AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Jeg ønsker å stemme AP, men takler ikke Støre. Jeg har stemt AP ved de siste valgene, men nå er jeg i tvil altså. Hvilket alternativ har jeg? Anonymkode: 2a94d...e4d 1
slask Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Norgespartiet skriver seg inn i norsk politisk historie
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 8 minutter siden, slask skrev: Norgespartiet skriver seg inn i norsk politisk historie Wow:) Anonymkode: 2a94d...e4d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #6 Skrevet 18. august 2017 Du kan krysse av for andre kandidater, og stryke Støre. Anonymkode: 69eea...f02 1
Lanista1984 Skrevet 18. august 2017 #7 Skrevet 18. august 2017 På 17.8.2017 den 9.48, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å stemme AP, men takler ikke Støre. Jeg har stemt AP ved de siste valgene, men nå er jeg i tvil altså. Hvilket alternativ har jeg? Anonymkode: 2a94d...e4d Du spør, jeg pleide å like kanel. Jeg gjør det ikke lenger. Hva skal jeg like nå? Det er omtrent like vanskelig å svare før du forteller hva som opptar deg:)
Apis Skrevet 18. august 2017 #8 Skrevet 18. august 2017 På 17.8.2017 den 9.48, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å stemme AP, men takler ikke Støre. Jeg har stemt AP ved de siste valgene, men nå er jeg i tvil altså. Hvilket alternativ har jeg? Anonymkode: 2a94d...e4d Det er to statsminister kandidater Støre og Erna, vis du ikke ønsker Støre som statsminister må du nesten stemme et av de borgerlige partiene 1
Zienna Skrevet 18. august 2017 #10 Skrevet 18. august 2017 Det er synd at det nærmer seg amerikanske forhold, at personlighet og sjarm skal ha mer å si enn hvilke holdninger og mener man står for. Jeg skal stemme på det partiet som har et program som er nærmest mitt hjerte. 3
KvinneMannen Skrevet 19. august 2017 #11 Skrevet 19. august 2017 16 timer siden, Zienna skrev: Det er synd at det nærmer seg amerikanske forhold, at personlighet og sjarm skal ha mer å si enn hvilke holdninger og mener man står for. Tror du at Trump vant på grunn av sin personlighet og sjarm? 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #12 Skrevet 20. august 2017 På 18.8.2017 den 23.07, Zienna skrev: Det er synd at det nærmer seg amerikanske forhold, at personlighet og sjarm skal ha mer å si enn hvilke holdninger og mener man står for. Jeg skal stemme på det partiet som har et program som er nærmest mitt hjerte. Støre er et spesielt tilfelle mener jeg. Har Norge i det hele tatt hatt en slik statsministerkandidat? Jeg lister opp: Han er AP-mann, men er søkkrik og begynte først å flagge 1. mai etter at han ble partileder. Hvor er troverdigheten? Karikaturstriden Hans vegring for å mene noe. Best å bare snakke rundt grøten. Jeg antar AP prøvde å ta "en Jens" ved å sette en tilsynelatende kjekk, middelaldrende mann i høysetet, men dette har virkelig feilet. Hvem som er partileder har faktisk noe å si. Anonymkode: 05a20...8c9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #13 Skrevet 20. august 2017 Støre eier ikke ryggrad, snylter på skatten og gir jobber til venner. Nei, en slik statsminister ønsker jeg virkelig ikke for landet. Stemmer Høyre i år, synes Erna har gjort en kjempejobb de siste årene. Anonymkode: 3bcd0...2f3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå