ZINA Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Jeg har en mor som er 76 år og har hatt en veldig tøff periode fra siden hun byttet ut tennene med gebiss. Det har nå gått 7 år og har samme smerter og samme ubehag. Hun har en brennede, sviende tunge/munnhule med mye spytt. Dette er svært plagsomt og gjør at hun er sterkt smertepåvirka døgnet rundt. Hun hverken spiser eller sover . Livet har ingen betydning for henne. Soppkurer har vært forsøkt men med ingen virkning. Hun har vært til tannlegen, men heller ikke han fant noen forklaring. Det er tatt både bakteriologiske prøver fra munn og hals og en mengde blodprøver, men uten funn. (Hverken sopp eller B12 mangel el tegn til andre infeksjoner). Hun har veldig små kuler i tunga. Hun har vært hos mange leger og spesialister, men ingen positiv respons så langt. Den sviende , brennende smerten er svært plagsom, hun er stakkars alltid sliten, slapp, og har sterk hodepine. Ingenting som lindrer smertene hun har. Jeg lurer på om det er noen her her som har opplevd eller har hørt om noe lignende. Jeg setter STOR pris på all hjelp, råd, og tips jeg får! Desperat datter!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Jeg må gå på neurotin mot nervesmerter. Anonymkode: cdcba...108
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 Det er nok mange forskjellige årsaker til svie eller brennende følelse i munn og dertil forskjellige symptomer. Sikkert også derfor det er vanskelig å diagnostisere og behandle. Ønsker deg lykke til og ikke stopp søken etter å finne årsak og behandling selv om legen din ikke skulle finne ut av det. Anonymkode: 77412...ef7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå