AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Hvis du hadde hatt et år foran deg, 200 tusen på konto, en ryggsekk på ryggen og ingen forpliktelser - hvor ville du dratt? Hvilke land og verdensdel(er), og hvordan ville du lagt opp reisen? Anonymkode: faf68...9bd
Christiane_W Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Jeg hadde reist til vennene mine i Sør-Afrika og hatt base der for å utforske mer av Afrika, samt Australia, New Zealand og kanskje noe av Asia om lommeboka tillot det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 På 15.8.2017 den 21.41, Christiane_W skrev: Jeg hadde reist til vennene mine i Sør-Afrika og hatt base der for å utforske mer av Afrika, samt Australia, New Zealand og kanskje noe av Asia om lommeboka tillot det. Høres fantastisk ut! Vil gjerne høre fler haha, ble lite svar i tråden her. Anonymkode: faf68...9bd
reiseglad Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Jorda rundt cruise eller seilas med en stor båt uten sjøsyke! Og så ønsker jeg meg en tur til Antarktis, men jeg vil ikke fryse...... Krysse Australia med tog høres også spennende ut, stoppe der du har lyst, utforske natur med helt annet dyreliv enn det vi er vant med.
aglaea Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 En jorden rundt reise med først minst et halvt år i Sør-Amerika i allefall, med et cruise til Antarktis, deretter en måned eller noe i Afrika, med en luksussafari inkludert, deretter til Asia, før videre til New Zealand og noen øyer i Stillehavet, før det ender med en roadtrip i USA/Canada. Den som bare hadde mye penger og mye tid..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå