AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Er det vanlig? Aldri opplevd før.. har vært på do sikkert 10 ganger siden kl 10.. noen tips til hva jeg kan spise for å bli bedre ? Anonymkode: 4739b...078
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 Fiber 👌🏼 Grovt brød, fullkornsprodukter osv. Jeg er sånn hver gang jeg drikker for mye øl, som regel bare på do en-to ganger før magen er god igjen. Anonymkode: 723dc...894
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #4 Skrevet 13. august 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fiber 👌🏼 Grovt brød, fullkornsprodukter osv. Jeg er sånn hver gang jeg drikker for mye øl, som regel bare på do en-to ganger før magen er god igjen. Anonymkode: 723dc...894 Ja, litt bedre nå. Men merkelig at jeg måtte gå såå mange ganger og det pga alkohol....aldri opplevd det før Anonymkode: 4739b...078
_popcorn_ Skrevet 13. august 2017 #5 Skrevet 13. august 2017 Man skal unngå fiberrik mat ved diare, siden det øker belastningen på magen, da det er mye å jobbe med. Lettfordøyelig mat vil gi kroppen næring, selv om det går raskt igjennom systemet. Ellers er det veldig viktig å få i seg nok væske, blåbærsaft er utmerket! Det bør ikke bare være rent vann, for du må balansere mineraler i kroppen, som salt og sukker, blanding av eplejuice og farris for eksempel er bra. http://www.lommelegen.no/artikkel/diaré-styr-unna-denne-maten
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #6 Skrevet 13. august 2017 Det kalles fyllebæsjen og er helt vanlig. er det ikke mye fett man sier hjelper? Jeg spiser alltid potetgull, junkfood og drikker coca cola som en hest dagen derpå for å kurere magen og fyllesyken. Anonymkode: 3d14f...062 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå