Gå til innhold

-


Revinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke alle liker oralsex. Min kjæreste elsker å gå ned på meg, men jeg får lite til ingenting utav det, så ødelegger mye av kåtheten for meg. Ha en åpen dialog. Sier han at han rett og slett ikke liker det, gjør du det selvfølgelig ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det, du skal ikke si eller gjøre noen ting, vil han ikke så skal du ikke nevne noenting om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mortem skrev:

Det er nettopp det, du skal ikke si eller gjøre noen ting, vil han ikke så skal du ikke nevne noenting om det. 

Men jeg tenker litt sånn at kanskje han ikke vil fordi han tror jeg gjør det for å være snill, hvilket jeg da ikke gjør, men som du sier så er det jo ikke så greit å nevne noe om det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med ham om det.. Han er den eneste som kan gi deg et skikkelig svar på dette. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Revinna skrev:

Har nylig gått inn i et forhold med en helt herlig mann, som er utrolig deilig i senga, han gir og gir, men når jeg har prøvd å gi litt tilbake, så er det ikke lenge jeg får lov å holde på før han trekker meg opp til seg igjen. 

Med andre tidligere har jeg merket at de nyter det mens jeg holder på, men det virker ikke som typen min blir like opphisset. Har ikke turt å spørre rett ut, men hintet litt på melding, og da fikk jeg til svar at han heller ville gå ned på meg. 

Blir litt skuffa for jeg elsker jo å suge, men jeg kan jo ikke akkurat voldta min nye kjæreste med munnen, hvis han ikke liker det!? Så hva skal jeg si/gjøre, eller hvordan burde jeg forholde meg til det her? 

 

Beklager for laaangt innlegg, blir bare veldig engasjert 😛

En jeg holdt på med en stund sa nøyaktig det samme. Den ene årsaken var at han vist nok ikke følte så mye da kun penis fikk, han følte mer på kropp mot kropp eller når han ga. 

Det andre var at han aldri hadde opplevd en god bj.

Anonymkode: 26665...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Revinna skrev:

Men jeg tenker litt sånn at kanskje han ikke vil fordi han tror jeg gjør det for å være snill, hvilket jeg da ikke gjør, men som du sier så er det jo ikke så greit å nevne noe om det heller. 

Hva om han har traumer? Da må du ikke tvinge han til noe. Tenk lengre enn nesa de. 

Anonymkode: df776...0d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at noen går ned på meg. Selvfølgelig er det deilig, men jeg merker ikke at han er kåt, og det blir kleint. Når jeg suger han merker jeg at han er kåt, da blir jeg kåt og suger fordi jeg blir kåt. Det gjør meg kåt og suge han, og da får jeg noe utav det. 

Andre jeg har sugd har det ikke vært slik med, så de har avsluttet ganske fort. Og der var jeg fornøyd med.

Anonymkode: 18a06...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare det at han kommer fort ved suging og ikke vil drite seg ut :)

Anonymkode: 04c1d...6a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er nok bare det at han kommer fort ved suging og ikke vil drite seg ut :)

Anonymkode: 04c1d...6a4

Hva gjør det om han kommer fort av suging? Er jo det som er målet med sugingen:fnise:

Anonymkode: 06e9f...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en mann som ikke liker å bli sugd. Vi har vært sammen i 18 år. Jeg elsker/elsket å suge, men gjør det ikke når han ikke vil. Kan ikke tvinge han. 

Han elsker å slikke meg, og jeg elsker å bli slikket. 

Anonymkode: 5ae7c...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør det om han kommer fort av suging? Er jo det som er målet med sugingen:fnise:

Anonymkode: 06e9f...e8e

Tidlig ejakulasjon er ikke attraktivt for damer. Vi trenger mye lengre stimulering enn menn for å bygge opp og nå orgasme så en mann som kommer fort er turnoff som sexpartner. 

Anonymkode: 04c1d...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok bare det at han kommer fort ved suging og ikke vil drite seg ut :)

Anonymkode: 04c1d...6a4

Kan jo vær

Anonymkode: 446fc...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke TS

Å jeg har så lyst å suge deg pleese.. Blir det helt feil det om en sier slik?

Liker det ikke, - det er helt greit, men gir meg ikke så mye - Elsker det. Alt er vel ikke sort /hvit men om en synes er noe er helt forfærdelig så passer det jo ikke.

Eller kan jeg få suge deg. Du må jo si ifra om det er vondt da😊. Og fortell han : om han kommer så tåler du det om han ikke rekker å si ifra, blir ikke skremt eller noe det går helt fint. Har kjempe lyst å prøve... 

Jeg fikk akutt lyst til å slikke på den litt før vi... , kan jeg få prøve ikveld. Så en annen gang kan du spørre om å få suge den, ala noe slik som er skrevet over. 

Anonymkode: 446fc...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er heller ikke fan, han elsker derimot å utføre oralsex. Helt greit for meg :fnise:

Anonymkode: 71b03...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...