Gå til innhold

Hva syns du? Usexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns føflekker er ekkelt. Usexy og klarer ikke å se på de. Hvis jeg er på date kan jeg dumpe dama fordi hun har føflekker. Jeg brekker meg av tanken. Jeg mener ikke bittesmå flate. Jeg mener de som er av litt størrelse og står ut av huden, i alle slags farger. Finner andre føflekker motbydelig? 

Anonymkode: 987d9...107

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns føflekker er ekkelt. Usexy og klarer ikke å se på de. Hvis jeg er på date kan jeg dumpe dama fordi hun har føflekker. Jeg brekker meg av tanken. Jeg mener ikke bittesmå flate. Jeg mener de som er av litt størrelse og står ut av huden, i alle slags farger. Finner andre føflekker motbydelig? 

dumper du en dame fordi hun har føflekker tror jeg at du er syk og burde oppsøke lege :) du  har nok noe ikke alle syntes er like attraktivt du og :)

Anonymkode: d2516...e23

• Liker 8
Skrevet

Du skal være heldig hvis du klarer å finne et menneske uten føflekker 

Skrevet

Haha, da hadde du ikke likt meg, jeg er full av dem. 

Anonymkode: d9ae9...da4

• Liker 1
Skrevet

Folk med føflekker lever mye lengre så da har du biologisk sett driti på draget

Anonymkode: 67213...3cc

• Liker 4
Skrevet

Da hadde du ikke likt meg heller.. Lykke til på jakten etter en jente uten føflekker, du vil ALDRI finne en.. Alene resten av livet! Oppsøk lege du, du er jo ikke normal!

Anonymkode: b14cd...5a6

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Så du har ikke føflekker du ;) Eller det gjelder kanskje bare på damer ?

Skrevet

Aldri møtt en som ikke har føflekker.. Greit å ikke like dem, men å bruke det som dumpegrunn? :kari:

• Liker 1
Skrevet

Syntes det er sexy jeg. Se på Triana og Marylyn Monroe for eksempel! :)

Anonymkode: 62e72...1f1

• Liker 1
Skrevet

Dere leste ikke hele innlegget. Jeg skrev de føflekkene som stikker ut. Ikke de bitte små flate. 

• Liker 1
Skrevet

Det spørs jo hvor de er og hvordan de ser ut.. usunne føflekker som kan være sykdom i er jo ikke særlig vakkert ,det er jeg sikker på at de fleste syns.

Men dumpegrunn? Det syns jeg var litt i overkant.. 

Skrevet

Føflekker på jenter kan være søtt

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er enig. Hvorfor fjerner de dem ikke? Det er få ting som er mer ekkelt enn utstående føflekker. Æsj.

Anonymkode: f486d...d6e

• Liker 1
Skrevet

jøss...

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen!? Håper ikke det finnes noen kvinnelig utgave av deg, for henne vil jeg helst ikke møte. De fleste har en del føflekker, selv du!

Anonymkode: 8ed92...39e

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er enig. Hvorfor fjerner de dem ikke? Det er få ting som er mer ekkelt enn utstående føflekker. Æsj.

Anonymkode: f486d...d6e

Jeg har en ved øyenbrynet. Jeg kommer aldri til å fjerne den. Hvorfor? Fordi din mening aldri i verden kommer til å bety noe for meg i den grad at jeg lar noen skjære meg i ansiktet. Dessuten er den en del av ansiktet mitt og tilfører karakter. Utsagn som æsj og ekkelt om andres utseende er umodent. 

Anonymkode: c4c39...a45

• Liker 5
Skrevet

Ja, jeg synes de er ekle i noen tilfeller. Har en på halsen jeg skal fjerne når jeg kan. Men jeg har også små føflekker i ansiktet, og de synes jeg er veldig søte. Man kan ikke fjerne alt av føflekker og bruke 2-3000 kr på hver eneste...

Anonymkode: adf6e...661

Skrevet

Finner dømmende mennesker som deg usexy. 

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Så du har ikke føflekker du ;) Eller det gjelder kanskje bare på damer ?

Ingen svære som stikker utover med rar farge. Har et par stykker. Men de ser ikke utsolgt vorter.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen!? Håper ikke det finnes noen kvinnelig utgave av deg, for henne vil jeg helst ikke møte. De fleste har en del føflekker, selv du!

Anonymkode: 8ed92...39e

Du er jo en idiot! Hvorfor i helvette er du så jævla idiot og svarer, før du har lest innlegget. Du leser ikke hva som står der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...