Gå til innhold

Vil dere gutter bare ha jenter med sixpack?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo stor forskjell på sixpack og vanlig trent mage/flat mage. Det skal MYE til for en jente å klare å få sixpack, men man kan fortsatt være veltrent. Jeg er over gjennomsnittet interessert i trening og er med i mange grupper på fb om trening, men det er sjelden folk har sixpack, selv om de er veldig veldig veltrente.

Anonymkode: 64dbc...ecf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg gå mot strømmen, jeg elsker sixpack på damer! Min kjæreste har det og det gjør meg helt vill. Det er langt fra noe must men jeg synes det er veldig flott, spesielt på en feminint atletisk kropp.

Anonymkode: 1b072...fc8

• Liker 1
Skrevet

Nei det er turn off med sixpack på jenter. Jenter skal ha former i mine øyne,  mann 29

Anonymkode: abc89...b40

Skrevet
På 14.8.2017 den 15.22, AnonymBruker skrev:

Forstår hva du mener Ts. Han jeg er sammen med nå skrev mye med kompiser om alle de deilige damene han så på treningssenteret, det var Jeg så dum å leste i et svakt øyeblikk. (Den som leter skal finne)

enden på regla er at jeg sitter her med litt for stor rumpe og litt for mye rundt magen og føler meg helt grusom. 

Savner å føle meg bra nok, tilogmed deilig..

Anonymkode: 24de9...bcf

Finn en som setter pris på deg og din kropp,  ikke jentene på treningsstudioet... :troest:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er trent, men har ikke sixpack. Typen digger kroppen min. Jeg har store hofter, store pupper og normal bmi. 

Anonymkode: 5134e...047

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...