AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Dette her er egentlig sykt teite ting å gå å tenke på og engste seg over, men jeg klarer ikke la være. Jeg trenger å gråte, men jeg får det ikke til. Jeg har akkurat begynt på universitetet og jeg er en veldig introvert person. Jeg trodde at jeg skulle bli kjent med folk i faddergruppen, men de skal bare feste og det gidder jeg rett og slett ikke. Jeg hater den settingen, selv om det ikke er så ille når jeg har drukket litt, men det passer svært dårlig å feste til kl 2 på natta når jeg har time kl 08 dagen etter. Jeg føler meg så utrolig alene, men samtidig har jeg ikke vært her lenge nok til at det gjør noe. Jeg liker å være alene og trives i mitt eget selskap, så det tar litt tid før jeg merker behovet for å være sosial. Jeg tror likevel det jeg bekymrer meg mest over er pensumbøker og forelesninger. På nettet har jeg lest at man burde vente med å kjøpe bøker til man har hørt hva foreleserne sier om det. Derfor har jeg ikke kjøpt noe enda. Men så fikk vi beskjed om at de forventer at vi har lest i bøkene til forelesningen dagen etter, og jeg har bestilt på nettet fordi det var mye billigere enn å kjøpe på bokhandelen på campus (den er jo kjempedyr!). Nå er jeg så redd for å møte opp på forelesning og få kjeft for å ikke ha lest eller ikke ha med boka at jeg vurderer å ikke møte opp. Jeg har ett obligatorisk fag og der må jeg bare møte opp uten boka, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler jeg bærer på så mye bekymringer og tanker og stress nå, og jeg vil gråte, men så får jeg det ikke til, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 553e2...855
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Jeg synes absolutt du skal gå på forelesningene selv om du ikke har fått bøkene enda. Og om du trenger å gråte litt så sett på en trist film eller noe trist musikk. Prøv å senke skuldrene litt. Alt kommer til å ordne seg, både med studiene og med venner etter hvert. Det er bare litt tøft i starten. Anonymkode: f924d...5d6 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Se på nyhetene de er til å gråte av Anonymkode: 97eda...edf 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes absolutt du skal gå på forelesningene selv om du ikke har fått bøkene enda. Og om du trenger å gråte litt så sett på en trist film eller noe trist musikk. Prøv å senke skuldrene litt. Alt kommer til å ordne seg, både med studiene og med venner etter hvert. Det er bare litt tøft i starten. Anonymkode: f924d...5d6 Men hva skal jeg gjøre da, hvis det er forventet at jeg feks har med bøkene? Det virker som om alle andre har fått bøkene allerede og har de.. Anonymkode: 553e2...855
monrox Skrevet 17. august 2017 #5 Skrevet 17. august 2017 Jeg er på 3 året på universitetet og første dagen er det kanskje 20% som har bøker. Ikke stress med det! Du må bare slappe av, kanskje unne deg en massasje eller noe? Det med venner kommer til å ordne seg etterhvert, og om du ikke finner noen i klassen så kan du sikkert finne venner andre steder. Lykke til 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå