Gå til innhold

Vegard Harm


BeverTramp

Anbefalte innlegg

Tror nok ikke Vegard er like "masete" på privaten. Han har nok på en måte påtatt seg en "rolle" i media. Sier ikke at han ikke er segs' selv, men han overdriver nok egen personlighet litt 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig slitsom og masete fyr. Harm og Hegseth podcast er jo i utgangspunktet artig, men Vegard Harm er too much og altfor masete. Virker desperat etter å være kul og bli kjendis. (Eller å skryte om hvilke kjendiser han har hengt med) Har sluttet å høre på podcasten pga han.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
23 minutter siden, Frydoggammen skrev:

Utrolig slitsom og masete fyr. Harm og Hegseth podcast er jo i utgangspunktet artig, men Vegard Harm er too much og altfor masete. Virker desperat etter å være kul og bli kjendis. (Eller å skryte om hvilke kjendiser han har hengt med) Har sluttet å høre på podcasten pga han.

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påtatt og slitsom. Generelt synes jeg mennesker som er så ekstremt opptatt av egen seksuell legning er slitsomt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...
På 16.8.2017 den 18.46, Nasken skrev:

Elsker Vegard, han er så morsom og skjønn! Sikkert veldig gøy å være vennen hans :) 

Jeg gikk på skole med han, han er rar. Etter min mening tar han i litt for mye. Jeg vil ikke si han er særlig morsom, for en 17åring kanskje.. prøver ved alle anledning å gjøre noe komisk ut av alle situasjoner, han virker noe desperat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale dere som omtaler Vegard Harm som "tilgjort, masete og grusom" fyr å ta en titt på intervjuet han gjorde med Anne Lindmo for noen uker siden. Det ligger fritt tilgjengelig på nrk.no

Der får dere se en åpen og ydmyk ung mann som deler sine erfaringer om spranget fra rød løper og kjendisfester til å slite mentalt. Jeg "heier" på herlige Vegard Harm som bruker store fakter og ironi i sin jobb, men samtidig viser det sårbare ærlige i intervjuet med Lindmo.

Endret av Oida
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vokst på meg. Jeg liker at han viser alle sidene sine. Fra humor til gravalvor, fra sårbarhet til underholdningsrolle. 

Jeg er så drittlei influencere som fokuserer på perfeksjon og bare viser solsiden av livet. Det er så utrolig skadelig for de som følger dem. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...