AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #21 Skrevet 14. august 2017 10 minutter siden, Aldrisur skrev: Tusen takk! Akkurat nå har jeg ikke vondt, det har gått litt sånn opp og ned det siste halvåret. Har tatt en pille når det sto på som verst. Var hos tannlegen i dag og da sa han: Du har en betennelse under visdomstanna så den må trekkes så snart som mulig! Så, derfor på onsdag allerede, og det skal bli godt å bli kvitt den. Ok. Det blir sikkert godt å få den ut. 🙂 Har du tatt Ibux? Om jeg kan spørre? Anonymkode: 7909d...cd0
Måbarefåsiat... Skrevet 14. august 2017 #22 Skrevet 14. august 2017 Hvis du har betennelse, kan det hende du får antibiotika. Uansett, masse lykke til.
Aldrisur Skrevet 14. august 2017 #23 Skrevet 14. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Det blir sikkert godt å få den ut. 🙂 Har du tatt Ibux? Om jeg kan spørre? Anonymkode: 7909d...cd0 Ibux.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #24 Skrevet 14. august 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi! Jeg har bare fått en visdomstann ut, oppe. Og den pressen på nerven til tanna ved siden av. 6-9 mnd? Oi.. i munnen gror jo sår fortere enn noe annet sted på kroppen. Jeg er nøye med tannpuss, tanntråd, tannstikker, fluorskyll. Har aldri hatt hull. Er 29 år gammel. Voff! Så dyrt...?! Anonymkode: 7909d...cd0 Grunnen til at det tar så lang tid før gropen er borte er at kjevebenet må vokse ut der hvor roten var, det er det jo nå bare et hull. Så nå det har grodd seg sammen så blir også gropen borte. En visdomstann er jo ganske så stor så den tar jo mye plass i tannkjøttet også. Der også blir det jo en grop. Så det er ikke bare et sår som skal gro, det er ben og tannkjøtt som skal lages og vokse seg inn i gropen hvor tannen sto. Selve såret gror jo fort, men gropen, som bla maten legger seg i, tar altså ganske så lang tid før er borte. Anonymkode: 7db08...b81
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #25 Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at det tar så lang tid før gropen er borte er at kjevebenet må vokse ut der hvor roten var, det er det jo nå bare et hull. Så nå det har grodd seg sammen så blir også gropen borte. En visdomstann er jo ganske så stor så den tar jo mye plass i tannkjøttet også. Der også blir det jo en grop. Så det er ikke bare et sår som skal gro, det er ben og tannkjøtt som skal lages og vokse seg inn i gropen hvor tannen sto. Selve såret gror jo fort, men gropen, som bla maten legger seg i, tar altså ganske så lang tid før er borte. Anonymkode: 7db08...b81 Å ja, da forstår jeg. 🙂 Anonymkode: cc6a7...8d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå