AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Jeg trenger jern etter fødselen (ref lege), da jernnivået er på 8. Skal spise 100 mg/daglig. Vet ikke om dette er veldig lavt. Føler meg helt ok. Jeg blir så uvel av jern og har lest at aminojern er mindre hardt for magen. Men blir skeptisk når det selges på helsekost fremfor apotek? Er det noen som har erfaring med dette produktet? Anonymkode: 7855a...023
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Nivå 8 er ganske lavt.Du bør opp på 15 ihvertfall.Aminojern er veldig bra,fordi man kan ta tablettene både med eller utenom måltider.De gir dessuten aldri magevondt slik Niferex og særlig Duroferon gjorde (hos meg).Noen apotek selger Aminojern også,men man må ofte spørre etter det da de ligger i skuffen. Anonymkode: adc73...1e7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger jern etter fødselen (ref lege), da jernnivået er på 8. Skal spise 100 mg/daglig. Vet ikke om dette er veldig lavt. Føler meg helt ok. Jeg blir så uvel av jern og har lest at aminojern er mindre hardt for magen. Men blir skeptisk når det selges på helsekost fremfor apotek? Er det noen som har erfaring med dette produktet? Anonymkode: 7855a...023 De deler ut aminojern på blodbanken hvertfall Anonymkode: b46bf...5ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå