Gå til innhold

Damer, hvordan liker dere å bli tatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med tatt mener jeg at det er mannen som har styringen. Jeg har fått inntrykk av at det å bli tatt som regel innebærer å bli penetrert både hardt og raskt. Personlig liker jeg godt å ta kontrollen, men å bruke langsomme støt og ta meg tid til å nyte det. Vil ikke komme for fort heller.

Anonymkode: 22474...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hardt og raskt er bare nummende og til dels humoristisk. Jeg får mest ut av sexen når det er en blanding av sakte og mykt, sakte og hardt og moderat tempo og mykt. Og ja man kan fint dominere noen med sakte og myk sex. Men sex dreier seg også om at det ikke bare er penetrering, kvinner flest må jo ha klitoris stimuli for å få orgasme så slikking og fingring er 80% av sexen for min del mens penetreringen bare 20%. 

Anonymkode: add7f...088

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt når han tar meg hardt og raskt, men det blir aldri lenge nok ettersom han må roe det for å ikke komme for fort. Er ikke så glad i klitorisstimulering jeg da. 

Anonymkode: ae73a...5fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig og dypt. Roterende og med tommelen til mannen på klitorisen og klypende i brystvorten.

 Hardt og fort er jeg enig i at bare er humoristisk og ikke givende eller digg i det hele tatt. (gjelder også doggy ja)  Får meg bare til å tenke på denne scenen i Sex og Singelliv like Oh noooooo! xD
 

 

Anonymkode: 7d4f9...313

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De liker det ikke i det hele tatt.. Tar du en kvinner er du et svin.

Anonymkode: 127ac...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2017 den 15.18, AnonymBruker skrev:

Er ikke så glad i klitorisstimulering jeg da. 

Anonymkode: ae73a...5fc

???

Anonymkode: 89acd...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ulike favorittstillinger med ulike menn. Så ingen fasit på det. Men synes variasjon er viktig, og undervurdert.

Anonymkode: 6f27b...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...