Gå til innhold

The Voice Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yesss!

Anonymkode: 287f4...846

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Ja! :hoppendeglad:

Feelgood! :ninuskapus:

Anonymkode: ee9f2...233

Skrevet

Vi snakkes på onsdag😉

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært helt krise hvis han siste ikke kom med videre da han var en av de beste synes jeg. Bra Lene trykket :)

Skrevet

Noen som så dommerne på Senkveld i går? Syns Lene så veldig annerledes ut der fra hvordan hun ser ut i The Voice. Hun var bl.a skjev i munnen. Synd at hun ikke var fornøyd nok med looken hun hadde i The Voice. 

Anonymkode: b746d...08e

Skrevet

Irriterende at publikum hele tiden må klappe 🙄

Anonymkode: 7d9ef...bd8

Skrevet

Sebastian som sang chandelier! Å herregud :nordvesta: Aldri hørt maken før..tipper han får en karriere innen musikaler etterpå.

Ellers, det er vanvittig mange bra?? Sinnsykt godt nivå. Gleder meg til fredag :nigo:

Skrevet
9 minutter siden, Vera skrev:

Sebastian som sang chandelier! Å herregud :nordvesta: Aldri hørt maken før..tipper han får en karriere innen musikaler etterpå.

Ellers, det er vanvittig mange bra?? Sinnsykt godt nivå. Gleder meg til fredag :nigo:

Ser ikke på selv i dag, men føler da at jeg har sett en Sebastian som sang Chandelier allerede? Er det han supersøte  (som dessverre neppe liker jenter)? Han var helt til å spise opp.

Skrevet
31 minutter siden, Arabella3 skrev:

Ser ikke på selv i dag, men føler da at jeg har sett en Sebastian som sang Chandelier allerede? Er det han supersøte  (som dessverre neppe liker jenter)? Han var helt til å spise opp.

Han er gift med en dame. Ja, det er han med brunt hår og og brune øyne som (i følge meg) er helt nydelig å se på og som har en virkelig vakker stemmer. Han var med i Norske Talenter i 2009, tror jeg.

Anonymkode: 92c4a...1fa

Skrevet
49 minutter siden, Arabella3 skrev:

Du har helt rett, han var der ikke i dag, bare jeg som ikke fikk sett på fredag. Njaaaaaa, jeg syns stemmen hans var penest jeg 😀 Sjelden jeg hører noen som klarer å treffe på tonene i den sangen live..han var flink! 

Men, er det sånn at man kun kommenterer på tråden under sendingen? I såfall var det ikke meningen å bryte spillereglene altså :sjenert:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er gift med en dame. Ja, det er han med brunt hår og og brune øyne som (i følge meg) er helt nydelig å se på og som har en virkelig vakker stemmer. Han var med i Norske Talenter i 2009, tror jeg.

Anonymkode: 92c4a...1fa

Er han hetero? Heldig hun som har fått han, han virker så skjønn! ☺

Skrevet
1 time siden, Vera skrev:

Du har helt rett, han var der ikke i dag, bare jeg som ikke fikk sett på fredag. Njaaaaaa, jeg syns stemmen hans var penest jeg 😀 Sjelden jeg hører noen som klarer å treffe på tonene i den sangen live..han var flink! 

Men, er det sånn at man kun kommenterer på tråden under sendingen? I såfall var det ikke meningen å bryte spillereglene altså :sjenert:

Du bryter ingen regler. Det var bare der at det gikk på TV mens du kommenterte, så jeg trodde det var derfor du kommenterte. ☺

Skrevet

Synes alle de rette gikk videre under onsdagens sending. Bra med hun som ble "stjelt" tilslutt også.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan er reglene rundt "stjeling" egentlig? Lene "stjal" vel to forrige gang?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man skal farge øyenbrynene så mørke at man ser at det ikke er naturlig. 

De var veldig flinke begge to. Synes hun i hvitt var flinkest og viste mest bredde.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er reglene rundt "stjeling" egentlig? Lene "stjal" vel to forrige gang?

Samme lurer jeg på. Trodde de bare kunne stjele 2 stykker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...