Gå til innhold

Småblødning flere uker.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 3-4 ukene hatt småblødninger, å forstår ikke hvor det kommer fra og om jeg bør sjekke dette.

Har p-stav, å mistet menstruasjon av dette, men har hatt den i over 6 måneder, så føler ikke det er den som tuller med kroppen heller. 

Er ganske så lite, varierer litt på mengde, men trenger som regel ikke noe bind, ellers er det nok med bare et lite. Varierer veldig fra friskt til mørkt blod, da det kan ligge relativt lenge i kroppen siden det er så lite, og av og til bare kommer når jeg er på badet.

Forstår ingenting, å finner ikke noe på nett om blødninger når en har hatt p-stav en god stund. Men det er litt frustrerende for både meg og typen, så kjenner jeg er litt lei, å vil bli kvitt det.

Noen som har gått gjennom liknende, eller har noen råd om hva jeg bør gjøre? Vil liksom ikke gå til legen hvis det er en liten filleting og bare hormoner eller stress som er årsaken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uregelmessige blødninger står jo som en bivirkning. Ta en telefon til legen for å høre om det er normalt at det plutselig blir sånn etter såpass lang tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...