Blodets rett Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Fra en hvit amerikansk kvinne, som hun føler det. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Er selv lesbisk og er 100% enig med henne, hater slike parader og syns det setter hele "kampen"i ett dårlig lys. Vi burde sette søkelyset på hvor langt vi har kommet her i norge og på rettighetene til mennesker i andre land, ikke bruke det som en fetish festival. Syns hele greia er forkastelig. Anonymkode: 7f509...4a7 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Huff her må det være noen ikke-PK meninger, Denne videoen kan være upassende for enkelte brukere. logg inn for å bekrefte alderen din. forsøk på meningssensur fra facebook/youtube er ganske ille, og ingenting en får gjort med det heller fordi internett er internett, kanskje en burde gjort som "venstresiden" å slutte å selge annonser til facebook/youtube intil de slutter med sensur av høyrerettede meninger ? Uansett, uten å se videon (gidder ikke logge inn) er jeg veldig sikker på at jeg er enig Anonymkode: 106fb...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 Homoparader er bare trist. Anonymkode: 8bf69...d8b 7
Mari Y Skrevet 14. august 2017 #5 Skrevet 14. august 2017 Det der er Lauren Southern fra Rebell Media. Ville vært veldig forsiktig med å ta dette seriøst.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #6 Skrevet 14. august 2017 De virker nokså desperate etter oppmerksomet, men å si at man hater det blir absurd. Da har man en altfor lav terskel for å hate. Anonymkode: c43b5...bd1 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #7 Skrevet 14. august 2017 Jeg har ikke sett på linken. Må innrømme at jeg tror det hadde vært vanskeligere for meg å stå fram(hvis jeg var homofil), etter å ha opplevd en sånn parade. Det må jo være vanskelig å finne tilhørighet i dette, når man er en helt vanlig homofil person. Anonymkode: 0a72f...f7e 11
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #8 Skrevet 14. august 2017 6 timer siden, Mari Y skrev: Det der er Lauren Southern fra Rebell Media. Ville vært veldig forsiktig med å ta dette seriøst. Hva er useriøst med Lauren Southern? Anonymkode: 3d6da...3de 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #9 Skrevet 14. august 2017 Jeg tror dessverre ikke det hjelper saken deres. Og jeg forstår virkelig ikke hvorfor de føler at det er nødvendig å gå i tog for å vise at de er homofile. Anonymkode: c6722...3e1 3
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. august 2017 #10 Skrevet 14. august 2017 (endret) Hun er canadier Endret 14. august 2017 av Herr Heftig
Mari Y Skrevet 14. august 2017 #11 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er useriøst med Lauren Southern? Anonymkode: 3d6da...3de Fordi Rebell Media er ikke akkurat kjent for å være en seriøs nyhetskilde. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #12 Skrevet 15. august 2017 Slike parader er bare merkelig. Hater det virkelig ikke, men synes det er rart og ganske ubehagelig, nettopp på grunn av den voldsomme seksualiseringen. Alt er pulepulepule, og det hadde vært like ubehagelig om det var en "heteroparade". De homofile jeg kjenner er vanlige folk, disse paradene fronter freaks. Sexhekta freaks.. skjønner ikke hva paradene er godt for, de viser seg frem som om de er noen utskudd, og folk som er homofobe fra før kan komme til å tro at dette er slik majoriteten av homofile er... I såfall skjønner jeg godt at de ikke blir "omvendt". Anonymkode: 56bed...d26 7
WubWub Skrevet 15. august 2017 #13 Skrevet 15. august 2017 På 14.8.2017 den 16.20, Mari Y skrev: Fordi Rebell Media er ikke akkurat kjent for å være en seriøs nyhetskilde. Videoen der er jo ikke en nyhet men personlige meninger. 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #14 Skrevet 15. august 2017 Å være likegyldig eller å ikke like det kan jeg forstå. Men jeg forstår ikke hvordan man kan hate det eller mene det setter hele saken i et dårlig lys. Anonymkode: 5ed1e...32d
WubWub Skrevet 15. august 2017 #15 Skrevet 15. august 2017 2 minutter siden, Sanie skrev: Hadde de vært i gamle roma ville de nok blitt voldtatt. Det å være en feminin mann på den tiden var en skam i kriger kulturen hehe : 3 Romas største kriger; Julius Caesar var i en tid tid elskeren til Kong Nicomedes. Ryktene har det til at Julius var den passive parten i relasjonen. Caesar ble betegnet som "Every woman's husband and every man's wife" av Curio. I bybildet var det taggere som lagde grafitti av Caesar og andre menn, hvorpå Caesar alltid ble tegnet som "kvinnen". Biseksualitet i romerriket var svært utbredt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #16 Skrevet 15. august 2017 Kleint med sånne parader, homofile føler vel ikke noe mer tilhørighet til utspjåka kostymer, fjærboa, glitrende tights, lakktruser eller lærpisker enn en hvilken som helst hetero gjør... Hvis det skal handle om friheten til å være den du er, så burde jo paradene fremme dette? Og ikke ved at brorparten ser ut som en kinky Elton John på syre... Anonymkode: 3af16...c27 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #17 Skrevet 15. august 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å være likegyldig eller å ikke like det kan jeg forstå. Men jeg forstår ikke hvordan man kan hate det eller mene det setter hele saken i et dårlig lys. Anonymkode: 5ed1e...32d Det setter jo saken litt i dårlig lys hvis de da ikke ønsker å vise at homo er det samme som sexgale raringer. Det stemmer jo ikke med virkeligheten, de fleste homo er ikke sånn, vil ikke blir fremstilt sånn heller. Det er gøy med kjærlighet og farger og utkledning, men må man riste og jukke på alt og alle nesten uten klær som de gjør i disse voldsomme paradene. Anonymkode: 56bed...d26 4
WubWub Skrevet 15. august 2017 #18 Skrevet 15. august 2017 2 minutter siden, Sanie skrev: Hvis du var dominant ja. Men leste at noen grupper drepte sånne feminine menn, blant annet en romersk elsker, om du voldtok eller pulte menn så var du helt alreight i deres bok, du var jo alpha på det stadiet, vet iallfall 100% sikkert at vikinger såg på passive menn som skamfult. I en kriger kultur varte du ikke lenge hehe. Om du var en annens bitch så var det noe annet, men fyren som var bitch var ganske lol Man er ikke en "bitch" til tross for at man er den passive parten. En er like mye mann av den grunn. Homoseksualitet/bifili handler ikke om dominans eller underkastelse men om kjærlighet og nytelse. Ellers så var det mange krigerkulturer hvor det var veldig vanlig at soldater hadde samkvem med hverandre når de var ute på felttog. Som f.eks i de greske bystatene, inkludert Sparta. Også samuraiene er velkjent for sin biseksualitet. Du nevner vikingene - ok det er da enda godt av vi har kommet lenger som samfunn i forhold til det juridiske men også når det kommer til menneskesyn og holdninger er det ikke? Vi har utviklet oss mye siden vikingtiden. Ikke har vi treller og ikke drar vi å voldtar nonner langs engelske og franske kystlinjer. 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #19 Skrevet 15. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det setter jo saken litt i dårlig lys hvis de da ikke ønsker å vise at homo er det samme som sexgale raringer. Det stemmer jo ikke med virkeligheten, de fleste homo er ikke sånn, vil ikke blir fremstilt sånn heller. Det er gøy med kjærlighet og farger og utkledning, men må man riste og jukke på alt og alle nesten uten klær som de gjør i disse voldsomme paradene. Anonymkode: 56bed...d26 Ettersom jeg har sett så jukker ikke flertallet på alt. Og ja. Jeg har vel problemer med å dømme en hel gruppe for noe noen individer gjør. Synes ikke de prøver å fremstille andre homofile sånn. De prøver å fremstille seg selv som individer sånn. En løsning kunne vert at flere "vanlige" homofile ble med i paraden for å vise hvordan de selv er, istedenfor å klage på at andre viser hvordan de er. Klart det blir et ensidig bilde når man kun fokuserer på de som er mest voldsom. Noe som heller ikke er alle i paraden. Man velger bare å se de som er mest synlige. Anonymkode: 5ed1e...32d
Chiyo Skrevet 15. august 2017 #20 Skrevet 15. august 2017 Jeg har ikke sett slikt i Norge. Altså man kan ikke bare ta det verste man finner fra alle Pride parader i hele verden og si at "Sånn er det!" Hvis dere leser kommentarene under videoen så får dere også et innblikk i mentaliteten de de som ser på videoene hennes. Jeg mener å lese veldig upassende kommentarer, blandet annet at man bør brenne homser. Jeg vil heller se noen homser i speedo mens de danser og har det gøy, enn å henge med farlige drapsmenn som bare hater folk for å være annerledes. Jeg har deltat på mange Pride events i Bergen, som var alle hyggelige, og jeg var med på EuroPride da det var i Oslo, som også var veldig hyggelig. Det traumatiserte ingen å se mennesker som har kledd seg i lakk og lær, menn som går i kjole, eller bamseklubben som danser til "It's raining men". Så pass får man tåle, eller kan man holde seg innendørs den ene dagen i året det gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå