Gå til innhold

Skilte kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere menn tenker om skilte kvinner med et barn? Da tenker jeg helst kvinner på min alder, 27 år og rundt der. 

Har tanker om at dersom jeg skiller meg, er det over og ut, brukt opp og ferdig og at jeg er gammel og ingen vil ha meg. :/ 

Anonymkode: 8449e...478

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjenbruksdamer er det en god del menn som vil ha. Til pulings. Eventuelt får du finne deg noen cuck til å forsørge deg og ungen din.

Anonymkode: 6c214...d77

• Liker 4
Skrevet

Det jeg tenker: Litt spesielt med en som er 27 år og allerede gift og skilt. Det gir meg et hint om at du er i overkant impulsiv og muligens noe ustabil.

At du har et barn bør ikke være noen hindring.

Anonymkode: e68d4...003

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg tenker: Litt spesielt med en som er 27 år og allerede gift og skilt. Det gir meg et hint om at du er i overkant impulsiv og muligens noe ustabil.

At du har et barn bør ikke være noen hindring.

Anonymkode: e68d4...003

Dårlig formulert fra min side. Er ikke skilt. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvordan dere menn tenker om skilte kvinner med et barn? Da tenker jeg helst kvinner på min alder, 27 år og rundt der. 

Har tanker om at dersom jeg skiller meg, er det over og ut, brukt opp og ferdig og at jeg er gammel og ingen vil ha meg. :/ 

Absolutt ikke. Helt perfekt!

• Liker 2
Skrevet

Du er kun 27 og du kommer til å møte enormt mange menn på din vei videre i livet. Du er jo såpass ung. Og heldigvis finnes det flere bra menn og mange av de vil falle for deg. 

Men det er ikke her på kg du finner de ;) 

Anonymkode: f36f8...439

• Liker 7
Skrevet

Jeg ble skilt da jeg var 30 år, og med 2 barn. Det var lett å finne ny kjæreste.

Anonymkode: c475f...1c9

• Liker 1
Skrevet

Orienterer du deg på kjøttmarkedet før du skiller deg TS. Sånn bare for å være nysgjerrig. Er ikke det litt dustete?   

• Liker 1
Skrevet

Er da ingen du møter i fremtiden som kan vite at du er skilt :) Det er ikke noe du trenger å si , jeg kjenner mange som har blitt skilt i 30 og 40 årene og de hadde ingen problemer med å få seg mann igjen. Det krever kanskje mer tid, men det er til det bedre og som oftest selvbestemt for man er mer selektiv og bevisst på hvordan menn og egenskaper man ikke vil menge seg med igjen.

Anonymkode: 05d66...a01

• Liker 1
Skrevet

Når jeg skilte meg som 35 åring var det svært enkelt å finne beilere. Virket nesten som om de så på det som ett kvalitetsstempel (sykt nok) at noen hadde likt meg så godt at de ville gifte seg med meg.

Anonymkode: b9162...f74

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker jeg om en skilt alenemor på 27 år? For mye bagasje.. next please

Anonymkode: f5884...eec

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

.... er det hvor attraktiv du er blant nye beilere som avgjør om du bryter ut av forholdet ...? :klo:

Skrevet

Er 27 år selv med barn fra tidligere forhold. Det står ikke på mangel på menn som er interessert og i noe mere enn bare sex. Har ikke ligget med noen av de, men de viser fortsatt tydelig interesse.

Anonymkode: be80b...887

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjenbruksdamer er det en god del menn som vil ha. Til pulings. Eventuelt får du finne deg noen cuck til å forsørge deg og ungen din.

Anonymkode: 6c214...d77

Klarer du å si det på norsk? 

Spoiler

På norsk heter det hanrei.

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg skilte meg som 35 åring var det svært enkelt å finne beilere. Virket nesten som om de så på det som ett kvalitetsstempel (sykt nok) at noen hadde likt meg så godt at de ville gifte seg med meg.

Anonymkode: b9162...f74

Jeg synes ikke det er så sykt, jeg tror mange menn synes det er slitsomt med damer 35+ som haster med å treffe en å lage barn med, hvis de ikke er helt der selv. Da er det mer avslappende å møte ei som allerede har barn :)

• Liker 1
Skrevet

Ts her, 

Har ingen planer om å skille meg, men jeg har hatt tanker om det. Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er veldig gammeldags av meg, og vet at ikke alle tenker nødvendigvis det samme som meg, derfor tenkte jeg rett og slett å spørre hva dere tenker om f.eks. en som meg. 

Skrevet

Jeg tror ikke så mange vil bry seg om at du har vært gift. Kanskje en mann med voldsomt romantiske tanker rundt sitt eget fremtidige bryllup, men de kryr det ikke akkurat av 🤔 Uansett er det ikke det første du forteller dem, tenker jeg 😊

Men ser vi bort ifra at du har vært gift, så er det ikke vanskelig for kvinner i 20-årene med barn å finne seg en ny mann. Her på KG skal enkelte ha det til at det er såå vanskelig, men det er ikke tilfellet 😊

Anonymkode: 1400a...155

• Liker 1
Skrevet

6 timer siden, kvinneguide skrev:

Jeg synes ikke det er så sykt, jeg tror mange menn synes det er slitsomt med damer 35+ som haster med å treffe en å lage barn med, hvis de ikke er helt der selv. Da er det mer avslappende å møte ei som allerede har barn :)

Nei takk til å ta konsekvensene av andre menns sperm

Men alltids menn som ikke har andre alternativ

Skrevet

Neh, når omtrent halvparten av alle som gifter seg ender opp skilt, betyr det ikke så mye. Heller til å støtte den som påsto at det kan være en fordel. Ser muligheten for at skepsisen er større overfor de som ingen har tatt. Men det avhenger naturligvis litt hvor gammel en er. 

Antallet barn, derimot - kan jeg tenke meg kan utgjøre forskjell. Litt mer utfordrende med en som har 5 enn en med 2. Kanskje.

• Liker 1
Skrevet

Ville nok lurt litt på hvordan man egentlig kan rekke å både gifte seg, få barn og bli skilt innen man er 27 år (hva med utdannelse og jobb oppi dette??), men utover det så er det ikke negativt. Men jeg tror nok at de som er unge når de blir skilt kan møte litt mer negativitet rundt det enn de som blir skilt i slutten av 30 årene eller i 40 årene. Det er forskjell på om man er skilt etter et lang eller et kort forhold, og det gjelder begge kjønn. Det er litt det samme som at det å ha et par barn fra før ikke nødvendigvis er negativt, men om man har barn med flere forskjellige så er det en helt annen sak...

Anonymkode: 0a62f...3a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...