Gå til innhold

Mannen min...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunnelig

Anonymkode: 661b8...8cc

• Liker 10
Skrevet

Hvis han gjør alt det; hva gjør du?.:fnise:

Anonymkode: ba9de...b4c

• Liker 17
Skrevet

Lykke liker stillhet

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk tråd! :strix: Jeg har også en slik mann. :rodmer: Jeg vet veldig godt hvor heldig jeg er.

Anonymkode: 58bae...596

• Liker 5
Skrevet

Heldig du er ❤️

Ta godt vare på mannen din..

Anonymkode: 072af...524

• Liker 2
Skrevet

Herlig 💕😍.. 

• Liker 1
Skrevet

For meg er det ofte en vekker å se slike poster.. et spark i ræva til å finne noe bedre og ha litt selvrespekt

Anonymkode: 62d98...e42

• Liker 17
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han gjør alt det; hva gjør du?.:fnise:

Anonymkode: ba9de...b4c

Jeg ventet nok på at dette ville komme, det er alltid noen .. ;)

- jeg lager middag hver dag

- jeg legger barna hver kveld 

-jeg jobber mer enn han og tar samtidig videreutdanning... 

- jeg sender han melding hver dag når han er på jobb, for å høre hvordan han har det 

- jeg brer teppet over han når han sovner på sofaen etter middag, og tar meg av barna så de ikke forstyrrer han

-jeg snakker med hans foreldre ukentlig 

- jeg lytter til han om hvordan dagen hans har vært, oppmuntrer han og skryter, kjefter litt når han trenger det

- jeg er tilgivende og forståelsesfull når vi krangler og han sier noe han kanskje angrer på i ettertid 

- jeg later som om at jeg ikke så at han vasket ullvask på sentrifugering og alt er nå krympet to nummer for små

- jeg skryter uhemmet av tacoen han lager en gang i uka

- jeg får han til å le minst en gang hver dag

- jeg kysser han flere ganger daglig

- jeg sier han er sexy og fin, og gir han mye oppmerksomhet..

- jeg er tålmodig, lojal, lyttende og støttende. 

:) 

Et godt forhold krever to.

Hverken han eller jeg var sånn da vi møttes. Vi lærte hverandre. 

Anonymkode: a21d9...98b

• Liker 36
Skrevet

Herlig, slik er min vakre mann også. 

Anonymkode: 39d2e...a4d

• Liker 1
Skrevet

Min kan også slå til med slikt når det faller han inn :laugh: heldigvis, for ellers ville det vært veldig slitsomt å ha han som kjæreste.. Som i dag, vi har brukt hele fridagen på å vaske huset - grundig, slik "ta fra hverandre dusjkabinettene og vaske absolutt alt - grundig" som vi gjør fire ganger i året liksom.. Jeg vet han hater det like mye som meg, så det er ekstra stas at han gidder det grinete oppsynet mitt og slite sammen med meg :ninuskapus: fine mannen lagde middag etterpå også! 

Og så er det andre dager og uker hvor han ikke gjør en dritt :fnise: jeg elsker han for begge! 

• Liker 4
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ventet nok på at dette ville komme, det er alltid noen .. ;)

- jeg lager middag hver dag

- jeg legger barna hver kveld 

-jeg jobber mer enn han og tar samtidig videreutdanning... 

- jeg sender han melding hver dag når han er på jobb, for å høre hvordan han har det 

- jeg brer teppet over han når han sovner på sofaen etter middag, og tar meg av barna så de ikke forstyrrer han

-jeg snakker med hans foreldre ukentlig 

- jeg lytter til han om hvordan dagen hans har vært, oppmuntrer han og skryter, kjefter litt når han trenger det

- jeg er tilgivende og forståelsesfull når vi krangler og han sier noe han kanskje angrer på i ettertid 

- jeg later som om at jeg ikke så at han vasket ullvask på sentrifugering og alt er nå krympet to nummer for små

- jeg skryter uhemmet av tacoen han lager en gang i uka

- jeg får han til å le minst en gang hver dag

- jeg kysser han flere ganger daglig

- jeg sier han er sexy og fin, og gir han mye oppmerksomhet..

- jeg er tålmodig, lojal, lyttende og støttende. 

:) 

Et godt forhold krever to.

Hverken han eller jeg var sånn da vi møttes. Vi lærte hverandre. 

Du lager middag seks dager i uken :) 

Anonymkode: 45847...a97

• Liker 1
Skrevet

Da er vi to😚

Anonymkode: 195d5...962

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lager middag seks dager i uken :) 

Anonymkode: 45847...a97

Det er så godt som hver dag. (Er ikke ts)

Anonymkode: 9e3b6...680

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

..lager matpakke til barna hver kveld.

- Sender SMS om at han elsker meg, helt upppfordret. 

- kjører barna til BHG og SFO hver morgen

- kan ikke så mye om å lage mat, men gir det et iherdig forsøk hver uke 

- Møter opp til alle legetimer, barnehagemøter, alt i skolesammenheng og fritidsaktiviteter.

- Har oversikt over barnas uke og måneds- aktiviteter.

- kjører og blir med på alle barnebursdagene, og pakker klønete inn de små gavene, med rosa silkepapir og bånd, med de alt for store arbeidshendene sine.

- Kjøper blomster til meg uoppfordret, gjerne når han vet jeg har en dårlig dag.. som regel to buketter, som overhodet ikke matcher, men han synes selv de var fine sammen. Jeg setter dem i to ulike vaser på to ulike rom.

- Forteller meg at jeg er fin, sexy og vakker, uansett hvor sliten eller uattraktiv jeg føler meg.

- Vasker bilen min hver måned (fordi jeg gjør det aldri selv..) 

- Kjøper klær til meg en eller to ganger i året. De passer alltid. 

- Spør meg hver dag, hvordan dagen min har vært, og lytter til meg tålmodig, når jeg forteller.

- Hjelper foreldrene mine med praktiske ting, og snakker med dem på telefon og SMS ukentlig. 

- vasker klær, støvsuger, vasker og rydder, på lik linje med meg.

- tapper badet for meg, tenner lys og spiller musikk. Og tørker meg med håndkleet når jeg er ferdig.

Han er ellers bestemt og selvstendig, har egne meninger og sitt eget liv. Men jeg vet at jeg og barna kommer foran alt. Han er tøff mot verden og myk mot oss.

Jeg skrev dette fordi det er så mange tråder her inne som handler om negative forhold og tiltaksløse menn. Så jeg ville gi litt motvekt til det. 

Jeg skal vise denne til mannen min, så skjønner han kanskje hvorfor jeg alltid velger søvn fremfor sex 🙈🙄😂

Anonymkode: f41af...0a1

• Liker 4
Skrevet

- Møter opp til alle legetimer, barnehagemøter, alt i skolesammenheng og fritidsaktiviteter.

- kjører og blir med på alle barnebursdagene, og pakker klønete inn de små gavene, med rosa silkepapir og bånd, med de alt for store arbeidshendene sine.

- Kjøper blomster til meg uoppfordret, gjerne når han vet jeg har en dårlig dag.. som regel to buketter, som overhodet ikke matcher, men han synes selv de var fine sammen. Jeg setter dem i to ulike vaser på to ulike rom.

- Forteller meg at jeg er fin, sexy og vakker, uansett hvor sliten eller uattraktiv jeg føler meg.

- Spør meg hver dag, hvordan dagen min har vært, og lytter til meg tålmodig, når jeg forteller.

- Hjelper foreldrene mine med praktiske ting, og snakker med dem på telefon og SMS ukentlig. 

- tapper badet for meg, tenner lys og spiller musikk. Og tørker meg med håndkleet når jeg er ferdig.

Han er ellers bestemt og selvstendig, har egne meninger og sitt eget liv. Men jeg vet at jeg og barna kommer foran alt. Han er tøff mot verden og myk mot oss.

Jeg skrev dette fordi det er så mange tråder her inne som handler om negative forhold og tiltaksløse menn. Så jeg ville gi litt motvekt til det. 

Wow, kan han holde kurs for Norges andre "menn"?👍🏻

Din mann høres fantastisk ut men det er nok dessverre få slike i Norge 😦😢

Anonymkode: 4979c...0d0

Skrevet

Hvor gamle er dere (aldersforskjell),  hvor lenge gift og hvordan traff dere hverandre ? 😊

Anonymkode: db05b...1e1

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere (aldersforskjell),  hvor lenge gift og hvordan traff dere hverandre ? 😊

Anonymkode: db05b...1e1

Vi er begge i begynnelsen av 30-årene, jeg er noen få år eldre enn han. Vært sammen i litt over 10år. To felles barn. 

Vi har begge våre feil og vi har begge jobbet for å komme dit vi er idag. Det kom ikke seglende på ei fjøl av segselv.. han var ikke nødvendigvis "verdens beste far" da nr1 ble født, og som for mange par var det også et sjokk, den overgangen fra å "bare" være kjærester, til å bli mamma og pappa..

vi har hatt mange uenigheter i årenes løp, men har gjennom god kommunikasjon, respekt og et genuint ønske om å samarbeide - funnet løsninger som fungerer veldig bra for oss.. det har krevd me takhøyde og forståelse fra begge parter, men absolutt vært verdt det!!

Jeg ser enkelte henger seg opp i antall middager hvem lager pr. uke, poenget for meg var å illustrere at vi har fordelt arbeidsoppgavene sånn at vi begge bidrar ganske så likt, og selv om han er den som har "hovedansvar" for en ting så kan jeg sagtens ta meg av det enkelte dager, og visa-versa.. :) 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal vise denne til mannen min, så skjønner han kanskje hvorfor jeg alltid velger søvn fremfor sex 🙈🙄😂

Anonymkode: f41af...0a1

Mannen min har et høyere sex og "kose" behov enn meg, og det tar lengre tid for meg å "komme i humør" enn for han. Derfor er det absolutt til hans favør at jeg har overskudd og ikke minst tid, - til å ta meg et bad, pynte meg litt, trene jevnlig, og føle meg fin, fremfor å bruke opp all energien min utelukkende på hus,hjem, barn og jobb ;)

• Liker 6
Skrevet (endret)

Så herlig å lese!  

Endret av Bibben
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...