Gå til innhold

Hva har dere på matpakka?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Zutula

Heisann!

Jeg gleder meg alltid til matpakke tid, og prøver å lage kjempegode matpakker. Mannen min har ofte lange dager, så han syns det er helt topp med gode brødskiver.

Til nå har matpakkene bestått i :

Karbonade m løk, fiskepuding, omelett, middagspølse (delt opp i passende biter), salami med agurk, leverpostei, ost...Også noen ganger....så putter jeg med en liten kakegodis..også noen ganger litt skrelt frukt.

...men nå er jeg tom for nye ideer, og leter etter matpakketips :)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp sånne halvstekte baguetter på butikken. Kjøp også kinakål, tomat, agurk, paprika, kokt skinke/pastramiskinke og hvitost.

Lag en deilig lunsjbaguett som du pakker inn i plastfolie.. NAM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o :o Dette høres jo helt vannvittig godt ut da..

Min matpakke er to skiver helkornbrød med brunost, mega spennende? For variasjon, noen ganger salami med agurk..

Er så missunnelig på de matpakkene altså :roll::sjarmor: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lakrisita

Jeg lager alle matpakkene på søndagen, jeg, og putter dem rett i frysereren :) Pålegget jeg bruker er kokte egg...hender at jeg tar med meg hele egg også! Veldig ofte blir det til at jeg skipper matpakka, og kjøper meg noe i kantina :wink: !

Lakrisita :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier å ha helkorn knekkebrød med ost..enkelt og greit :blunke: men av og til kneippbrød eller rundstykker, men ikke med ost, da er det leverpostei, og prim som er tingen. kanskje en frukt eller grønnsak på sida. uhyyre kjedelig, men den spenstige maten spiser jeg heller ellers i døgnet.. :D men kanskje jeg skal prøve sånn baguett som Vinga forteller om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er så sløve til å lage middag, og har begge kronglete arbeidstid, så her lager vi mega-bigge matpakker.

Nesten som big-pakke :lol: ...gode, tykke brødskiver(noen ganger hjemmelaget brød), noenganger baguetter, noen ganger runstykker og ciabatta med laks, egg, reker og litt majones. Vi bytter på å lage matpakke, bare sånn for å ikke vite hva slag mat, som er i pakka :D . Med de matpakkene som vi har, så gleder jeg meg alltid til lunsjen(og noen ganger "middagen")

:wink: Panda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke matpakker lenger, men da vi studerte var det alltid middagsrester som var mest populært som matpakke. Skulle tro vi var lei av det vi hadde spist dagen før, men faktisk ikke. Og alle andre var alltid dødsmisunnelige. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I dag har jeg noe så kjedelig som rundstykke med brunost, men når jeg vil gjøre litt extra ut av matpakka mi så blir det

- Grove skiver med kyllingpålegg, italiensk salat og tomat på. Nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...