AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Når drar man til lege? Jeg har aldri hatt en forkjølelse som har sittet i så lenge før - som regel er den over etter noen få dager..., men nå har jeg vært syk i snart tre uker. Jeg er ikke så dårlig at jeg er sengeliggende, men litt mer slapp enn vanlig, og så har jeg en forferdelig hoste. Jeg har prøvd hostesaft, men det har ikke hjulpet noe særlig. Hvor lenge må jeg regne med før jeg blir frisk? Det kjipeste er egentlig at jeg ikke klarer å trene..., formen forfaller jo fort når jeg snart har gått en måned uten å få trent. Anonymkode: 5dffe...834
T-Rex Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Noen sånne virusinfeksjoner er veldig seiglivete, heldigvis er det sjelden. Så det kan være en sånn du har støtt på. Men om du har slitt så lenge, bør du gå til lege.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 Føler med deg. Jeg var småsyk i 4 uker, hostet i 6 uker. God bedring! Anonymkode: 5efe1...f5f
boblevann Skrevet 15. august 2017 #4 Skrevet 15. august 2017 Det kan være bare en seig forkjølelse, noen av dem virker til å aldri ta slutt. Det kan også være kyssesyken eller en dryg halsbetennelse. Jeg syns du bør få deg en legetime - spesielt med tanke på evt. kyssesyke, siden du (tilsynelatende) trener en del Man skal være forsiktig med trening en stund etter kyssesyken, så hvis det er det du har - er det jo greit å vite det hvis du plutselig blir 'frisk'.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå