ForestRun Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Noen plasser du ville anbefalt videre? bra hoteller? Har lyst til å reise dit, både strand og by er aktuelt.
Gjest Overrasket Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Jeg har vært nærmest overalt. Alt kan anbefales, kanskje med unntak av Poggibonsi, Napoli og Amalfikysten. Og Venezia i juli.
Safiye Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Roma, Firenze, Venezia, Milano & Bergamo. Alle steder anbefales forsåvidt, utenom høysesong. Milano er rimelig kjedelig med mindre du bare skal shoppe. Venezia er min favoritt.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 Har vært i Ventimiglia, anbefales absolutt ikke!! Makan til støvete og bråkete by skal man lete lenge etter, med !!!elendig!!! mat og sure folk. Hold deg unna der ihvertfall. Anonymkode: 38abd...c77
Gjest morhjertegod Skrevet 15. august 2017 #5 Skrevet 15. august 2017 Cinque Terre, fantastisk tur. Roma min al time favoritt. Sardinia vakkert, sjø og bad.Valpolicella og Amarone vingårder, Gardarsjøen må man oppleve. Italienske alpene på vinteren. Firenze mini Roma. Toscana mil på mil med vinranker og vakre landsbyer. Disse stedene vil jeg anbefale, men mener man glatt kan droppe Piza, Napoli og Venezia (i høysesong). Nå elsker jeg Italia, ang hoteller, så har vi noen veldig gode opplevelser, noen helt greit og noen få veldig dårlige, men stor sett fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #6 Skrevet 17. august 2017 Strendene nord for Napoli, Bais domitzia. (Mellom Roma og Napoli) Fantastisk sted. Nesten bare italienske turister. Vakre småbyer oppover fjellsidene. Har hus der og elsker det❤️ Anonymkode: 1aa76...57f
ForestRun Skrevet 18. august 2017 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2017 Takk for mange tips er det varmt der i slutten av mars og starten av april?
Gjest morhjertegod Skrevet 18. august 2017 #8 Skrevet 18. august 2017 18 minutter siden, ForestRun skrev: Takk for mange tips er det varmt der i slutten av mars og starten av april? Veldig varierende, vi har gått i t-skjorte i januar-februar. Fra midten av mars og april, vil jeg si som norsk sommer, varmt når solen er fremme, litt kjølig på kvelden.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #9 Skrevet 18. august 2017 1 time siden, ForestRun skrev: Takk for mange tips er det varmt der i slutten av mars og starten av april? Det kommer veldig an på hvor du er. Stor forskjell på klimaet i de forskjellige regionene. Anonymkode: 9f8a2...420
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #10 Skrevet 18. august 2017 Jeg bodde i Milano en stund og det er ihvertfall ganske kjedelig som turist vil jeg tro da det tar litt tid å bli kjent med de mer sjarmerende stedene. Veldig fin by da og bra shopping Anonymkode: aad3a...eaa
tirben Skrevet 19. august 2017 #11 Skrevet 19. august 2017 Liguriakysten er fantastisk om sommeren! Roma er alltid bra. Venezia har altfor mye turister for min smak.
ForestRun Skrevet 19. august 2017 Forfatter #12 Skrevet 19. august 2017 På 15.8.2017 den 16.50, morhjertegod skrev: Cinque Terre, fantastisk tur. Roma min al time favoritt. Sardinia vakkert, sjø og bad.Valpolicella og Amarone vingårder, Gardarsjøen må man oppleve. Italienske alpene på vinteren. Firenze mini Roma. Toscana mil på mil med vinranker og vakre landsbyer. Disse stedene vil jeg anbefale, men mener man glatt kan droppe Piza, Napoli og Venezia (i høysesong). Nå elsker jeg Italia, ang hoteller, så har vi noen veldig gode opplevelser, noen helt greit og noen få veldig dårlige, men stor sett fornøyd. Hva slags hoteller kan dere anbefale som dere har prøvd? Er så redd for å bestille ett hotell som er dårlig
Rosewood Skrevet 19. august 2017 #14 Skrevet 19. august 2017 Venezia, Firenze og Napoli. Palermo på Sicilia. Kjempefine steder! Helt nydelig. Likte meg utrolig godt i Italia og vil veldig gjerne reise tilbake.
Gjest morhjertegod Skrevet 19. august 2017 #15 Skrevet 19. august 2017 (endret) 52 minutter siden, ForestRun skrev: Hva slags hoteller kan dere anbefale som dere har prøvd? Er så redd for å bestille ett hotell som er dårlig Gud husker aldri navn på hoteller, skal sjekke gjennom bilder og se hva jeg finner. Om man ungår de aller billigste hotellene, så er det stort sett safe. Vi har ofte oppgradert etter vi har ankommet, om vi har vært missfornøyd med rommet. Søk på trivago, hotels.com osv. Velg det et område, så finner du et hotell med 3-4 stjerner, burde holde i Italia. Endret 19. august 2017 av morhjertegod
Poserose Skrevet 19. august 2017 #16 Skrevet 19. august 2017 Har vært ved Gardasjøen, og det anbefales! Var på dagstur til Chinque terre, tror det hadde vært kjedelig å bo der, men fint å dra på tur dit
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #17 Skrevet 19. august 2017 Jeg har vært i Roma, Vatikanstaten, Milano, Firenze, Venezia, Rimini. Liker ikke Italia. Landet er vakkert, men folkene er masete. Orker ikke å bli mjauet og plystret på hele tiden, blir gal. Anonymkode: 42435...3fd
ForestRun Skrevet 19. august 2017 Forfatter #18 Skrevet 19. august 2017 28 minutter siden, morhjertegod skrev: Gud husker aldri navn på hoteller, skal sjekke gjennom bilder og se hva jeg finner. Om man ungår de aller billigste hotellene, så er det stort sett safe. Vi har ofte oppgradert etter vi har ankommet, om vi har vært missfornøyd med rommet. Søk på trivago, hotels.com osv. Velg det et område, så finner du et hotell med 3-4 stjerner, burde holde i Italia. Søker på 4 og 5 stjernes, og 4-5 i gjesteanmeldelser på hotels.com, kommer opp mye forskjellig. Rimeligere på restplass.no har jeg sett, noen som har erfaring med det?
Gjest morhjertegod Skrevet 19. august 2017 #19 Skrevet 19. august 2017 Aldri prøvd dem, men dobbel sjekk gjerne resultatene med TripAdvisor, lykke til.
Gjest Overrasket Skrevet 19. august 2017 #20 Skrevet 19. august 2017 21 timer siden, ForestRun skrev: Takk for mange tips er det varmt der i slutten av mars og starten av april? Jeg synes ikke det er spesielt varmt i Italia i den perioden, men jeg trives godt med varmen i den italienske høysommeren, da. Det som er fint, er at du kan være heldig og få masse sol, og da føles det veldig deilig selv om gradestokken i skyggen ser mer nøktern ut. Det er også en roligere periode (dersom du unngår påsken), så man kan fin kombinasjon av solskinn og færre turister.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå