Gå til innhold

Fylleangst og fyllenerver.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver gang jeg har vært på fylla, sliter jeg dagen derpå med nerver og angst. I går hadde jeg en uforglemmelig kveld med gode venninner, og godt med drikke. Jeg verken sa eller gjorde noe jeg angrer på. Jeg drakk meg ikke dritings, men hadde en kveld med lykkeruspromille. I dag derimot sliter jeg veldig med  nerver og angst. Kan ikke sette fingeren på noe som har skjedd som forklarer hvorfor jeg føler det slik. Jeg leser på nett at dopamin nivået ofte blir i ubalanse etter alkoholinntak, og at man derfor kan være i underskudd opptil et halvt døgn senere. Så mulig detter er forklaringen.. Er det andre som har det slik? 

Anonymkode: f77f3...84b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn. Alltid. Selvom det bare er snakk om et par glass vin, så føler jeg meg helt elendig dagen etter. Har jeg drukket mye alkohol, så har jeg sinnsyke fyllenerver dagen derpå, og jeg er alltid redd for å ha sagt/gjort noe teit. Slitsomt

Skrevet

Man tuller jo litt med kroppen når man inntar alkohol. Selv sliter jeg så å si aldri med fyllenerver, kun hvis jeg blir skikkelig fyllesyk (noe som skjer kanskje et par ganger i året). 

Anonymkode: 837e4...fc7

Skrevet

Jeg har det alltid sån. Selv etter 2 glass. Alene med en god venninne eller med mannen. Angst og nerver. Selvtillit som en lite ert. Blir dessverre værre med årene. Nå er ofte dag 2 verst.....

Tror det rett og slett er en forgiftning 

Anonymkode: 32d7b...490

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...