Nysgjerrig336 Skrevet 15. august 2017 Forfatter #21 Skrevet 15. august 2017 1 time siden, Salka skrev: Nå begynte jeg også å gråte. Jeg vet jeg har lett for å overreagere litt, særlig når det kommer til dyr og jeg var nok litt brå i sted selv om jeg ikke mente det sånn. Er så mange som bare kvitter seg med eksisterende dyr om det ikke går sammen med det nye og jeg er så lei meg for at jeg trodde du var en av de. Jeg ser jo nå at du er en sann dyreelsker. Jeg har heller ikke så mange venner og dyrene mine (hester og katter) er alt for meg også. Hadde aldri klart å leve uten dem. Jeg skjønner godt at sorgen er stor, man blir jo så uendelig glad i dem. Jeg har mistet flere dyr jeg har vært enormt sterkt knyttet til og sorgen er bunnløs, den går ikke over. Den ene katten i forferdelig sykdom bare to år gammel og vi gjorde absolutt alt som kunne gjøres og enda mer, men det gikk ikke bra. Brukte 50.000 på å prøve å redde ham og hadde han kunnet reddes hadde jeg gladelig brukt 50 til, penger betyr ingenting. Han var helt avhengig av meg, lå hos meg hele tiden når jeg var inne og gråt på døra bare jeg var på do. Kom meg løpende i møte når jeg kom inn og satt i vinduet og så etter meg når jeg var ute og fôret hester og sånn. Han er min sjelevenn og mitt alt og jeg savner han så fryktelig. Sikkert mange her inne som syns det er dustete å sørge så fælt over dyr, men sorg kan ikke styres og noen dyr knytter man seg ekstra sterkt til sånn som med denne katten. Nå griner jeg igjen, jeg klarer ikke snakke om han uten å grine. Stor klem til deg ❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #22 Skrevet 15. august 2017 1 time siden, Salka skrev: Nå begynte jeg også å gråte. Jeg vet jeg har lett for å overreagere litt, særlig når det kommer til dyr og jeg var nok litt brå i sted selv om jeg ikke mente det sånn. Er så mange som bare kvitter seg med eksisterende dyr om det ikke går sammen med det nye og jeg er så lei meg for at jeg trodde du var en av de. Jeg ser jo nå at du er en sann dyreelsker. Jeg har heller ikke så mange venner og dyrene mine (hester og katter) er alt for meg også. Hadde aldri klart å leve uten dem. Jeg skjønner godt at sorgen er stor, man blir jo så uendelig glad i dem. Jeg har mistet flere dyr jeg har vært enormt sterkt knyttet til og sorgen er bunnløs, den går ikke over. Den ene katten i forferdelig sykdom bare to år gammel og vi gjorde absolutt alt som kunne gjøres og enda mer, men det gikk ikke bra. Brukte 50.000 på å prøve å redde ham og hadde han kunnet reddes hadde jeg gladelig brukt 50 til, penger betyr ingenting. Han var helt avhengig av meg, lå hos meg hele tiden når jeg var inne og gråt på døra bare jeg var på do. Kom meg løpende i møte når jeg kom inn og satt i vinduet og så etter meg når jeg var ute og fôret hester og sånn. Han er min sjelevenn og mitt alt og jeg savner han så fryktelig. Sikkert mange her inne som syns det er dustete å sørge så fælt over dyr, men sorg kan ikke styres og noen dyr knytter man seg ekstra sterkt til sånn som med denne katten. Nå griner jeg igjen, jeg klarer ikke snakke om han uten å grine. Stor klem til deg Det var voldsomt da Anonymkode: faca1...ffd
Salka Skrevet 15. august 2017 #23 Skrevet 15. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var voldsomt da Anonymkode: faca1...ffd OK. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #24 Skrevet 15. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var voldsomt da Anonymkode: faca1...ffd Var det det eneste du klarte å komme med? Anonymkode: 4d839...786 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #25 Skrevet 15. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var det det eneste du klarte å komme med? Anonymkode: 4d839...786 Ja ble helt matt av å lese. Kjæledyrforumet altså Anonymkode: faca1...ffd
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #26 Skrevet 15. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja ble helt matt av å lese. Kjæledyrforumet altså Anonymkode: faca1...ffd Da får du slutte å lese da Anonymkode: 4d839...786 3
Nysgjerrig336 Skrevet 16. august 2017 Forfatter #27 Skrevet 16. august 2017 Takk for de støttende ordene jeg har fått. Jeg tror jeg har funnet pusen det perfekte hjem for henne. I dag er det besøk så vi kan alle treffes og se om kjemien stemmer ❤️❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #28 Skrevet 16. august 2017 23 timer siden, Nysgjerrig336 skrev: Huff, at du kan spy så mye dritt ut! Jeg har aldri sagt at katten min er mindre verdt en hunden min. Hun er faktisk ikke lite verdt for meg i det hele tatt. Årsaken til at jeg velger å omplassere katten i stede for hunden er flere. For det første så er hunden min av en rase som er svært nært knyttet til sin eier og som vanskelig lar seg omplassere. Det blir faktisk frarådet dersom det ikke er helt tvingende nødvendig da de ofte blir deprimerte og ikke trives i nytt hjem. For det andre, det er katten som angriper hunden og ikke omvendt. Hunden skal vel ikke lide dobbelt forhi hun blir angrepet vel? Utover dette kan jeg med hånden på hjertet si at jeg gir begge dyrene mine lik oppmerksomhet. Det er jo ikke rart at katten angriper hunden, når det er hennes territorium hunden trer inn på. Du tok inn en hund som ikke går med eksisterende dyr i heimen, ergo bør hunden omplasseres. Vet om maaange katter som ikke har klart å knytte seg like godt til nye eiereetter å ha blitt omplassert, så den må du lengre ut på landet med. Omplassering er svært stressende for alle dyr, inkludert katter. Som sakt. Dblo er et akternativ. Vet du ikke hva det er, såbruker du goigke noe du måtte ha gjort uansett for å finne nettsiden. Om du ringer dem, er det kanskje meg kattenkommer til. Liver at jeg ikke skal kaste den på dør fordi jeg skaffermeg andre dyr, så da får den i hvert fall et varig og trygt hjem med trygge utemuligheter. Nesten bedre enn privat omplassering da man aldri kan stole på at de som tar innkatten faktisk ikke dumper den igjen ved første anledning Lykke til Anonymkode: f9b9d...77c
Nysgjerrig336 Skrevet 16. august 2017 Forfatter #29 Skrevet 16. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke rart at katten angriper hunden, når det er hennes territorium hunden trer inn på. Du tok inn en hund som ikke går med eksisterende dyr i heimen, ergo bør hunden omplasseres. Vet om maaange katter som ikke har klart å knytte seg like godt til nye eiereetter å ha blitt omplassert, så den må du lengre ut på landet med. Omplassering er svært stressende for alle dyr, inkludert katter. Som sakt. Dblo er et akternativ. Vet du ikke hva det er, såbruker du goigke noe du måtte ha gjort uansett for å finne nettsiden. Om du ringer dem, er det kanskje meg kattenkommer til. Liver at jeg ikke skal kaste den på dør fordi jeg skaffermeg andre dyr, så da får den i hvert fall et varig og trygt hjem med trygge utemuligheter. Nesten bedre enn privat omplassering da man aldri kan stole på at de som tar innkatten faktisk ikke dumper den igjen ved første anledning Lykke til Anonymkode: f9b9d...77c Etter så mye eder og galle er vel ikke 2 stk 😀 på sin plass? Du kan lese de andre innleggene mine og hvis det fremdeles ikke er godt nok for deg så kan du vel egentlig bare ti still. Jeg har bedt om hjelp i denne posten, du har ikke bidratt med litt hjelp en gang! Og jeg har googlet Dblo men fikk ikke noe opp. Men om googlingen min er like ille som rettskrivingen din så er det kanskje ikke så rart (og jeg har dysleksi)!! PS, jeg håper aldri katten min hadde kommet til deg for du virker som et forferdelig menneske! 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #30 Skrevet 16. august 2017 På 15.8.2017 den 12.50, AnonymBruker skrev: Fordi? Ts spør om råd om hvordan man kan få flere interesserte. Anonymkode: 4d839...786 Leste det som skjult annonsering Anonymkode: 258e9...0b2
Nysgjerrig336 Skrevet 16. august 2017 Forfatter #31 Skrevet 16. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leste det som skjult annonsering Anonymkode: 258e9...0b2 🙄🙄 Nei, ble bedt om å beskrive pus og situvasjonen noe mer, noe jeg gjorde. Jeg ville aldri prøve å annonsere pusen min på kvinneguiden!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #32 Skrevet 16. august 2017 2 timer siden, Nysgjerrig336 skrev: Takk for de støttende ordene jeg har fått. Jeg tror jeg har funnet pusen det perfekte hjem for henne. I dag er det besøk så vi kan alle treffes og se om kjemien stemmer ❤️❤️ Så bra 😄 Lykke til ☺️☺️ Anonymkode: 4d839...786
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #33 Skrevet 16. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke rart at katten angriper hunden, når det er hennes territorium hunden trer inn på. Du tok inn en hund som ikke går med eksisterende dyr i heimen, ergo bør hunden omplasseres. Vet om maaange katter som ikke har klart å knytte seg like godt til nye eiereetter å ha blitt omplassert, så den må du lengre ut på landet med. Omplassering er svært stressende for alle dyr, inkludert katter. Som sakt. Dblo er et akternativ. Vet du ikke hva det er, såbruker du goigke noe du måtte ha gjort uansett for å finne nettsiden. Om du ringer dem, er det kanskje meg kattenkommer til. Liver at jeg ikke skal kaste den på dør fordi jeg skaffermeg andre dyr, så da får den i hvert fall et varig og trygt hjem med trygge utemuligheter. Nesten bedre enn privat omplassering da man aldri kan stole på at de som tar innkatten faktisk ikke dumper den igjen ved første anledning Lykke til Anonymkode: f9b9d...77c Får heøt noia av deg. Les innleggene til TS Anonymkode: faca1...ffd 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå