Gå til innhold

Vil dere gutter bare ha jenter med sixpack?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom nylig ut av et forhold hvor jeg klarte å være komfortabel med kroppen min. Typen var normalt slank, men trente ikke og selv om han ikke ønsket at jeg skulle bli "svær", la han ikke noe press på at jeg måtte bli mer fit. Han mente jeg var superdeilig. 

Jeg er normal til slank, med store pupper. Liker å trene for å holde meg i form, men er ikke fanatisk verken til trening (trener når jeg har tid og overskudd) eller kosthold (men prøver selvfølgelig være litt påpasselig). Har følgelig ikke sixpackmage og har litt fett på lårene. Er dette noe dere gutter tenner på? Føler liksom at eksen skilte seg ut ved å synes at jeg var fin uten å se ut som en modell. 

Jeg er 23 år, om det skulle være av betydning. 

Anonymkode: eae97...698

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skiller seg ikke ut, mange menn liker jenter som det. Hvorfor? Fordi de liker personen, og da liker de kroppen til den personen og. 

Går du kun etter utseende når du er på jakt etter kjæreste? 

• Liker 9
Skrevet

Selv i likestillingens navn vil jeg som feminist si at sixpack på kvinner er jo ganske mandig. Ikke pent. Er noe annet om man brenner for å trene eller driver m en sport som gir sixpack men kan ikke skjønne hvordan normale jenter ønsker seg det!... Du høres flott ut som du er :) unfollow de du følger på instagram som twister synet og selvbildet ditt 

Anonymkode: c81d1...ebb

• Liker 8
Skrevet

Kjenner ingen gutter som liker sixpack på jenter..

Typen din skilte seg ikke ut ved å syns at du er pen uten å være en modell; det er det normale.

• Liker 17
Skrevet

Mann her. Sixpack er generelt mer attraktivt på menn for kvibber og ikke på kvinner for menn.

Å ha litt ekstra på lårene og magen er ikke sexy. Men sixpack trebger du ikke og klarer  mest sanndynelig ikke få det heller. Bare til å kjøre kardio og diett:)

Anonymkode: 23d6e...4b7

• Liker 1
Skrevet

Forstår hva du mener Ts. Han jeg er sammen med nå skrev mye med kompiser om alle de deilige damene han så på treningssenteret, det var Jeg så dum å leste i et svakt øyeblikk. (Den som leter skal finne)

enden på regla er at jeg sitter her med litt for stor rumpe og litt for mye rundt magen og føler meg helt grusom. 

Savner å føle meg bra nok, tilogmed deilig..

Anonymkode: 24de9...bcf

Skrevet

Har aldri hørt om menn som tenner på sixpack på kvinner. 

Det er vel, for både menn og kvinner, slik at man tenner på en de liker. 

Men det aller viktigste er vel at personen er vel med sin egen kropp og utstråler selvsikkerhet. 

Jeg hadde heller valgt en mann med helt Ok kropp og som var sikker på seg selv enn mann med modellkropp som var usikker på seg selv. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forstår hva du mener Ts. Han jeg er sammen med nå skrev mye med kompiser om alle de deilige damene han så på treningssenteret, det var Jeg så dum å leste i et svakt øyeblikk. (Den som leter skal finne)

enden på regla er at jeg sitter her med litt for stor rumpe og litt for mye rundt magen og føler meg helt grusom. 

Da hadde jeg vurdert å slå opp. Ikke fordi typen din er dust, men slitsomt å være med noen som foretrekker noe annet enn det man er i lengden. 

Anonymkode: bf00b...bfb

• Liker 6
Skrevet

Jeg har ingenting imot litt ekstra på mage og lår. Tvert imot, jeg synes faktisk det er ganske sexy :nordvesta:

Ja, jeg er mann i tilfelle noen skulle lure

Anonymkode: 23bd9...bdc

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente og jeg kan også smugkikke på de veltrente mannfolka på treningsenteret, ja tilogmed prate om de til venninner. Men det betyr ikke at jeg vil ha en sånn mann. Fordi jeg vet at selv om de er fine å se på så orker jeg ikke være sammen med en treningsnarkoman med sykelig fokus på utseende (been there).

Jeg vil mye heller ha en normal mann med god personlighet og glimt i øyet. Og er jeg foreslsket så synes jeg han er tusen ganger finere enn noen av de muskuløse treningsgutta.

Anonymkode: bb76a...4cd

• Liker 4
Skrevet

Selv i likestillingens navn vil jeg som feminist si at sixpack på kvinner er jo ganske mandig. Ikke pent. Er noe annet om man brenner for å trene eller driver m en sport som gir sixpack men kan ikke skjønne hvordan normale jenter ønsker seg det!... Du høres flott ut som du er :) unfollow de du følger på instagram som twister synet og selvbildet ditt 

Anonymkode: c81d1...ebb

Gi meg styrke...:pinar:

TS, det finnes menn som foretrekker sixpack og det finnes menn som foretrekker myke mager. I tillegg finnes det menn (og jeg gjetter på at det er de fleste) som liker magen og lårene dine hvis de liker resten av deg.

• Liker 4
Skrevet

Fysj. Skulle jeg hatt ei jente med sixpack. Kunne jeg liksågodt være homo eller like små gutter. 

I mine øyne skal ikke jenter ha guttekropper med store muskler. Gjerne et par kilo for mye med litt runde kvinnelige former. En enn guttekropp med et par kilo for lite. 

Anonymkode: dd300...ad5

• Liker 2
Skrevet

Fysj. Skulle jeg hatt ei jente med sixpack. Kunne jeg liksågodt være homo eller like små gutter. 

I mine øyne skal ikke jenter ha guttekropper med store muskler. Gjerne et par kilo for mye med litt runde kvinnelige former. En enn guttekropp med et par kilo for lite. 

Anonymkode: dd300...ad5

Skjønner ikke vitsen med å hetse en kroppsform du ikke liker.

• Liker 4
Skrevet

Sixpack på jenter er turnoff. Jenter skal ha former, Skal ha litt kropp, ikke masse musker å se ut som menn.

Ja til damer med former.

Anonymkode: 941ee...049

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror det motsatte er ca en milliard gang mer vanlig. Dvs at kvinner vil ha sixpack på mannen. Ca en milliard. Bare i Norge. På verdensbasis er der flere. 

Anonymkode: cd486...4e1

• Liker 1
Skrevet

Dame her. Jeg vil IKKE ha sixpack på mannen. Neineinei. Finner det like avtennende på begge kjønn.

Anonymkode: 99d84...c56

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror det motsatte er ca en milliard gang mer vanlig. Dvs at kvinner vil ha sixpack på mannen. Ca en milliard. Bare i Norge. På verdensbasis er der flere. 

Hvor mange mennsker bor det i Norge?

Kanskje en ide å ikke overdrive så mye.

Anonymkode: 75b52...be7

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange mennsker bor det i Norge?

Kanskje en ide å ikke overdrive så mye.

Anonymkode: 75b52...be7

Noen tenker at bare man overdriver nok, skjønner de fleste at man er sarkastisk. Men det gjorde nok ikke du 🙂 Greia med at kvinner ønsker sixpack på menn står jeg for. Å sikle på noen som ser deilige ut, men "elske" mannen sin som ikke har det, fordi han er så "snill", er falskt, stygt, jævlig, og slemt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...