AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Hei! Jeg er en jente på 18 år. Jeg har ganske store pupper, men de henger veldig. Det er skikkelig ille. Jeg bruker 85H i bh-strl forresten. Men uten bh henger de ned til navelen! Og det plager meg så ekstremt! De er ekstremt tunge, og det føles ut som om de "drar" nedover, og gjør veldig vondt. Ikke bare er de vonde, men knekker selvtilliten min så veldig også. Føler meg skikkelig stygg rett og slett. Må forresten ofte bruke bh på natten også, pga smerter. Så lurer vel egentlig på noen tips bare... Er det mulig med brystløft når det er såpass ille? Eller noen andre tips? Beklager hvis jeg skrev litt rotete. (Litt usikker på om jeg la dette under riktig kategori, flytt gjerne hvis feil!) Anonymkode: 110ce...de7
emilie123 Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 Hei! Føler med deg. Har selv alltid hatt pupper som henger og det er ikke noe godt, føler seg ikke akkurat vel med de. En gang jeg var innlagt på sykehus så var det en lege som undersøkte brystene mine (for noe annet) Hun sa bla at jeg burde vurdere å minske brystene litt pga at det gikk ut over ryggen og at de da kunne gjøre et løft av brystene samtidig. Og jeg hadde mindre bryster enn deg, var en stor E. Synes det høres ut som at du er en god kandidat til å få brystreduksjon og løft av brystene. Du skal ikke måtte ha det slik. Jeg synes at du skal bestille time hos fastlegen og så forklare problemet for han/hun. Tror det da kan løse seg for deg, det burde det. 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 3 minutter siden, emilie123 skrev: Hei! Føler med deg. Har selv alltid hatt pupper som henger og det er ikke noe godt, føler seg ikke akkurat vel med de. En gang jeg var innlagt på sykehus så var det en lege som undersøkte brystene mine (for noe annet) Hun sa bla at jeg burde vurdere å minske brystene litt pga at det gikk ut over ryggen og at de da kunne gjøre et løft av brystene samtidig. Og jeg hadde mindre bryster enn deg, var en stor E. Synes det høres ut som at du er en god kandidat til å få brystreduksjon og løft av brystene. Du skal ikke måtte ha det slik. Jeg synes at du skal bestille time hos fastlegen og så forklare problemet for han/hun. Tror det da kan løse seg for deg, det burde det. Hei! Tusen hjertelig takk for svaret! Vet du forresten om en slik undersøkelse/konsultasjon (eller hva man skal kalle det) gjør vondt? Jeg er VELDIG følsom, og får så ekstremt lett vondt nemlig! Men det høres jo veldig fint ut, for dette er virkelig ikke behagelig verken psykisk eller fysisk. Anonymkode: 110ce...de7
emilie123 Skrevet 16. august 2017 #4 Skrevet 16. august 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Tusen hjertelig takk for svaret! Vet du forresten om en slik undersøkelse/konsultasjon (eller hva man skal kalle det) gjør vondt? Jeg er VELDIG følsom, og får så ekstremt lett vondt nemlig! Men det høres jo veldig fint ut, for dette er virkelig ikke behagelig verken psykisk eller fysisk. Anonymkode: 110ce...de7 Da jeg ble undersøkt av den legen så gjorde det litt vondt, men det var nok fordi jeg hadde en betennelse i brystet. Har aldri blitt undersøkt i forhold til at jeg skal ha en brystreduksjon. Nei, det er virkelig ikke behagelig. Skjønner deg veldig godt. Håper virkelig at du får dette ordnet innen rimelig tid. Ønsker deg lykke til
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 10 minutter siden, emilie123 skrev: Da jeg ble undersøkt av den legen så gjorde det litt vondt, men det var nok fordi jeg hadde en betennelse i brystet. Har aldri blitt undersøkt i forhold til at jeg skal ha en brystreduksjon. Nei, det er virkelig ikke behagelig. Skjønner deg veldig godt. Håper virkelig at du får dette ordnet innen rimelig tid. Ønsker deg lykke til Okei, da satser jeg på at det går bra! Tusen hjertelig takk! - TS Anonymkode: 110ce...de7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå