AnonymBruker 42 Skrevet 21. august 2017 #21 Skrevet 21. august 2017 (endret) Tenker du litt over hva menn og kvinner synes er mest attraktivt av fysiske trekk hos det motsatte kjønn, så vil du nok se at det er de samme forskjellene som skiller oss mest fra hverandre som blir sett på som mest attraktive på krØss&tvÆrs også . Sånn helt generelt sett, selfvølgelig. Sixpack er langt mer naturlig for menn å ha enn det er for kvinner . Derfor kan du være rimelig sikker på at om man hadde gjort en en undersøkelse på hva "menn flest" synes er mer attraktivt rent utseendemessig, så hadde nok svarene blitt der etter også. Litt OT. men ville du virkelig hatt en kjæreste hvor synlige/usynlig magemuskulatur var en avgjørende faktor for hvorvidt dere passet sammen eller ikke? Hvis ikke, så er jo ikke dette noe gruble over uansett... Edit. Siden du nevner modeller. Hvor ofte er det du ser damer med vaskebrett markedsføre noe rettet mot menn? Tenk litt over den, du Endret 21. august 2017 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #22 Skrevet 21. august 2017 Sixpack på en jente kan være direkte turn-off (ser veldig maskulint ut på enkelte med lav nok fettprosent). Hun dama her er helt perfekt (da mener jeg helt perfekt). Fint ansikt, perfekte pupper, perfekt mage, liten og petite kropp<3 Anonymkode: 37e31...ca9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #23 Skrevet 21. august 2017 47 minutter siden, Beeblebrox skrev: Litt OT. men ville du virkelig hatt en kjæreste hvor synlige/usynlig magemuskulatur var en avgjørende faktor for hvorvidt dere passet sammen eller ikke? Hvis ikke, så er jo ikke dette noe gruble over uansett... Samtidig vil jeg understreke dette. Anonymkode: 37e31...ca9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #24 Skrevet 21. august 2017 Jeg er normalt slank men har litt ekstra å ta i. Han jeg driver på med bryr seg ikke om det, men virker heller som han liker å ha noe å holde i. Jeg er veldig selvsikker på egen kropp, og jeg syns det er turn on når andre også er det. Anonymkode: bdafc...6eb
WubWub Skrevet 21. august 2017 #25 Skrevet 21. august 2017 For meg er intellektualitet , positivitet, folkeskikk og empati uendelig viktigere enn ytre fasader. Sixpack eller ikke er for meg helt uviktig i det store og det hele. 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #26 Skrevet 21. august 2017 Jeg arbeider mye med kropp på grunn av akt tegning.. så liker igrunn det aller meste av kropper, men sixpack på kvinner, eeeeh nei takk. Da bruker jeg mann som modell... når det kommer til kjæreste er øyne og ansikt viktig, mannen i meg er klar for barn så den ser mye på hofter og rumpe om dagen, men å dette høres sikkert rart ut, sixpack på jenter/kvinner er ganske turn off... Anonymkode: 5f258...7f2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #27 Skrevet 21. august 2017 Men å dette 😂 Anonymkode: 5f258...7f2
Inwe Skrevet 22. august 2017 #28 Skrevet 22. august 2017 (endret) Min samboer foretrekker godt trente kvinner og her sitter han med ei med ekstra på både mage og lår Det betyr nemlig ikke så mye når "resten av pakka" er fantastisk i hans øyne. Han synes tilogmed jeg slår de med sixpack til tross for at han i utgangspunktet har gått etter disse damene. Jeg trener og spiser sunt, men er litt for glad i sjokolade og øl. Endret 22. august 2017 av Inwe
Norre Skrevet 22. august 2017 #29 Skrevet 22. august 2017 Er mann. Liker ikke sixpack eller andre synlige muskler på damer.
DeLorean Skrevet 22. august 2017 #30 Skrevet 22. august 2017 Nei, damer skal ikke ha det. Har det noensinne vært fint? Former er bra det!
Uffda Skrevet 22. august 2017 #31 Skrevet 22. august 2017 På 14.8.2017 den 17.59, AnonymBruker skrev: Jeg er jente og jeg kan også smugkikke på de veltrente mannfolka på treningsenteret, ja tilogmed prate om de til venninner. Men det betyr ikke at jeg vil ha en sånn mann. Fordi jeg vet at selv om de er fine å se på så orker jeg ikke være sammen med en treningsnarkoman med sykelig fokus på utseende (been there). Jeg vil mye heller ha en normal mann med god personlighet og glimt i øyet. Og er jeg foreslsket så synes jeg han er tusen ganger finere enn noen av de muskuløse treningsgutta. Anonymkode: bb76a...4cd Sikkert mange cuckolder som blir glad å høre at de blir valgt over de mennene som gir deg seksuell tenning. Da kan de jo se på når du etterhvert blir mer ærlig med deg selv og lar deg bli tatt av en mann som gir deg seksuell tenning. Vinn vinn
Uffda Skrevet 22. august 2017 #32 Skrevet 22. august 2017 6 minutter siden, DeLorean skrev: Nei, damer skal ikke ha det. Har det noensinne vært fint? Former er bra det! Mageflesk er ikke former 1
Gjest Axl Rose Skrevet 22. august 2017 #33 Skrevet 22. august 2017 Jenter skal ikke ha for mye sixpack. Det blir for mandig. Nei jeg vil ikke bare ha jenter med sixpack. Så er det ikke magen jeg forelsker meg i heller.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #34 Skrevet 22. august 2017 Denne tråden er et godt eksempel på at man rakker ned på en type kropp for å fremme en annen. Og nei, jeg er ikke en kvinne med sixpack. Har en helt ordinær mage. TS, det du beskriver en en helt vanlig og flott kvinnekropp, men en dame med synlige magemuskler kan være vel så fin som en uten. Anonymkode: a340d...f3b 1
Rotemor Skrevet 22. august 2017 #35 Skrevet 22. august 2017 Ja. Alle menn liker kun en type kvinne...Alle vi andre regnes som restekasse. 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #36 Skrevet 22. august 2017 I utgangspunktet syns jeg ikke six-pack på jenter er noe pent, men som flere er inne på betyr jo ikke slike detaljer noe når man vurderer en potensiell partner. Anonymkode: da388...aff
Gjest Ingenting2 Skrevet 22. august 2017 #37 Skrevet 22. august 2017 Jeg vil veldig gjerne ha sixpack, spesielt når jeg leser om alle menn her inne som syns det er frastøtende. Nå vil jeg det enda mer enn før. @Cyrus hadde ikke du ett treningsopplegg i høst du skulle inkludere meg i? Jeg vil bli ripped!
Gjest Cyrus Skrevet 22. august 2017 #38 Skrevet 22. august 2017 37 minutter siden, canacas skrev: Jeg vil veldig gjerne ha sixpack, spesielt når jeg leser om alle menn her inne som syns det er frastøtende. Nå vil jeg det enda mer enn før. @Cyrus hadde ikke du ett treningsopplegg i høst du skulle inkludere meg i? Jeg vil bli ripped! Stemmer. Det står på trappene nå. Kick-off er 1. September. Jeg kommer til å opprette en tråd de nærmeste dagene
Gjest Ingenting2 Skrevet 22. august 2017 #39 Skrevet 22. august 2017 2 minutter siden, Cyrus skrev: Stemmer. Det står på trappene nå. Kick-off er 1. September. Jeg kommer til å opprette en tråd de nærmeste dagene bring it!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #40 Skrevet 23. august 2017 Six-pack på jenter er totalt turn off! Anonymkode: d974e...3e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå