AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #41 Skrevet 20. august 2017 På 18.8.2017 den 7.35, AnonymBruker skrev: Psykisk terror er jo noe kvinner gjør i mye større skala enn menn Anonymkode: e4309...edc Vet ikke det, men de får nok bredere støtte som offer enn hva menn gjør. Så det blir en maktskjevhet der. Anonymkode: 5533e...fb0
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #42 Skrevet 20. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! TS her. Har sett gjennom alle deres kommentarer nå. Syntes det er virkelig bra jeg har fått så stor respons. Jeg håper at han fortsatt vil ringe, men jeg har enda ikke hørt noe fra han. Nå har det gått over en uke. Jeg har heller ikke sendt han noen meldinger, bare for å ikke mase. Men kjenner jo at jeg får utrolig angst av alt dette. Som dere sier, han pysker meg ut mentalt, og det er absolutt ikke greit. Jeg klarer ikke å spise, klarer ikke sove og er rett og slett ganske langt nede. Når den dagen kommer og jeg egentlig skulle vært på flyet på vei for å treffe han kommer jeg til å knekke helt sammen. Vurderer nå og bare dra og håpe på at han dukker opp. Kan ikke forstå at en person jeg har vært sammen med i over 2 år, kan bare ignorere og slette meg ut av livet sitt på denne måten. Nuddlekopp : Det du sier med at jeg har alkhol problemer er overhode ikke sant, og kan jo kansje forklare litt mer rundt dette; Jeg har dratt ut en god del i helgene de siste mnd, fordi det har vært mye bursdager med venniner, bryllup, sommerselskap etc. Sist helg viste han at jeg skulle i bbq og han viste det kom til å være gutter der. Jeg ringte han midt på natten og sa jeg savnet han. Etter dette sa han at jeg alltid ringer når jeg er full og han er lei av å få disse samtalene. Jeg drikker ikke i ukedagene, og er heller ikke alltid drita i helgene. Det er bare nå i det siste det har blitt litt mye. Jeg kan forstå at han regagerer på det, men kan ikke forstå at han reagerer så kraftig som det han gjør, med å slette meg totalt og ignorere. Han har aldri gjort dette tidligere, og det har heller aldri vært noe diskusjon for de 2 siste ukene om alkholforbruket mitt, som jeg føler er ganske normalt i sommer tider. Jeg er sosial med venniner, og jeg ser ikke på dette som noe veldig overdrevet. Jeg håper det du sier er rett, at han trenger tid. Jeg vil ikke slette han utav livet mitt med engang. Jeg klarer det rett og slett ikke. Han betyr alt for mye for meg. Jeg sitter her nå og gråter fordi jeg ikke får tak i han igjen og egentlig skulle vært i sengs for lengst. Så aner egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Hvilken type melding burde jeg sende for å få han til forstå alvoret ? og at jeg mener alvor når jeg sier at jeg uansett kommer til å reise? Anonymkode: b1c7e...16c Det at han psyker deg ut mentalt er noe som samfunnet har lært deg. Du har fått høre fra du var liten at man alltid skal snakke om alt, ellers så er man slem. Det fungerer ikke alltid. Han her sier fra at han ikke synes du oppfører deg bra. Han har ikke psyket deg ut - det har du sørget for selv. Du skal ikke skrive en melding slik at han forstår hva du mener - det er han fullt klar over. Du skal skrive en melding om at DU HAR FORSTÅTT HVA HAN MENER. Anonymkode: 5533e...fb0
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #43 Skrevet 20. august 2017 overse de siste innleggene, se på de tidligere innleggene og likes.¨ dette er ikke en kar du vil være med, holder han på slik, kan jeg dessverre se for meg at blir voldlig når dere ikke lengre er i avstands forhold og han ikke for vilja si, eller i dårlig humor etch. Dette er ikke normal oppførsel! han kommer til å kontrollere deg, hvem du kan være sammen, ikke kan du snakke med hvem, og han kommer til å bestemme hva du kan ha på osv, trust me, ta varsel signalene du før nå på alvor! Anonymkode: 73cc7...b82 5
Bakepulver Skrevet 20. august 2017 #44 Skrevet 20. august 2017 På 17.8.2017 den 17.15, Nuddelkopp skrev: Dårlig oppførsel gang på gang når kjæresten har vist misnøye for det er hvertfall ikke kjærlighet! Å ikke gidde å følge opp det man sier viser at hun gir faen. Ser at vi forblir uenige her og jeg skrev ikke for å diskutere med noen men for å dele mitt synspunkt på saken. Du driver jo med den samme barnslige oppførselen som kjæresten til Ts.. I tillegg overfører du problemene i ditt forhold over på ts! Hvorfor gjør du det? Denne formen for hersketeknikk er skikkelig barnslig! Har du ikke ordforråd til å ha en voksen samtale? Eller evner du ikke å fortelle hva som er problemet? 2
AnoR Skrevet 20. august 2017 #45 Skrevet 20. august 2017 På 17.08.2017 den 17.06, Nuddelkopp skrev: Les det hun skriver.. HUN sier hun har fortalt han at hun skal skjerpe seg, men denne helgen drakk seg "ganske full" IGJEN. JEG forstår han godt. For det virker som ts både lyver til han, ikke følger opp det hun sier, og har en livsstil som ikke kan forenes med han. Hun blåser i hvordan det føles for han å ha en dame som drikker seg drita hver helg i et annet land og dermed viser at hun ikke setter følelsene hans eller forholdet spesielt høyt. Holder med Nuddelkopp her. På tide å ta et standpunkt på om du vil leve som en fjortis eller voksen kone ts. Å holde på som du gjør nå gjør at han mister all respekt for deg. 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! TS her. Har sett gjennom alle deres kommentarer nå. Syntes det er virkelig bra jeg har fått så stor respons. Jeg håper at han fortsatt vil ringe, men jeg har enda ikke hørt noe fra han. Nå har det gått over en uke. Jeg har heller ikke sendt han noen meldinger, bare for å ikke mase. Men kjenner jo at jeg får utrolig angst av alt dette. Som dere sier, han pysker meg ut mentalt, og det er absolutt ikke greit. Jeg klarer ikke å spise, klarer ikke sove og er rett og slett ganske langt nede. Når den dagen kommer og jeg egentlig skulle vært på flyet på vei for å treffe han kommer jeg til å knekke helt sammen. Vurderer nå og bare dra og håpe på at han dukker opp. Kan ikke forstå at en person jeg har vært sammen med i over 2 år, kan bare ignorere og slette meg ut av livet sitt på denne måten. Nuddlekopp : Det du sier med at jeg har alkhol problemer er overhode ikke sant, og kan jo kansje forklare litt mer rundt dette; Jeg har dratt ut en god del i helgene de siste mnd, fordi det har vært mye bursdager med venniner, bryllup, sommerselskap etc. Sist helg viste han at jeg skulle i bbq og han viste det kom til å være gutter der. Jeg ringte han midt på natten og sa jeg savnet han. Etter dette sa han at jeg alltid ringer når jeg er full og han er lei av å få disse samtalene. Jeg drikker ikke i ukedagene, og er heller ikke alltid drita i helgene. Det er bare nå i det siste det har blitt litt mye. Jeg kan forstå at han regagerer på det, men kan ikke forstå at han reagerer så kraftig som det han gjør, med å slette meg totalt og ignorere. Han har aldri gjort dette tidligere, og det har heller aldri vært noe diskusjon for de 2 siste ukene om alkholforbruket mitt, som jeg føler er ganske normalt i sommer tider. Jeg er sosial med venniner, og jeg ser ikke på dette som noe veldig overdrevet. Jeg håper det du sier er rett, at han trenger tid. Jeg vil ikke slette han utav livet mitt med engang. Jeg klarer det rett og slett ikke. Han betyr alt for mye for meg. Jeg sitter her nå og gråter fordi jeg ikke får tak i han igjen og egentlig skulle vært i sengs for lengst. Så aner egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Hvilken type melding burde jeg sende for å få han til forstå alvoret ? og at jeg mener alvor når jeg sier at jeg uansett kommer til å reise? Anonymkode: b1c7e...16c Ingen diskusjon de 2 siste ukene om alkoholforbruket ditt, så da tror du at det er greit å drikke igjen? Skulle man sett på det på samme måten med en som benytter seg hyppig av andre rusmidler, for eksempel en heroinist? Forstår du ikke hvor nedtur og turnoff det er for en fornuftig mann (eller kvinne) å høre partneren sin full hver helg og sløvende brautende stemme som skal ringe hver gang på fylla? Man må ikke drikke selv om man skal i selskap. Det er faktisk overdrevet når det ikke passer seg å oppføre seg sånn når man er i et forhold og partneren ikke liker det. Det handler ikke om hersketeknikk eller noe andre her nevner, men å ta hensyn. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: At du drikker deg overstadig og må slite med dette i etterkant i form av stillhet fra han og panikk hos deg, må du ta ansvar for selv. Han ønsker åpenbart en kvinne som tar ansvar for seg selv og ikke er en avhengig unge. Anonymkode: 5533e...fb0 Enig 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Amen til alt det du skriver! Dere barnslige voksne som ikke gidder å ta hensyn til partnerne deres bør lese dette! Ikke bare rope at alle andre er kontrollerende og slemme hver gang dere ikke kan ture frem som dere vil. Anonymkode: 5533e...fb0 Enig, er opprørende å se hvor mye enkelte finner seg i. Men har inntrykk av at det er mange unge her på forumet, så det forklarer vel livsstilen med mye alkohol og barnslig egoistisk oppførsel. Dere vil nok vokse opp til å forstå hvor mye tid dere kastet bort på festing når dere blir eldre dere andre, og angre på at dere ikke tok mer hensyn til partneren deres som på den tiden har forlatt dere for godt. I et forhold er man to, og da skal man ikke leve som om man kun har seg selv å tenke på! 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #46 Skrevet 20. august 2017 34 minutter siden, AnoR skrev: Holder med Nuddelkopp her. På tide å ta et standpunkt på om du vil leve som en fjortis eller voksen kone ts. Å holde på som du gjør nå gjør at han mister all respekt for deg. Ingen diskusjon de 2 siste ukene om alkoholforbruket ditt, så da tror du at det er greit å drikke igjen? Skulle man sett på det på samme måten med en som benytter seg hyppig av andre rusmidler, for eksempel en heroinist? Forstår du ikke hvor nedtur og turnoff det er for en fornuftig mann (eller kvinne) å høre partneren sin full hver helg og sløvende brautende stemme som skal ringe hver gang på fylla? Man må ikke drikke selv om man skal i selskap. Det er faktisk overdrevet når det ikke passer seg å oppføre seg sånn når man er i et forhold og partneren ikke liker det. Det handler ikke om hersketeknikk eller noe andre her nevner, men å ta hensyn. Enig Enig, er opprørende å se hvor mye enkelte finner seg i. Men har inntrykk av at det er mange unge her på forumet, så det forklarer vel livsstilen med mye alkohol og barnslig egoistisk oppførsel. Dere vil nok vokse opp til å forstå hvor mye tid dere kastet bort på festing når dere blir eldre dere andre, og angre på at dere ikke tok mer hensyn til partneren deres som på den tiden har forlatt dere for godt. I et forhold er man to, og da skal man ikke leve som om man kun har seg selv å tenke på! Helt enig. Og det å forsøke å kneble oss på denne måten her 6 timer siden, AnonymBruker skrev: overse de siste innleggene, se på de tidligere innleggene og likes.¨ Anonymkode: 73cc7...b82 er litt i samme gata. Er synd at så mange vokser opp som selfie/likerklikk-prinsesser. Anonymkode: 5533e...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #47 Skrevet 20. august 2017 Bakepulver er jo helt på viddene. Nuddelkopp, Anor og AB fb0 over her er uten tvil de mest fornuftige i tråden. TS: Hold det du lover kjæresten din og start å oppfør deg som en kjæreste og ikke en ung russ! Å ignorere deg i noen dager er ikke psykisk terror, det er et sterkt varsel om å sette ned foten siden dere har diskutert drikkingen din før og han liker ikke at det er så ofte og at du drikker deg så full. Hva forventer du? At han skal snakke med deg og høre på nok en runde med unnskyldninger så er det to uker eller to måneder til neste gang igjen? Hørt begrepet "All talk, no action"? Usjarmerende at en full kjæreste ringer gang etter gang. Tenkt på at det er psykisk terror for han å sitte i et annet land å vite at du er altfor full. Denne mannen kan jo ikke vite hva du driver med og mister kontrollen over når du ikke greier å ta ansvar for ting du sier til han edru engang. Du bør også tenke mer på din egen helse selv om det ikke kommer frem her hvor gammel eller ung du er så vil et sånt forbruk av alkohol gjøre deg stygg mange tiår før og når det er selvpåskyld så bør du tenke mer på hvordan du fremstår for andre og for kjæresten din, du blir å angre på det om noen år at du overkjørte kjæresten din og mistet han, og har mistet utseendet og helsen din også. Anonymkode: 198c1...56c 3
Bakepulver Skrevet 20. august 2017 #48 Skrevet 20. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bakepulver er jo helt på viddene. Nuddelkopp, Anor og AB fb0 over her er uten tvil de mest fornuftige i tråden. TS: Hold det du lover kjæresten din og start å oppfør deg som en kjæreste og ikke en ung russ! Å ignorere deg i noen dager er ikke psykisk terror, det er et sterkt varsel om å sette ned foten siden dere har diskutert drikkingen din før og han liker ikke at det er så ofte og at du drikker deg så full. Hva forventer du? At han skal snakke med deg og høre på nok en runde med unnskyldninger så er det to uker eller to måneder til neste gang igjen? Hørt begrepet "All talk, no action"? Usjarmerende at en full kjæreste ringer gang etter gang. Tenkt på at det er psykisk terror for han å sitte i et annet land å vite at du er altfor full. Denne mannen kan jo ikke vite hva du driver med og mister kontrollen over når du ikke greier å ta ansvar for ting du sier til han edru engang. Du bør også tenke mer på din egen helse selv om det ikke kommer frem her hvor gammel eller ung du er så vil et sånt forbruk av alkohol gjøre deg stygg mange tiår før og når det er selvpåskyld så bør du tenke mer på hvordan du fremstår for andre og for kjæresten din, du blir å angre på det om noen år at du overkjørte kjæresten din og mistet han, og har mistet utseendet og helsen din også. Anonymkode: 198c1...56c Å ignorere er en hersketeknikk som umodene mennesker bedriver! Voksne mennesker snakker og bruker ordene sine til å forklare hva de føler og mener - barn ignorerer da de ikke har ord til å sette på følelsene sine! Interessant at det finnes så mange umodene "voksne" mennesker som synes barnslige hersketeknikker er en OK måte å kommunisere på i et forhold! Om mannen ikke ønsker et forhold med Ts da de har ulike syn på alkohol og lignende kan han formidle det til henne og slutte og holde henne på pinebenken! 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #49 Skrevet 20. august 2017 4 minutter siden, Bakepulver skrev: Å ignorere er en hersketeknikk som umodene mennesker bedriver! Voksne mennesker snakker og bruker ordene sine til å forklare hva de føler og mener - barn ignorerer da de ikke har ord til å sette på følelsene sine! Interessant at det finnes så mange umodene "voksne" mennesker som synes barnslige hersketeknikker er en OK måte å kommunisere på i et forhold! Om mannen ikke ønsker et forhold med Ts da de har ulike syn på alkohol og lignende kan han formidle det til henne og slutte og holde henne på pinebenken! Da kan vel like godt TS gjøre det slutt. Ser ikke helt hvordan det å drikke seg overstadig og overlate ansvaret for forholdet til mannen, skal brukes som et argument for at man er så voksen. Anonymkode: 5533e...fb0
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #50 Skrevet 20. august 2017 På 8/18/2017 den 10.52, AnonymBruker skrev: Å? Har du tall på det? Er det en konkurranse? Er det saklig? Hvis du leser hva jeg skriver så er det jo ikke om ett bestemt kjønn. Jeg skrev om "mennesker"?!.. Og ellers skrev jeg, ":slett og blokker han + han er ikke noe å samle på "..der jeg ber ts gjøre noe med "han". 🤔 Anonymkode: d239c...aba Begge skjønn driver med psykisk terror. Men siden menn er sterkere og kan bruke vold som virkemiddel btuker kvinner psykisk terror i større skala da de er svake iforhold til menn. Så jo jeg har forsatt rett Anonymkode: e4309...edc
Bakepulver Skrevet 20. august 2017 #51 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan vel like godt TS gjøre det slutt. Ser ikke helt hvordan det å drikke seg overstadig og overlate ansvaret for forholdet til mannen, skal brukes som et argument for at man er så voksen. Anonymkode: 5533e...fb0 Mannen ignorerer henne og svarer ikke på anrop eller meldinger. På tide å bli voksen og snakke istedenfor å drive med en barnslig lek! 1
Bakepulver Skrevet 20. august 2017 #52 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge skjønn driver med psykisk terror. Men siden menn er sterkere og kan bruke vold som virkemiddel btuker kvinner psykisk terror i større skala da de er svake iforhold til menn. Så jo jeg har forsatt rett Anonymkode: e4309...edc Nei, det har du jammen meg ikke! Det skriver er faktisk renspikka tull! 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #53 Skrevet 20. august 2017 5 minutter siden, Bakepulver skrev: Mannen ignorerer henne og svarer ikke på anrop eller meldinger. På tide å bli voksen og snakke istedenfor å drive med en barnslig lek! Du returnerer jo bare det du skrev sist, uten å svare på det jeg spurte om. Det er barnslig lek. Anonymkode: 5533e...fb0
Bakepulver Skrevet 20. august 2017 #54 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du returnerer jo bare det du skrev sist, uten å svare på det jeg spurte om. Det er barnslig lek. Anonymkode: 5533e...fb0 For en dårlig tilbakemelding! Det er jo du som støtter oppom ignorering som kommunikasjon i et forhold! Når det gjelder Ts sitt liv kan jeg ikke uttale meg da hun sier selv at hun ikke har problemer med alkohol . Det er bla du som hevder at hun har et alkoholproblem. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #55 Skrevet 20. august 2017 4 minutter siden, Bakepulver skrev: For en dårlig tilbakemelding! Det er jo du som støtter oppom ignorering som kommunikasjon i et forhold! Når det gjelder Ts sitt liv kan jeg ikke uttale meg da hun sier selv at hun ikke har problemer med alkohol . Det er bla du som hevder at hun har et alkoholproblem. Det har jeg aldri gjort. Dette blir for dumt. Anonymkode: 5533e...fb0
Bakepulver Skrevet 20. august 2017 #56 Skrevet 20. august 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg aldri gjort. Dette blir for dumt. Anonymkode: 5533e...fb0 Har du ikke? Hva er problemet da?
LilleBlekksprut Skrevet 20. august 2017 #57 Skrevet 20. august 2017 (endret) Å snakke om at TS må ta hensyn til kjæresten sin, samtidig som at man sier at det er helt greit at kjæresten hennes driter i hva hans oppførsel gjør med henne faller jo på sin egen urimelighet. Er det bare den parten du personlig er enig med som skal ta hensyn da? Å ignorere kjæresten sin for å straffe dem og gjøre dem vondt er ikke noe bedre i det hele tatt. At noen kan tro at det gir dem et moralsk overtak er for meg helt uforståelig. Og joda, jeg har hatt både en kjæreste og en far som har valgt rusen forann meg. De har for øvrig også valgt å ignorere meg for å straffe meg for at jeg sa ifra at jeg ikke syns det er greit. Jeg syns fortsatt det er barnslig og totalt uspiselig å med viten og vilje gå inn for å gjøre kjæresten din så vondt som mulig. Endret 20. august 2017 av LilleBlekksprut 7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #58 Skrevet 21. august 2017 1 time siden, Bakepulver skrev: Å ignorere er en hersketeknikk som umodene mennesker bedriver! Voksne mennesker snakker og bruker ordene sine til å forklare hva de føler og mener Om mannen ikke ønsker et forhold med Ts da de har ulike syn på alkohol og lignende kan han formidle det til henne og slutte og holde henne på pinebenken! Han har jo brukt ordene sine før til å forklare hva han mener og føler om drikkingen hennes. Hun har sagt hun skal skjerpe seg, men fortsetter. Det er hun som holder han på pinebenken ved å gi håp om endring når hun ikke følger det opp. Han har vist tolmodighet siden dette med drikkingen har vært et tema og et problem de har snakket om før. Men ja, dette forholdet er nok ikke liv laga når de har så ulikt syn på det å respektere og ta hensyn til hverandre, og såpass ulikt syn på alkoholforbruk. Anonymkode: 198c1...56c 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #59 Skrevet 21. august 2017 6 timer siden, LilleBlekksprut skrev: Å snakke om at TS må ta hensyn til kjæresten sin, samtidig som at man sier at det er helt greit at kjæresten hennes driter i hva hans oppførsel gjør med henne faller jo på sin egen urimelighet. Når man skal forsøke å delta i en diskusjon med de samme argumentene som andre bruker, kan det være lurt å sjekke at man har forstått meningen bak. TS har i lengre tid oppført seg urimelig. Først nå oppfører kjæresten seg på samme måte. Han hadde nok ikke gjort det, om TS ikke hadde holdt på i lengre tid. Er dette virkelig så vanskelig å forstå for folk? Det er i alle fall helt vanlig og normalt at voksne folk ikke gidder å finne seg i tåpelig oppførsel og det blir liksom ikke noe bedre av at mange her inne tramper og hyler "Vilikke!" Hjelpes! Jeg tør ikke en gang se for meg hva slags forhold mennesker lever i, hvis dette er måten dere snakker til folk. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har jo brukt ordene sine før til å forklare hva han mener og føler om drikkingen hennes. Hun har sagt hun skal skjerpe seg, men fortsetter. Det er hun som holder han på pinebenken ved å gi håp om endring når hun ikke følger det opp. Han har vist tolmodighet siden dette med drikkingen har vært et tema og et problem de har snakket om før. Men ja, dette forholdet er nok ikke liv laga når de har så ulikt syn på det å respektere og ta hensyn til hverandre, og såpass ulikt syn på alkoholforbruk. Anonymkode: 198c1...56c Nettopp. Anonymkode: 5533e...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #60 Skrevet 21. august 2017 Hei! TS her. Jeg vil bare komme med en liten oppdatering på dette, da jeg faktisk endelig har fått svar fra kjæresten! Som de fleste her inne har sagt, så har faktisk det største problemet vært alkoholen. Men ikke fordi jeg drikker hele tiden, men fordi jeg har de siste blitt ganske full. Dette er selfølgelig noe jeg angrer på, og som jeg kommer til å gjøre noe med. Det har gått langt over streken, og det har såret kjæresten min. Han ville ikke snakke med meg, fordi han ville jeg skulle skjønne alvoret. Han blir bekymret for meg når jeg er ute hver helg, når jeg er full og han er i ett annet land. Han kan ikke komme og hjelpe meg om det skal skje noe. Han kan ikke dytte unna gutter om de skulle prøve seg, eller følge meg hjem. Så han har rett og slett vært bekymret for meg, og for at jeg skulle skjønne dette, valgte han å ignorere. Om jeg syntes dette er riktig ? Nei, det gjør jeg ikke. Jeg syntes det er feil av meg å gå ut å drikke og bli så full når jeg har kjæreste, men jeg syntes ikke det er riktig at han skal ignorere meg på den måten han har gjort for at jeg skal skjønne det. Jeg hadde skjønt dette om han også hadde kjeftet på meg, og sagt klart ifra hva han mener. Jeg syntes det blir feil å skulle kontrollere noen i ett forhold. Jeg har verken spist eller sovet hele uken fordi jeg ikke har fått tak i han, så litt pyskisk terror er det nok, spesielt når han vet hvor bekymret jeg blir. Han kunne taklet det på en annen måte, og jeg sa klart ifra til han hva jeg mente om det. Han har lovet å aldri gjøre det igjen, så lenge jeg lover å passe på alkohol-intaket, noe jeg kommer til å holde. Så da har vi vertfall fått enn oppklaring på hva som faktisk var problemet! Og vi har funnet en løsning på det. Det blir tur på meg, og forhåpentligvis blir dette en fin tur:) Anonymkode: b1c7e...16c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå