AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #21 Skrevet 15. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk i fra min når jeg var passert 30. Det var vanskelig fordi jeg var klar for barn og visste at han ville ha barn med meg. Jeg vet godt at dette ikke hadde vært lurt og jeg er glad jeg ikke har barn med han nå. Da hadde vi vært bundet for alltid og jeg tror det ville gjort datingen mye mer problematisk. Opplever at den størst fordelen med å være singel nå er at jeg vet hva jeg vil ha og at jeg kjenner meg selv mye bedre. Jeg vet også at jeg er en god kjæreste og det er veldig greit å ha den selvsikkerheten på datingmarkedet. Dersom noen ikke vil ha meg kan jeg tenke hans tap og faktisk mene det! Og så er det absolutt ikke noe mangel på single og kjekke menn! Anonymkode: 43ad0...38d Hvor møter man de single, kjekke mennene? Hilsen singel 35 Anonymkode: 5a5f8...2b6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #22 Skrevet 15. august 2017 Det er vanskelig. Det er mange fine og greie single kvinner å finne i 30 åra, men blant menn er det mye rask..menn med issues, horebukker, avhengige og resten prøver seg fåfengt på yngre kvinner som ler av dem. Se på hva du har hvis du er dame. Anonymkode: fb735...f4d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #23 Skrevet 15. august 2017 Synes det er likedan som for fem år siden egentlig! Anonymkode: bc5a6...6fe
herzeleid Skrevet 15. august 2017 #24 Skrevet 15. august 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, dere har selvfølgelig rett. Jeg mener ikke at jeg skal bruke han som sæd donor, men jeg vingler sånn på hva jeg vil. Ene dagen ser jeg for meg å bli gammel med han, andre dagen er jeg lei... Anonymkode: 743a8...b3d Om du faktisk ser for deg å bli gammel med han kan det kanskje være en ide å jobbe med forholdet om du nå bare er litt lei? De fleste forhold har tross alt kjipe perioder så mitt råd må nesten være å tenke gjennom hvorvidt det er omstendighetene som gjør at du er lei eller om dette rett og slett ikke er mannen for deg. Enklere sagt enn gjort selvfølgelig, men i mange tilfeller er jeg redd man er for rask til å gå når man opplever en dårlige perioder. Ellers er det selvfølgelig masse muligheter for å finne noen når du er over 30, men det kan være greit å ha i bakhodet at det nok kan være vanskeligere å finne menn på din egen alder som er interessert i forhold da disse tross alt også er ettertraktet blant yngre kvinner som ønsker noe seriøst. Noen her inne beskriver det som en alder der jevnaldrende menn gjerne velger yngre kvinner, med mindre "biologisk hastverk", og eldre menn gjerne har et kull fra før eller rett og slett har blitt "sortert vekk" av andre kvinner. Ser du nevner at du ikke ønsker å være singel i lang tid, men husk at om du velger å gå, og ønsker barn, tar det naturlig nok tid å bli godt nok kjent til at man ønsker barn sammen, og at om du finner noen fordi du ikke ønsker å være singel risikerer du å bruke opp tiden, så velg eventuell ny partner med omhu. Lykke til
Gjest Overrasket Skrevet 15. august 2017 #25 Skrevet 15. august 2017 Jeg synes aldersgruppen fra slutten av 20-årene til midten av 30-årene er den beste alderen for en kvinne, så jeg synes ikke du bør være redd for ikke å være attraktiv.
Xcase33 Skrevet 15. august 2017 #26 Skrevet 15. august 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer gjøre det slutt med samboeren min fordi jeg ikke føler vi passer sammen, men vegrer meg fordi jeg er over 30! Hvor vanskelig er det å finne seg en bra partner når man er over 30? Jeg vil ikke være singel resten av livet mitt heller.. Erfaringer om date markedet når man er i 30 årene? Anonymkode: 743a8...b3d Har du ikke barn og er kvinnfolk + du er Norsk ?...omg javel hvis du bekymrer deg over DET så lurer jeg på hva annet som bekymrer deg. Det er meget lett for kvinnfolk å få seg partner ..det nok en del verre om man er mannfolk og i samme situasjon.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #27 Skrevet 15. august 2017 Hvis du ikke har det bra med kjæresten din og vurderer å slå opp - tenk hvor godt du kan ha det alene. Sannsynligvis blir du ikke alene for alltid, og jeg forstår frykten, for jeg har selv vært der - men sannsynligvis vil du finne noen. Personlig vil jeg heller være alene, enn i et dårlig forhold Og er glad jeg brøt ut av et forhold som absolutt ikke fungerte lengre. Bare en måned etter har jeg det veldig mye bedre på alle måter. Anonymkode: fc752...879 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #28 Skrevet 15. august 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her: ja jeg vet det er dumt, men jeg ønsker ikke å være singel, ihvertfall ikke over lang tid. . Derfor jeg vegrer meg sånn på dette! Anonymkode: 743a8...b3d Problemet med dette er at det kan faktisk skje. Vanskelig å spå fremtiden og man vet ikke hva man går mot når man blir singel og skal søke ny partner. Det var det som skjedde med meg for flere år siden og jeg forventet ikke å bli langtidssingel. Anonymkode: 07e57...ffc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå