AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Noen gode tips og råd til hvordan jeg bør gå frem i nettdatingverdenen med håp om å finne en kvinne? Er ute etter et seriøst forhold. Da er det vel best å være veldig tydelig på det selv om jeg ikke ville sagt nei takk til en flørt? Prøvde Tinder littegrann i fjor og likte enkelheten og konseptet, men er kanskje mest for de over snittet pene? Men jeg fikk noen matcher og et par hyggelige dater dog uten at kjemien var helt der :). Tenkte jeg skulle lage meg en ny Tinderprofil og betale medlemsskap på Match, siden det virker som om det er flere kvinner på min alder og i mitt område der. Jeg er mann, 40, skilt og har barn som er relativt små, så det er mange år til jeg eventuelt kan flytte på meg. Synes selv at særbo er helt ok så lenge ikke avstanden er alt for stor, er kvinner på min alder like positive til det? Utseende mitt er nok ganske gjennomsnittlig tror jeg, kanskje til og med under snittet, men synes selv jeg ser littegrann kjekk ut på bilder jeg har vært heldig med 😊 Kraftig bygd, og i god form med bare noen få kilo dødvekt som jeg er i ferd med å trene bort. Husren og velstelt. Er ellers veldig normal og er oppegående med alt på stell. Varierte interesser og aktiv med trening og turer både med og uten barna. Sjelden festens midtpunkt (og trives best med det), men er sosial og trygg, tidvis morsom, og flink til å holde i gang samtaler uten å bable for mye om meg selv. Er litt usikker på sjansene for en slik som meg? Er nok mye mer kresen på personlighet enn utseende, ønsker å finne en sjarmerende, blid og selvstendig kvinne som jeg deler noen interesser med. Kroppslig holder det med gjennomsnittlig god form og et ekte smil 😊 Anonymkode: 10714...34f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Dette høres ut som en kontaktannonse. Anonymkode: 61afd...420 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 Det var en skikkelig pinlig suppe å lese.. Anonymkode: 713af...63a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #4 Skrevet 15. august 2017 1. aldri ta imot råd fra kvinner. Kvinner vet ikke en gang selv hva de vil ha. 2. alltid husk på at du er bedre enn en kvinne. Aldri la de tro at de er likeverdige med deg. Anonymkode: a5a59...6fe 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #5 Skrevet 15. august 2017 Ok, så da bør jeg ikke skrive profilen min på en lignende måte altså? ts Anonymkode: 10714...34f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #6 Skrevet 15. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. aldri ta imot råd fra kvinner. Kvinner vet ikke en gang selv hva de vil ha. 2. alltid husk på at du er bedre enn en kvinne. Aldri la de tro at de er likeverdige med deg. Anonymkode: a5a59...6fe Og du har stor suksess hos damene? Anonymkode: 61afd...420 11
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #7 Skrevet 15. august 2017 Fint om jeg kan få konstruktive tips og råd, er ikke så interessant med bitre og sure innlegg om hvor håpløse kvinner og dating er egentlig... ts Anonymkode: 10714...34f 8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #8 Skrevet 15. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så da bør jeg ikke skrive profilen min på en lignende måte altså? ts Anonymkode: 10714...34f Synes det du skrev var helt ok. For meg virket det bare som du kanskje håpet noen her på KG skulle be deg ta kontakt med dem. Altså en kontaktannonse, som ikke er tillatt på KG. Anonymkode: 61afd...420
_Mayhem_ Skrevet 15. august 2017 #9 Skrevet 15. august 2017 Gjør det enkelt, jeg personlig skriver bare hva mine interesser er, glad i xxx og å gjøre xxx på xxx, høyden da mange jenter liker å vite det på forhånd. Smil på noen bilder. 2 linjer skriver jeg. Ikke skriv så ufattelig mye eller bruk selvskryt, jeg liker best å finne ut av interessante ting underveis og det liker jenter også. Matcher du med noen så hold det lekent og snakk noen linjer, ikke jobbintervju, gi litt info av deg selv, liker du henne og svarer hun på en interessert måte så bare spør, ta en øl? Er dama interessert sier hun ja. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #10 Skrevet 15. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det du skrev var helt ok. For meg virket det bare som du kanskje håpet noen her på KG skulle be deg ta kontakt med dem. Altså en kontaktannonse, som ikke er tillatt på KG. Anonymkode: 61afd...420 Nei, det var ikke meningen. Tenkte heller å få innspill på hva og hvordan jeg burde skrive profilteksten 😊 ts Anonymkode: 10714...34f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #11 Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det var ikke meningen. Tenkte heller å få innspill på hva og hvordan jeg burde skrive profilteksten 😊 ts Anonymkode: 10714...34f Da beklager jeg. Anonymkode: 61afd...420
Leeloo Skrevet 15. august 2017 #12 Skrevet 15. august 2017 Jeg bruker vanligvis være ganske allergisk mot kontaktannonseformulieringer, men jeg syntes egentlig måten du beskriver deg selv på fungerer helt greit. Jeg har vært både på Tinder, Sukker og Match, og en ærlig beskrivelse av hvem man er og hva men ser etter fungerer best, blir litt stressa av folk som skal være så veldig frempå og originale. Bare pass på å ikke virke for desperat, de fleste forhold begynner jo uansett med en flørt (Sukker har formuleringen "en flørt som kan utvikle seg" for hva man er ute etter, den er jo ganske åpen). Prøv å få til et treff ganske kjapt, masse meldinger frem og tilbake sier lite om kjemi, uansett hvor bra matchen virker å være. Vær litt forsiktig med å bare bruke de aller beste bildene av deg selv om de ikke er representative for hvordan du faktisk ser ut, det kan slå litt uheldig ut når man skal møtes (ett er ok, bare for å vise at man tidvis ser bra ut ). Ikke legg det frem som du har et fiks ferdig liv der en dame bare skal komme og være siste puslespillbrikken i livet ditt, at hun skal passe pent inn i den plassen du har satt av til henne, vær åpen for ulike forhold. Veldig positivt at du gjerne er særbo, alt for mange menn er tilsynelatende ute etter en husholderske og nanny. Bare si noe sånt som at "en god personlighet trumfer Botox og silikon", så legger du ikke lista for høyt eller for lavt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #13 Skrevet 15. august 2017 Jeg likte det jeg leste. Endelig en som synes særbo er OK og faktisk har tro på at enklete damer synes dette er OK. Jeg er så drittlei menn som tror vi damer må ha ring på fingeren og felles sausenebb. Og ergo antar jeg er slik også og dropper meg pga det uten engang å ha spurt. Anonymkode: 06e8e...a04 3
Engel Skrevet 15. august 2017 #14 Skrevet 15. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen gode tips og råd til hvordan jeg bør gå frem i nettdatingverdenen med håp om å finne en kvinne? Er ute etter et seriøst forhold. Da er det vel best å være veldig tydelig på det selv om jeg ikke ville sagt nei takk til en flørt? Ja, vær tydelig på det. Det kan fort bli en form for flørt innimellom uansett da det fort vil være noen man dater en periode før man finner ut at det ikke er liv laga å gå videre. Prøvde Tinder littegrann i fjor og likte enkelheten og konseptet, men er kanskje mest for de over snittet pene? Men jeg fikk noen matcher og et par hyggelige dater dog uten at kjemien var helt der :). Tenkte jeg skulle lage meg en ny Tinderprofil og betale medlemsskap på Match, siden det virker som om det er flere kvinner på min alder og i mitt område der. Jeg er mann, 40, skilt og har barn som er relativt små, så det er mange år til jeg eventuelt kan flytte på meg. Synes selv at særbo er helt ok så lenge ikke avstanden er alt for stor, er kvinner på min alder like positive til det? Tror mange er det, jeg har i hvertfall høy terskel for å skulle flytte sammen med noen med mine og dine barn under samme tak, selv om det er dyrt å bo alene. Utseende mitt er nok ganske gjennomsnittlig tror jeg, kanskje til og med under snittet, men synes selv jeg ser littegrann kjekk ut på bilder jeg har vært heldig med 😊 Kraftig bygd, og i god form med bare noen få kilo dødvekt som jeg er i ferd med å trene bort. Husren og velstelt. Er ellers veldig normal og er oppegående med alt på stell. Varierte interesser og aktiv med trening og turer både med og uten barna. Sjelden festens midtpunkt (og trives best med det), men er sosial og trygg, tidvis morsom, og flink til å holde i gang samtaler uten å bable for mye om meg selv. Er litt usikker på sjansene for en slik som meg? Er nok mye mer kresen på personlighet enn utseende, ønsker å finne en sjarmerende, blid og selvstendig kvinne som jeg deler noen interesser med. Kroppslig holder det med gjennomsnittlig god form og et ekte smil 😊 Det er gode sjanser for de fleste så lenge du er hyggelig, høflig og tar initsativ. Vis tydelig interesse hvis du er interessert, og gi tilbakemelding om du ikke er interessert i noe mer etter en date på en hyggelig måte. Lykke til! Hilsen kvinne 40 år. Anonymkode: 10714...34f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #15 Skrevet 15. august 2017 Så ikke noe galt i det du skrev, men jeg er ikke så kresen på at alt må være perfekt skrevet i en profiltekst. Hadde blitt mer interessert i en som hadde en slik tekst enn en som bare listet opp hva han jobbet med, utseende og noen interesser. Tror at hva man liker varierer fra person til person, og noen kan nok påstå at de har en mal som fungerer. Men det betyr ikke at det gjør det for alle. Anonymkode: 6cb82...0e1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #16 Skrevet 15. august 2017 Skriv kort, men informativt :-) Flott at du nevner at du har barn, ta gjerne med alderen på de (men ikke bilder). Selv er jeg interessert i å vite om vedkommende har fast jobb (=stabil økonomi), eller om mannen har dyr (-fordi jeg er veldig allergisk). Og om du er aktiv (=tar vare på helsen og kroppen). Ikke legg ut bilder av bilen, motorsykkelen eller fyllebilder. Anonymkode: e6c3f...b37
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #17 Skrevet 15. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. aldri ta imot råd fra kvinner. Kvinner vet ikke en gang selv hva de vil ha. 2. alltid husk på at du er bedre enn en kvinne. Aldri la de tro at de er likeverdige med deg. Anonymkode: a5a59...6fe Det eneste rådet man noensinne trenger: Aldri hør på en bitter mann, for han er full av hat. Anonymkode: 5c30c...d7c 9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #18 Skrevet 16. august 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. aldri ta imot råd fra kvinner. Kvinner vet ikke en gang selv hva de vil ha. 2. alltid husk på at du er bedre enn en kvinne. Aldri la de tro at de er likeverdige med deg. Anonymkode: a5a59...6fe 1-10: Aldri ta i mot råd fra menn, de er barnslinge og cuck-blokker andre menn hvis de kan. Anonymkode: a957a...e19 2
Dalila Skrevet 17. august 2017 #19 Skrevet 17. august 2017 (endret) Edit Endret 17. august 2017 av Dalila Feil innlegg
Duftavsommerregn Skrevet 25. januar 2019 #20 Skrevet 25. januar 2019 Uansett nettdatingside så må man bare være tålmodig. Mange rare mennesker der ute uansett kvinne eller mann. Fikk en melding av en kvinne som likte profilen min, ville date men som satte helt spesifikke krav som måtte oppfylles Trodde jeg skulle daue av latter. Bare det å sette slike ultimatum som krav, sier meg en ting! Skygg langt unna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå