Revinna Skrevet 15. august 2017 #21 Skrevet 15. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Interessant! Hvordan/hvor kan man se hvordan folk så ut i 40-50årene i gamledager? Sammenligning? Men nå for tiden så driver jo "alle" 50åringer å farger håret og bruker botox så jeg vet nå ikke om de faktisk "forfalt tidligere i gamledager enn idag Anonymkode: fa8ed...75b Du kan helt sikkert Google det? Jeg har jo sett bilder av oldeforeldre, tippoldeforeldre osv, og syns å mene at omtrent alle jeg har sett som levde i "gamle dager" så mye eldre ut for alderen enn det mange gjør i dag, men om det er pga botox osv det har jeg ingen aning om. Tipper det har noe med å gjøre at man kanskje har mer midler og kunnskap til å kunne ta vare på oss selv nå enn de hadde før.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #22 Skrevet 15. august 2017 Celler som dør overstiger celler som lages sånn rundt tredveårene. Anonymkode: 37d4b...222
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #23 Skrevet 15. august 2017 Jeg visste det var deg på 26 år når jeg leste overskriften. Du trenger hjelp og jeg mener ikke den formen for hjelp du får av å poste 300 tråder om hvor redd du er for å forfalle i en alder av 26 år. Seriøst, søk hjelp! Anonymkode: 06cde...986
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå