sommermor Skrevet 15. august 2017 #21 Skrevet 15. august 2017 Uff, dette var trist å høre. Jeg håper han skjerper seg og kan se at konfirmasjonen handler om sønnen deres, og ikke om han. Her blir faren hennes invitert, selv om kontakten hans med henne er ikke eksisterende for tiden.
Kontormus Skrevet 15. august 2017 #22 Skrevet 15. august 2017 Min eks satte seg også på bakbena. Dels fordi han har hatt kronisk aversjon mot å bidra økonomisk (han tjener godt, og hvis Nav skulle ha regnet ut hans andel i form av tilskudd hadde det blitt betydelig mer enn meg) og dels for å ha kontroll på at hans regi ble fulgt. Jeg ble sint på konfirmantens vegne, men han tror jeg syns det var like greit, som noen nevner så var det kanskje mer avslappende. Jeg satte dog som betingelse at han fant en annen dag enn selve konfirmasjonsdagen siden det var han som ville kjøre eget løp. Og som "hevn" fikk han tilbud om å se sønnen i bunaden han fikk av besteforeldrene på min side, og spare utgiftene til dress. Et tilbud han tok.
Nappetass1 Skrevet 15. august 2017 #23 Skrevet 15. august 2017 At det går an.. blir rasende bare av tanken! Å ikke være i stand til å legge bort egne følelser ÉN dag for å feire barnet sitt gjør deg til en drittsekk av en forelder! Vokste selv opp med foreldre som hadde vansker med å samarbeide, de klarte likevel å legge bort uenigheter på spesielle dager som bursdag, konfirmasjoner, jul o.l. Det er aldri barnas feil at foreldre blir skilt og burde følgelig aldri merke konsekvensene av en skilsmisse. Eksen din er en ekkel æsj av en mann.
fruenge Skrevet 15. august 2017 Forfatter #24 Skrevet 15. august 2017 Jeg kommer til å gjøre et forsøk til å Lage fellesselskap. Dersom det ikne fører frem så kommer han og hans side å bli invitert og så får de gjøre som de vil. Håper bare ikke at konfirmasjonsdagen faller på hans helg, for da blir vel det et styr og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå