Gå til innhold

Hvitt mellim kjønnsleppene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har klødd litt de siste dagene, og i går kveld oppdaget jeg at det var et hvitt belegg eller hva jeg skal kalle det mellom kjønnsleppene. Det går ikke å vaske bort, så det ser ut som huden er blitt hvit på en måte. 

Kan det være sopp? Eller er det tegn på noe annet? Har hatt sopp tidlkigere, men da har jeg bare vært veldig rød der nede.

Anonymkode: a63d7...b8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legen om du er usikker! ☺️

Anonymkode: 3b344...ccf

Gjest Springfjær
Skrevet

Ser for meg at det er sopp. Men dersom det er første gang du opplever det anbefaler de at du drar til legen for å være sikker på at det er det som er problemet, sånn at du kjenner symptomene etter det. 

Skrevet

Jada, men jeg løper ikke til legen idet jeg oppdager noe uvanlig med kroppen. Man er jo ikke døende om man har utslett liksom. :rolleyes: 

Jeg spør jo her fordi det sikkert er noen som har hatt det samme. Hvis jeg ikke blir bedre drar jeg selvfølgelig til lege. 

• Liker 1
Gjest Springfjær
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, men jeg løper ikke til legen idet jeg oppdager noe uvanlig med kroppen. Man er jo ikke døende om man har utslett liksom. :rolleyes: 

Jeg spør jo her fordi det sikkert er noen som har hatt det samme. Hvis jeg ikke blir bedre drar jeg selvfølgelig til lege. 

Som jeg sa, det høres ut som sopp. 

Vasker du deg med såpe i underlivet? Bruker mye trange jeans? 

Skrevet
14 minutter siden, Springfjær skrev:

Som jeg sa, det høres ut som sopp. 

Vasker du deg med såpe i underlivet? Bruker mye trange jeans? 

Den var ikke ment til deg ;) 

ja, såpe og jeans. Har ikke brukt mye trange jeans i det siste pga sommer. Men begynte igjen med det forrige uke. 

Gjest Springfjær
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var ikke ment til deg ;) 

ja, såpe og jeans. Har ikke brukt mye trange jeans i det siste pga sommer. Men begynte igjen med det forrige uke. 

Da kan det være grunnen til at du får sopp. La underlivet få puste, og vask bare med vann i en periode :) 

Skrevet

Sopp

Anonymkode: 6495f...20d

Skrevet

Jeg har smurt med canesten 2-3 ganger i dag, og det ser ut til at det blir mindre hvis jeg husker riktig fra i går. Så da hjelper det visst, og er sopp.

takk for hjelp

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...