AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Gjennom årene har jeg hatt med ulike mennesker å gjøre. Fordi jeg har hatt en i familien som var i veldig feil miljø. Det var mye vold og mye annet. Politiet stilte alltid opp. I går fikk jeg meldingen som er av de verste en kan få : Jeg orker ikke mer. Jeg tar livet mitt. Dette var lenge siden jeg opplevde sist. Det var et flashback. Så jeg ringte politiet. Sa hva det gjaldt,og de stilte opp. Ringte meg tilbake to ganger og sist fikk jeg vite at de satt med vedkommende på legevakten. Takk bare for at de stiller opp! Vil bare si det. Er anonym nå. Anonymkode: 1820d...947 10
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Haha du har hatt flaks. Politiet er en ubrukelig tulleetat. Anonymkode: cb342...e22 6
ajarRun Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Jeg ble nesten tatt av UP i fartskontroll med elev i dag. Polti er skumle greier. 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #4 Skrevet 18. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha du har hatt flaks. Politiet er en ubrukelig tulleetat. Anonymkode: cb342...e22 8 timer siden, amativeReflection skrev: Jeg ble nesten tatt av UP i fartskontroll med elev i dag. Polti er skumle greier. Kan dere to skjerpe dere? Anonymkode: c64c5...a77 12
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #5 Skrevet 18. august 2017 Flott at noen har glede av politiet! Har selv aldri hatt noe med de å gjøre hverken på godt eller ondt untatt passkontroll og en gang en promillekontroll. Ville selv foretrukket om man styrket forsvaret og lensmannsetaten og nedla politiet. Jeg ser at norske verdier blir mer og mer svekket så det er vel typisk at utenlandske organisasjoner får større og større makt også i Norge. Anonymkode: 125ab...d7a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #6 Skrevet 18. august 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan dere to skjerpe dere? Anonymkode: c64c5...a77 Hvorfor? Anonymkode: cb342...e22
atropos Skrevet 18. august 2017 #7 Skrevet 18. august 2017 Så bra! Selv har jeg opplevd å få tipset "prøv å komme dere vekk" da venninnen min traff på sin fulle eks som tenkte at hun var en fin boksesekk. Den eneste patruljen de hadde var 20 mil unna på konsert. Velkommen til bygda... 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #8 Skrevet 18. august 2017 10 minutter siden, atropos skrev: Så bra! Selv har jeg opplevd å få tipset "prøv å komme dere vekk" da venninnen min traff på sin fulle eks som tenkte at hun var en fin boksesekk. Den eneste patruljen de hadde var 20 mil unna på konsert. Velkommen til bygda... Og i min bygd blir trimmede mopeder og en pils i parken prioritert over voldtekter, slosskamper og barnemishandling. Dermed = ubrukelig tulleetat. Anonymkode: cb342...e22 2
emilie123 Skrevet 18. august 2017 #9 Skrevet 18. august 2017 Så flott at du ble tatt seriøst og at vedkommende fikk hjelp av politiet. Jeg har selv fått hjelp av politiet noen ganger, har respekt for dem og hva de gjør. Tror nok at de fleste politifolk gjør så godt de kan 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #10 Skrevet 18. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og i min bygd blir trimmede mopeder og en pils i parken prioritert over voldtekter, slosskamper og barnemishandling. Dermed = ubrukelig tulleetat. Anonymkode: cb342...e22 Du vet vel at det er forskjellige avdelinger i politiet med ulike ansvarsområder og kompetanse som forvalter håmdteringen av ulike saker? Vil du virkelig at UP skal ta seg av sedelighetssaker, eller at antiterrorstyrkene skal drive fartskontroll? Dette handler om ressurser, og at de ulike avsnittene i politiet skal gjøre det de har kompetanse til. Slike flåsete påstander du kommer med, vitner bare om at du ikke gidder å sette deg inn i hvordan politiet arbeider, og under hvilke betingelser de må prøve å få løst sine oppgaver. Anonymkode: c64c5...a77 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #11 Skrevet 19. august 2017 På 17.8.2017 den 22.35, amativeReflection skrev: Jeg ble nesten tatt av UP i fartskontroll med elev i dag. Polti er skumle greier. Og du er eleven? Anonymkode: 20e2b...1c2 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #12 Skrevet 19. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet vel at det er forskjellige avdelinger i politiet med ulike ansvarsområder og kompetanse som forvalter håmdteringen av ulike saker? Vil du virkelig at UP skal ta seg av sedelighetssaker, eller at antiterrorstyrkene skal drive fartskontroll? Dette handler om ressurser, og at de ulike avsnittene i politiet skal gjøre det de har kompetanse til. Slike flåsete påstander du kommer med, vitner bare om at du ikke gidder å sette deg inn i hvordan politiet arbeider, og under hvilke betingelser de må prøve å få løst sine oppgaver. Anonymkode: c64c5...a77 Du har flåsete påstander som mener at et politikontor på bygda har up, sedelighetsavdeling og antiterrorstyrker! HAHA, kom deg ut av bobla di. Det finnes IKKE "ulike ressurser" her jeg bor, det er nøyaktig de samme som tar seg av alt. Det er akkurat de samme politifolkene som rykker ut til slosskamper, har fartskontroller og etterforsker tyveri/voldtekt og husbråk. Ikke alle bor midt på Karl Johan. Anonymkode: cb342...e22 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå