endel tullete svar tilbake. Virket ikke som folk gadd å hjelpe henne, men klagde på tittelen på innlegget hennes isteden. Huff :roll: Men den tråden er nå stengt, heldigvis. Som gjest har skrevet over her så er www.letssingit.com et meget bra søkested :)

Lykke til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at hun har skrevet noen innlegg om det samme. Synes hun fikk endel tullete svar tilbake. Virket ikke som folk gadd å hjelpe henne, men klagde på tittelen på innlegget hennes isteden. Huff :roll: Men den tråden er nå stengt, heldigvis. Som gjest har skrevet over her så er www.letssingit.com et meget bra søkested :)

Lykke til! :P

Regner med at du bl.a. henviser til meg

- og det kan vel tenkes at folk hadde giddet å hjelpe henne - eller at flere hadde sett hva hun spurte etter - om hun hadde vært tydeligere f.eks. i overskriften hva hun trengte hjelp til.. (erfaringsmessig får man nemlig bedre/flere svar om man han bedre overskrifter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mor t 2

Tusen takk Capricorn..

ps jeg fant sangen til slutt. jeg var rett så kvass i mine egne ord jeg også, men når man har et problem eller spm. og blir tippset om å besøke kvinneguiden,for der er de vennlige og hjelper og så blir jeg bemøtt på denne måten, det var ikke så hyggelig. og litt provoserende... men men, det er utav verden nå, har funnet sangen og takker så mye :-) ha en kjempe fin helg...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...