Gå til innhold

bivirkninger etter ppille slutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

til dere som har brukt ppiller pga kviser, fikk dere de tilbake da dere sluttet? er redd for å få masse kviser igjen i en alder av snart 30 år. sluttet pga jeg har gått så lenge på de at jeg ikke vil fortsette med det. Noen som har noen erfaringer ved ppille slutt? mensenplager osv

Anonymkode: 61b10...94d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bivirkninger er en uønsket effekt av medisiner, ikke noe du får når du har sluttet på p piller/hormonprevensjon. 

Har du mensplager imtillegg til kviseplager - snakk med legen din.

Anonymkode: c9288...de3

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk masse, desverre. Men jeg var bare 19 da, kan jo være at det blir annerledes for deg som har blitt voksen. Det stabiliserte seg etter ett år ca.

Anonymkode: 20b20...538

Skrevet
På 12.8.2017 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk masse, desverre. Men jeg var bare 19 da, kan jo være at det blir annerledes for deg som har blitt voksen. Det stabiliserte seg etter ett år ca.

Fikk du mindre kviser da? Har gått mye opp i vekt også, helt sikker på at det er pga hormonene mine er i ubalanse 

Skrevet

Jeg fikk ekstremt masse kviser av å slutte på p-piller, og jeg slet ikke med det før jeg begynte. Fikk veldig fett hår og gikk en del ned i vekt. Sitter igjen med en del kvisearr nå. 

Skrevet

Jeg mistet masse hår når jeg sluttet på pillen... Tror hestehaleomkretsen halverte seg nesten...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du mindre kviser da? Har gått mye opp i vekt også, helt sikker på at det er pga hormonene mine er i ubalanse 

Da jeg sluttet fikk jeg skikkelig utbrudd, men da det stabiliserte seg hadde jeg bare noe i ansiktet til enhver tid.  Nå 10 år etterpå får jeg fortsatt noen kviser hver gang jeg får mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...