Gå til innhold

Mye problemer "der nede"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var hos gyn for 1,5 år siden ca pga litt vondter under sex og tenkte at jeg kunne ta en generell sjekk om hvordan ting sto til. 

Gynekologen fjernet noe greier med skalpell og jeg begynte å blø fra sårene og fikk en heftig runde med infeksjoner og et av sårene fikk en hevelse på størrelse med en golfball som gjorde Feks tissing og sex (nesten) umulig i flere måneder.

I ettertid har jeg vært veldig mye sår og rød. Hver gang jeg har sex revner jeg bitte litt nederst og det blir sårt. Vi må ofte avbryte sexen pga jeg har vondt. 

Hva kan være galt? Jeg har vært inne på tanken om sopp og har smurt med canesten uten hell. 

Jeg ønsker ikke å dra til gynekolog igjen siden jeg har fått skikkelig skrekken for det. Var på kontrolltime hos en annen en og satt å gråt hele timer og lenge etterpå pga redsel, smerter osv 

Anonymkode: 65708...c75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til en annen gynokolog enn den du var hos sist!!

• Liker 3
Skrevet

Hva sa gynekologen du var på kontroll til? Var du fornøyd med han/henne? Hvis ikke, finn en annen og forklar hendelsesforløpet.

Anonymkode: c6ea0...f2b

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var hos gyn for 1,5 år siden ca pga litt vondter under sex og tenkte at jeg kunne ta en generell sjekk om hvordan ting sto til. 

Gynekologen fjernet noe greier med skalpell og jeg begynte å blø fra sårene og fikk en heftig runde med infeksjoner og et av sårene fikk en hevelse på størrelse med en golfball som gjorde Feks tissing og sex (nesten) umulig i flere måneder.

I ettertid har jeg vært veldig mye sår og rød. Hver gang jeg har sex revner jeg bitte litt nederst og det blir sårt. Vi må ofte avbryte sexen pga jeg har vondt. 

Hva kan være galt? Jeg har vært inne på tanken om sopp og har smurt med canesten uten hell. 

Jeg ønsker ikke å dra til gynekolog igjen siden jeg har fått skikkelig skrekken for det. Var på kontrolltime hos en annen en og satt å gråt hele timer og lenge etterpå pga redsel, smerter osv 

Anonymkode: 65708...c75

Men desse gynekologene må jo ha sagt noe om hva problemet var, hva som er forventet fremdrift og ikke minst når du skal ta kontakt på ny?

Derosm ikke: Finn en 3. gynekolog. Forklar at det du er ute etter er 1: en årsak (sånn at du kan forhindre at dette gjennoppstår). 2: en plan for å bli symptomfri. 

Anonymkode: 2f26e...95e

• Liker 2
Skrevet

Sikkert ingen trøst, men jeg har det også sånn. Revner litt i åpningen sånn at alt svir/brenner og gjør vondt etterpå. Har ingen kur, men jeg vet hvordan du har det :) har dog ikke samme forhistorie som deg da, jeg bare er sånn, så du har det nok litt værre!

Anonymkode: 47c16...24f

Skrevet

Høres ikke ut som sopp!

Bor du i Oslo så kan jeg anbefale deg verdens beste gynekolog! Send meg pm!

Skrevet

Men du må jo ha fått vite hva som var grunnen til at han skar i deg (skorper høres rart ut, de faller av selv) og hva du kunna forvente. Hva sa den andre gynekologen da? Gjorde du det privat eller offentlig? Om det ble sendt en epikrise til fastlegen så kan du få litt informasjon av h*n. 

Jeg ville ha gått til en ny gynekolog og fortelle hva som skjedde og få råd til hva du gjør videre.

Anonymkode: cd1b8...fcb

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring

sofie777, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...