AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #21 Skrevet 14. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville nok lurt litt på hvordan man egentlig kan rekke å både gifte seg, få barn og bli skilt innen man er 27 år (hva med utdannelse og jobb oppi dette??), men utover det så er det ikke negativt. Men jeg tror nok at de som er unge når de blir skilt kan møte litt mer negativitet rundt det enn de som blir skilt i slutten av 30 årene eller i 40 årene. Det er forskjell på om man er skilt etter et lang eller et kort forhold, og det gjelder begge kjønn. Det er litt det samme som at det å ha et par barn fra før ikke nødvendigvis er negativt, men om man har barn med flere forskjellige så er det en helt annen sak... Anonymkode: 0a62f...3a9 Jeg giftet meg da jeg var 22, og klarte å studere selv med en ring på fingeren, og jobbet samtidig. Kjærligheten kom bare tidligere...:) Jeg er enig med deg om at kanskje de som skiller seg når de er eldre har det "lettere" sånn sett med tanke på at mange som blir gift unge kanskje ikke er like seriøse? Jeg vet ikke.. Anonymkode: 8449e...478
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå