Gå til innhold

Hva syns du? Usexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Angelina-Jolie.jpg

cindy-2-z.jpg

8ab98758dde35d0003663f55332bab93.jpg

Ser poenget ditt. Disse damene er jo dritstygge og usexy :P

Anonymkode: db4bc...f54

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en litt spesiell grunn til å dumpe. Hva hvis du finner drømme dama og får barn med henne og så får hun noen utstående føflekker, dumper du henne da? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

cindy-2-z.jpg

Ser poenget ditt. Disse damene er jo dritstygge og usexy :P

Har faktisk en akkurat som denne på samme sted.. føler meg litt bedre nå :P

Skrevet
6 minutter siden, BethD skrev:

Har faktisk en akkurat som denne på samme sted.. føler meg litt bedre nå :P

Det er jo kjennemerket til Cindy Crawford og en av grunnene til at hun ble supermodell. Vær stolt av føflekken din du :)

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns føflekker er ekkelt. Usexy og klarer ikke å se på de. Hvis jeg er på date kan jeg dumpe dama fordi hun har føflekker. Jeg brekker meg av tanken. Jeg mener ikke bittesmå flate. Jeg mener de som er av litt størrelse og står ut av huden, i alle slags farger. Finner andre føflekker motbydelig? 

Anonymkode: 987d9...107

Føflekker ER ekkelt. Ser mange sier at det er helt ok, og de framhever kjendiser som har sjarmerende føflekker i ansiktet.En bitteliten flekk i ansiktet er ikke så mye å syte for. 

Jeg synes det er verre når det er 50 føflekker på mage og rygg. Steder der man forventer glatt og fin hud, men som skjemmes av store/mange føflekker. Uffameg! Tenk dere blek hud med mange store og mørke føflekker! Hvor mange av de er litt utstående også! Nei, fysj!

Det er jo enkelt å fjerne de, og det ville jeg absolutt ha gjort om jeg hadde slike.

Anonymkode: d9ceb...18a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føflekker ER ekkelt. Ser mange sier at det er helt ok, og de framhever kjendiser som har sjarmerende føflekker i ansiktet.En bitteliten flekk i ansiktet er ikke så mye å syte for. 

Jeg synes det er verre når det er 50 føflekker på mage og rygg. Steder der man forventer glatt og fin hud, men som skjemmes av store/mange føflekker. Uffameg! Tenk dere blek hud med mange store og mørke føflekker! Hvor mange av de er litt utstående også! Nei, fysj!

Det er jo enkelt å fjerne de, og det ville jeg absolutt ha gjort om jeg hadde slike.

Anonymkode: d9ceb...18a

Jeg har fjernet en føflekk og nå har jeg et arr der som er ca. 10 ganger større enn føflekken var.

Cindy Crawford har masse føflekker på hele kroppen og hun er en av de mest kjente supermodellene gjennom tidene så alle er heldigvis ikke like overfladiske neper som deg :)

• Liker 1
Skrevet

Har masse føflekker selv, også endel utstående samt røde. Skjemmes litt av de og skulle ønske jeg ikke hadde de. Men det koster for mye å fjerne alle sammen. Men at det skulle være en dumpegrunn, syns jeg blir litt for dumt. Ingen er perfekte

Skrevet

Jeg synes ikke det er ekkelt med føflekker, nei. Men vorter synes jeg er ekkelt, især i ansiktet. Jeg forstår ikke at noen folk ikke fjerner vorter i ansiktet.

Anonymkode: 94b6a...ec7

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke føflekker! Hurra, en får ta med seg de godene man kan 😆

Anonymkode: 59981...abe

Skrevet

Synes det er ekkelt selv, og jeg har mange. Mer enn gjennomsnittet. Har fjernet noen i ansiktet, de mest sjenerende. Hadde ikke dumpet en fyr pga føflekker, men noen steder er det bare motbydelig..... Som i ansiktet. Kan endelig se meg i speilet og like meg selv etter at jeg fjernet de verste. 

Anonymkode: 7fd95...84c

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er enig. Hvorfor fjerner de dem ikke? Det er få ting som er mer ekkelt enn utstående føflekker. Æsj.

Anonymkode: f486d...d6e

Har du svart deg selv her TS for medlidenhet? Hihi

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo en idiot! Hvorfor i helvette er du så jævla idiot og svarer, før du har lest innlegget. Du leser ikke hva som står der!

Hoho, det høres ut som du burde kom deg til terapi for sinnemestring.

Anonymkode: 8ed92...39e

Skrevet

Syntes førflekker r fint på noen jenter.

jeg har på leppene og syntes det bare ser kult ut.

små bryr keg meg ikke om, men store er ekkle

Anonymkode: 8b0b7...524

Skrevet

Jeg har ingen føflekker. I stedet for har jeg noen millioner fregner!:nordvesta:

Skrevet

Helt enig med deg ts 👍

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg synes de er ekle i noen tilfeller. Har en på halsen jeg skal fjerne når jeg kan. Men jeg har også små føflekker i ansiktet, og de synes jeg er veldig søte. Man kan ikke fjerne alt av føflekker og bruke 2-3000 kr på hver eneste...

Anonymkode: adf6e...661

Det var mye! Betalte 900kr for å fjerne en stor en i ansiktet. Ingen arr, hun som gjorde det er kjempeflink og mange bruker henne. Jeg ville fjerne tre til, da kunne hun gi meg pris på 1500 for alle tre...

Anonymkode: 9a1f8...6bc

Skrevet

Hverken usexy eller sexy. Det er en del av kroppen. Men selv om jeg fant det usexy tror jeg at jeg hadde klart å la vær å kalle deler av andres kropper for motbydelig og ekkel.

Anonymkode: 3a9ca...16c

Skrevet
På 8/14/2017 den 16.35, AnonymBruker skrev:

Jeg syns føflekker er ekkelt. Usexy og klarer ikke å se på de. Hvis jeg er på date kan jeg dumpe dama fordi hun har føflekker. Jeg brekker meg av tanken. Jeg mener ikke bittesmå flate. Jeg mener de som er av litt størrelse og står ut av huden, i alle slags farger. Finner andre føflekker motbydelig? 

Har selv føflekker men legger aldri merke til de. Har noen midt i fjeset men jeg har aldri hatt problemer med kvinner. Tvert imot så går det ganske bra. Srlv så bryr jeg meg ikke om flflekker på kvinner men det er jo inviduelt.

Fregner derimot er kjempesøtt på jenter. 

Anonymkode: b551b...b12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...