AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #61 Skrevet 31. august 2017 Denne tråden er underholdendeAnonymkode: ddedc...454
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #62 Skrevet 31. august 2017 Og jo TS, du kan leve med deg selv etter en abort. Det er helt utrolig hva kroppen klarer å komme seg igjennom. Men i en alder av 17 føles det vel som livet nærmest er over ved hver personlige krise. Det jeg ikke skjønner er hvordan en 17-åring ikke kan noe som helst om prevensjon. Det er på sin plass med en liten pregnancy scare, så kanskje du tar det litt seriøst neste gang. Ellers, lykke til. Du er ikke gravid. Anonymkode: ddedc...454
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #63 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er underholdende Anonymkode: ddedc...454 Nei, den er helt idiotisk. Mest sannsynlig kommer trollet til ts til å påstå at hun ble gravid første dag i mensen. Noe som såklart bare er oppspinn. Anonymkode: 5c817...452
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #64 Skrevet 2. september 2017 TS HER! Hatt en del mensensmerter de siste dagene, men ikke noe mensen enda. I dag hadde jeg litt brun aktig utflod/slim, har fortsatt mensensmerter. Kan dette være mensen? Anonymkode: 42528...f3a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #65 Skrevet 2. september 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS HER! Hatt en del mensensmerter de siste dagene, men ikke noe mensen enda. I dag hadde jeg litt brun aktig utflod/slim, har fortsatt mensensmerter. Kan dette være mensen? Anonymkode: 42528...f3a Har du tatt en graviditetstest nå? Anonymkode: ddedc...454
Zoey Skrevet 2. september 2017 #66 Skrevet 2. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS HER! Hatt en del mensensmerter de siste dagene, men ikke noe mensen enda. I dag hadde jeg litt brun aktig utflod/slim, har fortsatt mensensmerter. Kan dette være mensen? Anonymkode: 42528...f3a Det kan være du er gravid med trollinger. Unnskyld, jeg mente trillinger. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #67 Skrevet 2. september 2017 1 time siden, Zoey skrev: Det kan være du er gravid med trollinger. Unnskyld, jeg mente trillinger. Jeg blir nærmest oppgitt og ordentlig lei meg, når jeg lesere slike kommentarer. Disse kommentarene er mest sannsynlig kommentert av godt voksne mennesker. Som bevisst velger å være ekle. Ikke alle voksne folk har peiling på alt eller hverken klarer alt her i verden, og ofte må de ty til sine barn og andre yngre for å få hjelp. Det samme gjelder oss som er yngre, vi vet ikke alt og klarer heller ikke alt og må også ofte spørre om hjelp og råd fra de eldre. jeg er 17 år, fylte 17 foe noen måneder siden. Jeg har veldig lite kunnskap om alt med dette med prevensjon, samleie osv. Jeg hadde ubeskyttet sex og tok angrepille, men er redd at jeg kanskje for det om er blitt gravid og opprettet denne tråden for å spørre om hjelp og råd fra andre som kan mer enn meg på dette området. Men i stedet blir jeg latterliggjort og disset. Jeg skjønner at jeg må ta en graviditetstest og jeg har SAGT at jeg skal gjøre det etter helgen. Jeg så INGEN VITS i å ta testen bare noen DAGER etter samleien, for det svaret hadde ikke hjulpet meg noe. Jeg skriver alt som skjer med meg for at de snille hjelpsomme personene skal kunne klare å gi bedre råd etc når de har mer informasjon om hva som skjer med meg. Og dere alle andre son kun kommenterer for å være uhyggelige, ikke skriv. Anonymkode: 42528...f3a
Simbyxor Skrevet 2. september 2017 #68 Skrevet 2. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir nærmest oppgitt og ordentlig lei meg, når jeg lesere slike kommentarer. Disse kommentarene er mest sannsynlig kommentert av godt voksne mennesker. Som bevisst velger å være ekle. Ikke alle voksne folk har peiling på alt eller hverken klarer alt her i verden, og ofte må de ty til sine barn og andre yngre for å få hjelp. Det samme gjelder oss som er yngre, vi vet ikke alt og klarer heller ikke alt og må også ofte spørre om hjelp og råd fra de eldre. jeg er 17 år, fylte 17 foe noen måneder siden. Jeg har veldig lite kunnskap om alt med dette med prevensjon, samleie osv. Jeg hadde ubeskyttet sex og tok angrepille, men er redd at jeg kanskje for det om er blitt gravid og opprettet denne tråden for å spørre om hjelp og råd fra andre som kan mer enn meg på dette området. Men i stedet blir jeg latterliggjort og disset. Jeg skjønner at jeg må ta en graviditetstest og jeg har SAGT at jeg skal gjøre det etter helgen. Jeg så INGEN VITS i å ta testen bare noen DAGER etter samleien, for det svaret hadde ikke hjulpet meg noe. Jeg skriver alt som skjer med meg for at de snille hjelpsomme personene skal kunne klare å gi bedre råd etc når de har mer informasjon om hva som skjer med meg. Og dere alle andre son kun kommenterer for å være uhyggelige, ikke skriv. Anonymkode: 42528...f3a Kan du ikke vente med sex, fremover, til du har funnet en livspartner og kjenner deg klar for barn, da? Bare et velmenende råd til fremtiden. Og brun utflod høres ut som mensen.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #69 Skrevet 2. september 2017 Det er svært liten sannsynlighet for å bli gravid når du har hatt sex på første mens dag. Den evt gjenlevende spermen blir nok skylt ut med mensen, og eggene er ikke klare før om et par uker (avhengig av sykluslengde) Anonymkode: 9c672...c14
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #70 Skrevet 2. september 2017 Men ts, Hvis du ikke vil ta en graviditetstest fordi du mener den ikke vil gi noe svar, hvordan i alle dager skal vi kunne gi deg et svar da?? Anonymkode: ddedc...454
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #71 Skrevet 2. september 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ts, Hvis du ikke vil ta en graviditetstest fordi du mener den ikke vil gi noe svar, hvordan i alle dager skal vi kunne gi deg et svar da?? Anonymkode: ddedc...454 En graviditetstest tatt 5-6 dager etter en samleie, vil aldri gi deg ett korrekt svar om du er gravid eller ei. Derfor, alltid vent med å ta en GT to uker etter samleie eller etter at forventet mens har uteblitt Hvis du hadde lest innleggene mine her, så hadde du fått med deg at jeg skrev at jeg skulle ta GT etter helgen, om ikke jeg fikk mensen i helgen :kr Anonymkode: 42528...f3a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #72 Skrevet 2. september 2017 TS HER! FIKK MENSEN NÅ NETTOPP Anonymkode: 42528...f3a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #73 Skrevet 2. september 2017 Og dette folkens er grunnen til at seksualundervisningen på skolen virkelig burde forbedres Anonymkode: 367a3...2ab 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #74 Skrevet 3. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: En graviditetstest tatt 5-6 dager etter en samleie, vil aldri gi deg ett korrekt svar om du er gravid eller ei. Derfor, alltid vent med å ta en GT to uker etter samleie eller etter at forventet mens har uteblitt Hvis du hadde lest innleggene mine her, så hadde du fått med deg at jeg skrev at jeg skulle ta GT etter helgen, om ikke jeg fikk mensen i helgen :kr Anonymkode: 42528...f3a Ja men jeg lurte på hvorfor du ikke tok en test NÅ når du tydeligvis er så desperat at halve KG har måttet fulgt syklusen din her. Du ventet mens, derfor kunne du ta en test. Men som alle her allerede vet, så er du ikke gravid. Anonymkode: ddedc...454
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #75 Skrevet 3. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: TS HER! FIKK MENSEN NÅ NETTOPP Anonymkode: 42528...f3a Fint. Start med prevensjon eller avstå fra sex til du er klar for konsekvensene. Anonymkode: ddedc...454
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #76 Skrevet 3. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja men jeg lurte på hvorfor du ikke tok en test NÅ når du tydeligvis er så desperat at halve KG har måttet fulgt syklusen din her. Du ventet mens, derfor kunne du ta en test. Men som alle her allerede vet, så er du ikke gravid. Anonymkode: ddedc...454 Herre min hatt, begynn å les før du kommenterer. Hvor mange GANGER skal jeg måtte skrive; JEG SKULLE TA TESTEN PÅ MANDAG, OM IKKE MENSEN KOM I HELGEN. Og, gjett hva? Den kom! Gud, hvor vanskelig enkelte kan være Anonymkode: 42528...f3a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #77 Skrevet 3. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herre min hatt, begynn å les før du kommenterer. Hvor mange GANGER skal jeg måtte skrive; JEG SKULLE TA TESTEN PÅ MANDAG, OM IKKE MENSEN KOM I HELGEN. Og, gjett hva? Den kom! Gud, hvor vanskelig enkelte kan være Anonymkode: 42528...f3a Ja, det er greit, men jeg kan ikke forstå hvorfor har spurt oss i en FIRE SIDER lang tråd om du er GRAVID når vi IKKE kan vite og det ENESTE som kan gi deg svaret er en TEST?? Det går an å ta testen før IKM hvis du var så veldig redd. Anonymkode: ddedc...454
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå