Gå til innhold

Vondt å modnes? Endre syn på ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt to ganske tøffe mnd i sommer. Følt meg veldig alene, og særlig fordi jeg skjønner på en måte at mamma ikke kan svare på alt. Hun har vært min nærmeste støttespiller opp gjennom livet og vet alt om meg.

men jeg har plutselig mistet litt meningen med livet. Hva er egentlig vitsen når vi skal dø om kort tid? Også før...trodde jeg på en måte at utseendet var evigvarende. Men det hat gått opp for meg at vi også tilhører gruppen eldre om noen år. Gruppen eldre var liksom en permanent gruppe da jeg var barn, fjortis.. jeg tok veldig lett på det for "detvar jo så lenge til". Men nå er jeg 26, og synes det er fryktelig deprimerende at huden skal eldes...du vet, bli et slik tynt lag. Ser på mamma, hun er 55 og huden ser jo ikke "frisk" ut lenger. Jeg er jomfru og aldri hatt kjæreste.. og er redd jeg aldri får det, med min kresenhet og uhell der. Jeg faller aldri for noen og når jeg faller er det enten en i utlandet, annen religion eller en annen det ikke passer med i form av alder eller livssituasjon. Og hvordan skal man finne kjeæliget når man ikke er attraktiv? Jeg tenker, når huden blir sånn tynn og fillete så er man vel ikke særlig attraktiv lenger.

og hadde jeg funnet noen nå og blitt kjæreste vet jeg ikke om jeg har fått det bedre, for da hadde jeg bare vlitt redd for å straks bli forlatt (til fordel for en annen). 

Men livet er for kort til å ta ALT så høytidelig, men jeg tør ikke feile. Jeg har hørt andres historier om ting, men ingenting ar bevist at det skjer MEG! Men æsj.. det er så vondt når man fysisk kjenner det :/

Vel..det negative er jo at man innser at livet kanskje er ganske kjedelig. Den positive er st det er likt for alle.

Anonymkode: 51c49...33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er forskjellige. Livet er gøy syns jeg, og det er iallefall ikke kjedelig. Du virker ganske pessimistisk og trist. 

Du er 26 år og har aldri hatt kjæreste? Er det derfor du er er trist? På kvinneguiden tror jeg det er lite med sjekking gitt. ;) Så prøv heller et annet sted.

Anonymkode: 92bbf...466

Skrevet

Synes du skal ringe fastlegen i morgen å få henvisning til en psykolog.

• Liker 1
Gjest En dråpe i havet
Skrevet

For min del tenker jeg meningen med livet er å prøve å "nyte det". Prøv å finn ut hva som gir deg glede, hva som du syns er artig, hva du syns er fornuftig bruk av din tid, og bruk tiden din på det.

Følelser (sorg, sinne, glede,..) er det som faktisk gir mening med livet.

Viss du føler det ikke er noe som gir deg glede i livet må du lete videre, prøve nye ting til du finner ut hva som akkurat du føler at gir deg glede.

For alt vi vet er dette livet alt vi har, kanskje det er ingenting etter du dør. Tenker det er bedre å oppleve og føle noe enn å være ingenting.  

Skrevet

Jeg gikk helt utenfor komfortsonen ang den som ble samboer haddde ikke sett for meg de da vi begynte treffes hehe

Anonymkode: 544ba...020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...