AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #21 Skrevet 13. august 2017 Jeg er hun albaneren som skrev over. Jeg for min del vil gjerne at mannen skal kunne språket - kunne kommunisere med familie (har ikke mye familie her i norge). Selve kulturforskjellen er der, og er så mye lettere med en med samme kultur - bare det å snakke om barndommen, barneoppdragelse, humor, familierelasjoner. Forhold er vanskelige i utgangspunktet, hvorfor gjøre det vanskeligere enn nødvendig.. Kjenner forøvrig norske også som ikke skal ha annet enn nordmenn uten at jeg roper rasist til dem, for jeg skjønner dem. Anonymkode: 40507...661 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #22 Skrevet 13. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er hun albaneren som skrev over. Jeg for min del vil gjerne at mannen skal kunne språket - kunne kommunisere med familie (har ikke mye familie her i norge). Selve kulturforskjellen er der, og er så mye lettere med en med samme kultur - bare det å snakke om barndommen, barneoppdragelse, humor, familierelasjoner. Forhold er vanskelige i utgangspunktet, hvorfor gjøre det vanskeligere enn nødvendig.. Kjenner forøvrig norske også som ikke skal ha annet enn nordmenn uten at jeg roper rasist til dem, for jeg skjønner dem. Anonymkode: 40507...661 Ts. Helt enig. Kunne ikke sagt det bedre selv. Kort og greit. Anonymkode: 09a01...8ec
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #23 Skrevet 13. august 2017 Dere som sier at man treffer den rette når man minst venter det og ikke skal stresse. Hvordan har dere truffet ham da? Føler jeg ikke kan bli kjent med menn via nettdating fordi jeg da aktivt leter og "stresser" 😂 Anonymkode: f8318...644
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #24 Skrevet 13. august 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier at man treffer den rette når man minst venter det og ikke skal stresse. Hvordan har dere truffet ham da? Føler jeg ikke kan bli kjent med menn via nettdating fordi jeg da aktivt leter og "stresser" 😂 Anonymkode: f8318...644 Jeg kommenterte tidligere i tråden at jeg var medlem av datingsider/apper en stund og jeg synes det bare var verre enn å være helt alene. Når jeg slettet de så følte jeg at jeg var mye roligere og driver ikke å jakter hele tiden. Har automatisk mer fokus på trening, venner og jobb. Det er kjekkere å smile til en kjekk mann jeg treffer på gaten enn å sitte å chatte på en app med en fyr jeg sannsynligvis ikke kommer til å ha mer enn én date med. Jeg tror helt klart på at hvis man fokuserer på seg selv, føle seg bra både innvendig og utvendig så faller ting på plass etterhvert. Det kan være ensomme dager, helt klart. Men jeg tror ikke at å jakte på kjærligheten er veien til suksess. Anonymkode: 831eb...0f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå