Gå til innhold

Oppkjøring om en uke!!


puddingen

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal ha oppkjøring neste fredag kl 0810 i Bergen. Noen her som nylig har hatt oppkjøring å vet noe om hvilken ruter som er vanlige? Har hørt at jeg er heldig som hsr fått time så tidlig og at de da kansje unngår sentrum og steder hvor det er mye kø.noen som vet eller vil dele erfaringer? Hvilken rute fikk dere? Hva fikk dere i kontroll spørsmål osv? 

Hilsen en mega nervøs 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.8.2017 den 12.12, puddingen skrev:

Hei. Jeg skal ha oppkjøring neste fredag kl 0810 i Bergen. Noen her som nylig har hatt oppkjøring å vet noe om hvilken ruter som er vanlige? Har hørt at jeg er heldig som hsr fått time så tidlig og at de da kansje unngår sentrum og steder hvor det er mye kø.noen som vet eller vil dele erfaringer? Hvilken rute fikk dere? Hva fikk dere i kontroll spørsmål osv? 

Hilsen en mega nervøs 

0810 er det enkleste tidspunktet, så det var du heldig med.

Kjenner dessverre ikke rutene til oppkjøring i Bergen, men det gjør nok læreren din.

Kontrollspørsmål er tilfeldig, og det er ca 30 av dem. Har du ikke fått en oversikt over dem av læreren din? Personlig fikk jeg å måle mønsterdybde og å kontrollere dekkene. Jeg feilet på mønsterdybde, og sa at læreren min sikkkert hadde kjøpt gode dekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også fikk oppkjøring kl 8:10. Fikk spm om å sjekke dekkene for skader. Var ganske enkelt i grunn å bare se på dekkene og si "den så ok ut". Hadde naturligvis kunnskaper om lysene og hvor f.eks olje og spylervæske var. 

 

Anonymkode: aec5d...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...