AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Jeg vurderer gjøre det slutt med samboeren min fordi jeg ikke føler vi passer sammen, men vegrer meg fordi jeg er over 30! Hvor vanskelig er det å finne seg en bra partner når man er over 30? Jeg vil ikke være singel resten av livet mitt heller.. Erfaringer om date markedet når man er i 30 årene? Anonymkode: 743a8...b3d
straamann Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Du risikerer å møte flere i samme situasjon. 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Så du skal bli et forhold du ikke har det bra i fordi du er redd for å ikke møte noen? Jeg ville heller ha vært alene enn med noen jeg ikke ønsker å være sammen med. Anonymkode: a76ce...43b 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 Bli gravid først, så dump han. Anonymkode: 82ba1...94d 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #5 Skrevet 14. august 2017 Ts her: ja jeg vet det er dumt, men jeg ønsker ikke å være singel, ihvertfall ikke over lang tid. . Derfor jeg vegrer meg sånn på dette! Anonymkode: 743a8...b3d
Maleficenta Skrevet 14. august 2017 #6 Skrevet 14. august 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer gjøre det slutt med samboeren min fordi jeg ikke føler vi passer sammen, men vegrer meg fordi jeg er over 30! Hvor vanskelig er det å finne seg en bra partner når man er over 30? Jeg vil ikke være singel resten av livet mitt heller.. Erfaringer om date markedet når man er i 30 årene? Anonymkode: 743a8...b3d Er slett ikke umulig. Jeg fant han jeg er sammen med nå rett før jeg fylte 33. Eller hadde jeg alt fylt 33? Data litt før det og så du er langt fra undateable i 30 årene
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #7 Skrevet 14. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bli gravid først, så dump han. Anonymkode: 82ba1...94d Ja jeg har faktisk tenkt det samme. . . Jeg vil veldig gjerne ha barn, så kanskje jeg kan holde ut noen år til. Anonymkode: 743a8...b3d
Maleficenta Skrevet 14. august 2017 #8 Skrevet 14. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bli gravid først, så dump han. Anonymkode: 82ba1...94d Nei hallo hva er det for et fjernt råd? 2
Maleficenta Skrevet 14. august 2017 #9 Skrevet 14. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har faktisk tenkt det samme. . . Jeg vil veldig gjerne ha barn, så kanskje jeg kan holde ut noen år til. Anonymkode: 743a8...b3d Nei hallo vil du ha et "skillsmisse" barn som må flytte hit og dit? 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #10 Skrevet 14. august 2017 4 minutter siden, Maleficenta skrev: Nei hallo hva er det for et fjernt råd? Jeg sier bare det hun vil høre. Ikke noe vits å gå rundt grøten her. Vi vet alle hva denne tråden egentlig handler om. På tide å være litt pragmatisk, det handler om å oppfylle drømmer og behov i livet. Ingen bagateller altså, man må ha litt albuer og ta det man vil ha i livet, ikke gå rundt og gjøre alle til lags hele tiden. Anonymkode: 82ba1...94d 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #11 Skrevet 14. august 2017 Det går bedre enn tidligere, faktisk (akkurat bikket 30). Kjenner meg selv bedre, mer moden omgangskrets og dater. Anonymkode: c80aa...bef 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #12 Skrevet 14. august 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har faktisk tenkt det samme. . . Jeg vil veldig gjerne ha barn, så kanskje jeg kan holde ut noen år til. Anonymkode: 743a8...b3d Synes egentlig du er ganske tåpelig om du gjør dette. Hva med barnet oppi alt dette? I tillegg synes jeg synd på fyren du er sammen med. Stakkars han, som er sammen med ei dame som bruker han som en sæddonor. Anonymkode: a76ce...43b 3
Måbarefåsiat... Skrevet 14. august 2017 #13 Skrevet 14. august 2017 Jeg traff min mann etter fylte 30. Men sånn bare var det. Ikke bli i et dårlig forhold bare fordi du er redd for å være singel. Og å utnytte ham for å avle barn før du gjør slutt er bare sleipt og skikkelig dårlig gjort. 3
Maleficenta Skrevet 14. august 2017 #14 Skrevet 14. august 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier bare det hun vil høre. Ikke noe vits å gå rundt grøten her. Vi vet alle hva denne tråden egentlig handler om. På tide å være litt pragmatisk, det handler om å oppfylle drømmer og behov i livet. Ingen bagateller altså, man må ha litt albuer og ta det man vil ha i livet, ikke gå rundt og gjøre alle til lags hele tiden. Anonymkode: 82ba1...94d Jamen man må da ta valg som ikke går så negativt utover et annet menneske. Eller to andre mennesker blir det da. Barn er ikke så viktig å få, at man bare skal få de for å oppfylle egne ønsker framfor et barns behov. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #15 Skrevet 14. august 2017 Takk for svar, dere har selvfølgelig rett. Jeg mener ikke at jeg skal bruke han som sæd donor, men jeg vingler sånn på hva jeg vil. Ene dagen ser jeg for meg å bli gammel med han, andre dagen er jeg lei... Anonymkode: 743a8...b3d
Nmtt Skrevet 14. august 2017 #16 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her: ja jeg vet det er dumt, men jeg ønsker ikke å være singel, ihvertfall ikke over lang tid. . Derfor jeg vegrer meg sånn på dette! Anonymkode: 743a8...b3d Da lurer jeg på...hvorfor ønsker ikke du å være singel over lang tid? 😃
CaraCaraMia Skrevet 14. august 2017 #17 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det går bedre enn tidligere, faktisk (akkurat bikket 30). Kjenner meg selv bedre, mer moden omgangskrets og dater. Anonymkode: c80aa...bef Enig. Jeg møtte bare useriøse menn da jeg var i 20-årene. Var helt håpløst. Møtte mer seriøse menn etter jeg fylte 30. 3
Perfectlyimperfekt Skrevet 14. august 2017 #18 Skrevet 14. august 2017 Jeg ble singel for 1.5 år siden og nå er jeg 33. Å bli singel i 30 årene var skummelt,men etter en liten stund elsket jeg det!! Har datet litt og nå har jeg truffet en jeg virkelig klaffer med. Er selfølgelig lett å bli negativ å tenke at man kommer til å være alene i lang tid,men jeg tenker at det er jo bedre å være sammen med noen for at det føles rett og ikke fordi at man på død og liv skal være to. Er godt å være alene også,ihvertfall til man treffer noen man har lyst å gi opp singeltilværelsen for☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #19 Skrevet 14. august 2017 Jeg gikk i fra min når jeg var passert 30. Det var vanskelig fordi jeg var klar for barn og visste at han ville ha barn med meg. Jeg vet godt at dette ikke hadde vært lurt og jeg er glad jeg ikke har barn med han nå. Da hadde vi vært bundet for alltid og jeg tror det ville gjort datingen mye mer problematisk. Opplever at den størst fordelen med å være singel nå er at jeg vet hva jeg vil ha og at jeg kjenner meg selv mye bedre. Jeg vet også at jeg er en god kjæreste og det er veldig greit å ha den selvsikkerheten på datingmarkedet. Dersom noen ikke vil ha meg kan jeg tenke hans tap og faktisk mene det! Og så er det absolutt ikke noe mangel på single og kjekke menn! Anonymkode: 43ad0...38d 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #20 Skrevet 15. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Bli gravid først, så dump han. Anonymkode: 82ba1...94d Du høres ut som et jevlig og egoistisk møkkakjerring Anonymkode: 63c49...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå