AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Hei! Nå er jeg litt stressa; om to dager reiser jeg og kjæresten til Paris, men det viser seg at han har rotet bort passet sitt. Han har Engelsk pass, da han kommer fra England. Vi kan ikke dra til den britiske ambessaden i Oslo. Nærmeste vi kommer oss er til Trondheim, hvor de har noe kalt British Consulate - men jeg finner ikke så mye informasjon om "emergency travel document" der, og på siden hvor man søker om det gir bare Oslo som alternativ. Noen som har vært i lignende situasjon eller har peiling på hva vi må gjøre? Anonymkode: 70da9...ccf
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Ringe til den britiske ambassaden i Oslo? Anonymkode: 11a6e...eae
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ringe til den britiske ambassaden i Oslo? Anonymkode: 11a6e...eae Skal ringe Konsulanten i Trondheim først, men kan ringe de også. Anonymkode: 70da9...ccf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå