AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 I flere år så har jeg hatt smerter som har komt og gått i øvre del av magen. Det føles veldig ømt. Spiser jeg blir det verre. Blir fort mett. Trykker jeg med en finger er det vondt. Vanligvis går det over etter en natts søvn, og jeg blir ikke slapp eller kvalm på samme tid. I går kom smertene etter at jeg hadde spist frokost, og de varte til jeg la meg. Samtidig ble jeg veldig slapp og kvalm. Smertene er her fremdeles. Er dette noe jeg bør kontakte legevakta for, eller kan jeg vente til jeg får time hos fastlegen? Anonymkode: 8a5fd...ad2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 bestill hastetime hos legen? Anonymkode: 5d865...1f1
Cata Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 Så lenge du har hatt det i flere år så tror jeg nok det kan vente til du får time hos fastlege. Men legesjekk er nok lurt. Blir du så akutt syk at det er legevaktsak så er du sannsynligvis ikke i tvil.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #4 Skrevet 13. august 2017 Snakk med fastlegen. Mens du venter på time kan du prøve reseptfrie syrenedsettende fra apoteket. Spis små, men hyppige måltider. Unngå kaffe, alkohol, sterk mat. Anonymkode: a3694...d2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå